return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dave Seaman
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Voor de liefhebbers van zweverige Progressive...luister eens naar de nieuwe Renaissence cd van Dave Seaman (desire)

Vind het persoonlijk de beste cd die de afgelopen tijd is uitgekomen...!!

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.
Akira
ik zal hem es bij de plaatselijke free record shop beluisteren :D
Opti
Wie??? Dave Seaman??? Is dat niet de keeper van Arsenal???;););)
Opti
Voordat ik iedereen over me heen krijg, mensen, dat was NIET serieus bedoeld!!!:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Wie??? Dave Seaman??? Is dat niet de keeper van Arsenal???;););)


Hehe ik zweer je dat dat mijn eerste gedachte ook was, maar ik d8 dan krijg je weer zoveel commentaar. Lol

Laterz
Bouma-Bros
Jongens, jongens....waar is jullie kennis????

DAVE SEAMAN is één van DE Engelse progressive/trance dj's...draait in Cream, Gatecrasher, Renaissance en heeft zijn eigen reeks bij Global Undderground, of ie ook kan keepen dat weet ik niet
magrec
DRAAIDE BRUUTJES OP INNERCITY!!!!!!!!!!!
Opti
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Jongens, jongens....waar is jullie kennis????

DAVE SEAMAN is één van DE Engelse progressive/trance dj's...draait in Cream, Gatecrasher, Renaissance en heeft zijn eigen reeks bij Global Undderground, of ie ook kan keepen dat weet ik niet


Was maar een geintje hoor :)
Misschien leidt ie wel een dubbelleven...op zaterdagmiddag keepen en in de avond draaien :) :) :)
Cold
WTF is Dave Seamen??? Is dat net zo een gast als Seb Fontaine??? die vonden jullie ook zo goed maar viel ZWAAR tegen op Qontact.


LAters
magrec
hmm seb zou wel draaien op innercity niet komen opdagen alleen :(.

Volgens mij kun je fontaine en seaman wel beetje vergelijken.

Bouma-Bros
Smaken verschillen....Seb Fontaine vind ik een topper, dat ie op contact zo vroeg moest draaien sloeg natuurlijk ook nergens op, kan die moeilijk het dak eraf blazen...

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.
Remy D
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Smaken verschillen....Seb Fontaine vind ik een topper, dat ie op contact zo vroeg moest draaien sloeg natuurlijk ook nergens op, kan die moeilijk het dak eraf blazen...

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.

Dat vind ik gelul, de tijd moet geen rol spelen. Hij moet gewoon draaien, daar word hij voor betaald. Tiesto draaide ook vroeg op DD en die set was toch stukken beter dan Qontact.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement