return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
every good story has an end.. (read inside)
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב חבר'ס, אז כמו שאתם רואים, אני כבר לא מוד
:(
החלטתי שאני כבר לא כאן הרבה כמו פעם, אז באמת חשבתי שאני אנוכי שאני משאיר את עצמי כמוד, וחושב שמישהו אחר יכול לעשות כאן עבודה יותר טובה..
אני כרגע, עובד עם הקבוצה שלי
MNS
אני מנהל אותה כבר קרוב לחודשיים, והעניינים דיי בסדר, יש לנו שחרורים דיי טובים...
אבל זה לא העניין.
אני לא יהיה פה הרבה בזמן הקרוב, גם בגלל שאני דיי עסוק עם הקבוצה וגם בגלל שאני מרגיש שאני כבר לא מעודכן.. וכו'.. עם כל מה שקורה פה
אני בטוח שמורן שכבר מגיע יותר הביתה, ורועי (הסוס של הפורום) יעשו עבודה טובה כמו שהם עשו עד עכשיו, ויצרפו אליהם מישהו לצוות שיכול יותר לעזור ולתרום ממני...

So i guess this is goodbye
u can always catch me on ICQ guys..

have a good one
cheers!
nesher
אז מה
עושים פול כמו פעם קודמת?
DjChook
יצאת תותח

אני חושב שניתן למודים להחליט איך לאכול את זה


(Pick me pick me ! or mosh)
Rising
נראה לי רועי ומורן מסתדרים לבד..
מקסימום הם יצטרכו מישהו עם ניסיון
(אהמממ)
הכי טוב לתפקיד.

;)
DjChook
מתי הצטרפת לפה ?
Nov 2002

מתי אני ?

Sep 2000

קאפיש ?

(אלא אם כן אתה יודע איך לשחד אותי)
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
מתי הצטרפת לפה ?
Nov 2002

מתי אני ?

Sep 2000

קאפיש ?

(אלא אם כן אתה יודע איך לשחד אותי)


מה הקשר לכמה זמן אני פה?
יש פה אנשים שנמצאים פה ביחד עם סוואמפר ולא מבינים כלום מהחיים שלהם.
סתם אתה מתווכח יא רומני ..
רועי ומורן עוד לא כתבו פה שהם רוצים עוד מישהו איתם.
Hell_Copter
זה חדש לי יובל...
טוב שאני צריך לקרוא את זה פה...:rolleyes:
אבל ת'כלס אני מבין אותך בקטע של החוסר זמן...
בכל אופן... זה שאתה לא מעודכן כל כך זה לא הכי עקרוני ולא תירוץ בשביל לא להיות פה יותר
אז תקפוץ מדי פעם לביקור פה אה :D

דרך אגב... אני מקווה שזה לא בגלל זה שמורן אמר לך שנעשה עליך חרם אם אתה ממשיך לפספס את הפגישות ;)

עכשיו בקשר למוד נוסף...
בעקרון המודים האחרים ממש חושבים שזה מיותר 3 מודים על פורום אחד...
אבל בכל אופן אני ומורן נתייעץ לפני שנפנה לסוואמפר בשאלה או בקשה לצרף עוד מוד
אז עד שמורן יחזור מהאימון שלו מחר או משהו אי אפשר כל כך לדבר על זה...
coby
מה קרה יובל !?

אתה משאיר אותי פה לבד :nervous:
DjChook
כן יובל באמת אנחנו לא רוצים שתעזוב אותנו :(

כל האבות האגדיים שלך יעלבו :(

בקשר למה שאמרת רועי , אני חושב שבתכלס, עם כל הכבוד למורן
הוא בכל זאת בצבא

וזה בעייתי
לפחות אני חושב.

למרות שהוא עושה בית זונות

טוב זה באמת החלטה שלכם
MoSH_MaN
יובל שיהיה לך בהצלחה.......
חפיף לא נורא


אורן ראבק ערס תחזירו את הפורום כבר

אני שוב מוכן להיות כאן
אבל איך שבא לכם

DjChook
אני מתלבט עם לבחור בי או במוש עם יהיה פול
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
אני מתלבט עם לבחור בי או במוש עם יהיה פול


אל תשחק אותה
:D
בכל מקרה, אני בוחר בך
אני שם חן בקלפי
כי רק אתה יכול
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement