return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
every good story has an end.. (read inside) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
גם אני אחי
אני גם בקושי מדבר איתה


אני מדבר.. ידידים..
אבל יש מישהי חדשה
והשמועות אומרות שהיא הרבה יותר יפה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
זה יותר מתאים אבא רועי, אמא מורן לא?, אלה אם כן אתה רוצה אמא עם ידיים בגודל של מגדלי התאומים

ז"ל....

:p


משהו רע בידיים שלי??!
ודימוי לא משהו מגדלי התאומים...
כי אין לי ידיים יותר מדי ארוכות או משהו

quote:
Originally posted by DjChook
וגם לרועי יש יותר ציצים


אתה מסתלבט עליי?!
יש לי ציצים?!
זה לא שזה שומן או משהו
זה נקרא חזה בעברית........
היום בא אליי אחד בקניון ועושה לי בואנה תפסיק כבר לעבוד מה זה החזה הזה... אבל שתדע לך שזה בנוי יפה
משהו בסגנון
סתם אחד מעפן מהשכבה שלי
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מסתלבט עליי?!
יש לי ציצים?!
זה לא שזה שומן או משהו
זה נקרא חזה בעברית........
היום בא אליי אחד בקניון ועושה לי בואנה תפסיק כבר לעבוד מה זה החזה הזה... אבל שתדע לך שזה בנוי יפה
משהו בסגנון
סתם אחד מעפן מהשכבה שלי

מי פותח פול... הציצים של רועי נגד של צח!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
מי פותח פול... הציצים של רועי נגד של צח!!!!


קוף בצנצנת שכמוך... :D

זה אם כבר מי לוקח את מי
רועי או הפטמה של צח...
DjChook
לי יש ציצים לך יש חזה לשחר יש שדיים

:stongue:

ובקשר לפיטמה של צח, מספר אחת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לי יש ציצים לך יש חזה לשחר יש שדיים

:stongue:

ובקשר לפיטמה של צח, מספר אחת


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמוד אתה חן :D

וכן... לא חשבתי שאני באמת מסוגל על הפטמה המהוללת....
Tarantula
איזה חולי נפש, מתחילים לריב פה.. על מי יהיה המוד הבא... חחחח....:stongue: :stongue:
קצת כבוד ליובל, רק יצא וכבר מחפשים מחליף?!:rolleyes: :toothless

אבבלל אם כבר.. אז חסר לנו יצוג נשי במודים....:toothless :toothless :toothless

חחחח...:D
DjChook
את בקושי יודעת לפתוח טרד את רוצה לסגור ?!
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
את בקושי יודעת לפתוח טרד את רוצה לסגור ?!


ששששששששששששקט אתה
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
איזה חולי נפש, מתחילים לריב פה.. על מי יהיה המוד הבא... חחחח....:stongue: :stongue:
קצת כבוד ליובל, רק יצא וכבר מחפשים מחליף?!:rolleyes: :toothless

אבבלל אם כבר.. אז חסר לנו יצוג נשי במודים....:toothless :toothless :toothless

חחחח...:D


המממממ


רועי - בכל מקרה אם כבר הזכרנו את
הנושא - יום רביעי\שלישי נשב על כיפה נחליט ...

מחר אני נוסע לאימון של יומיים ...

MoSH_MaN
לדעתי צריך עוד מוד כמו שהיה צריך אז

לא חושב שהשתנה משהו
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לדעתי צריך עוד מוד כמו שהיה צריך אז

לא חושב שהשתנה משהו


ברמת העיקרון אני מסכים

אני פשוט חושב שהעניין לא כזה דחוף כמו שעשיתם
מזה איזה מקרה חירום או משהוא כזה ...

צריך - עם זה אני מסכים ...
אבל זה לא איזה מלחמת עולם או משהוא כזה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement