|
Welke van deze 3 CD's zou je kopen?
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
| Dus echt kopen dan he, downloaden telt niet :) |
|
|
| Blik |
Ik zou Magik 7 kiezen, is met publiek erbij en dat is vet als je goede luidsprekers hebt:D
ITWT 6 heb ik nog niks van gehoord, weetnie wat er op staat.
Tiesto revolution mix is op zich ook wel ok, maar toch weer duurder en CD1 is eigenlijk nie veel aan |
|
|
| BlaiR.WitcH |
live is idd vet
Rally-ho |
|
|
| -=WVG=- |
Tja...kopen wat is dat??? :)
Ik zou kiezen voor Magik 7 denk ik...lijkt me de beste...:) |
|
|
| tango |
Magik 7, omdat ik gewoon benieuwd ben hoe die klinkt...
grtz,
TNG |
|
|
| Remy D |
| Zou kiezen voor Revolution mix, ik heb hem al en hij is zekers SUPERVET en cd 1 is ook zeker bruut. En cd 2 is bijna Magik 7 op een paar nummers na :):). Maarja ik koop zelf Magik 7 ook straks.. Life = kewl:D |
|
|
| Akira |
| nou ja denk gewoon MAGIK 7 of toch die andere TIESTO MIX???mmmm...ik zou het niet weten mischien is ITWT 6 ook wel erg lekker?wie weet... |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zou kiezen voor Revolution mix, ik heb hem al en hij is zekers SUPERVET en cd 1 is ook zeker bruut. En cd 2 is bijna Magik 7 op een paar nummers na :):). Maarja ik koop zelf Magik 7 ook straks.. Life = kewl:D |
Heb je Revolution gekocht? Of gedownload? Ik heb m al besteld maar ik heb al op een paar plaatsen gelezen dat t geluid v/d cd anders is, mono ipv stereo. Is dat bij jou ook?? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Jesse
Heb je Revolution gekocht? Of gedownload? Ik heb m al besteld maar ik heb al op een paar plaatsen gelezen dat t geluid v/d cd anders is, mono ipv stereo. Is dat bij jou ook?? |
Ik heb hem gekocht en het geluid is niet anders dan bij andere cd's van mij.. :)
Maar Forbidden Paradise 11: Face the wild mixed by Misja Helsloot is ook Super..
En 29 mei komt er een cd uit van Johan Gielen maar heb geen idee wat daar op komt te staan. :D |
|
|
| JdDark |
| Magik 7, omdat al de andere super zijn |
|
|
| Dj Lex |
Nou ik ga mAGIK 7 KOPEN. dIE REVOLUTION MIX VOND IK NET WAT TE DUUR, MAAR DIE NIEUWE MAGIK WIL IK GEWOON HEBBEN. oh sorry voor de hoofdletters, heb geen zin om het te veranderen.
mzzl |
|
|
| Dwingo |
Ik ga voor ITWT 6
Deze serie is van zichzelf al goed, en ik weet zeker dat Cor Fijneman er nog een graadje bovenop gooit.
Persoonlijk vind ik Tiesto verder wel goed, maar hij is ook weer niet 'all that' |
|
|
|
|