|
every good story has an end.. (read inside) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם אני אחי
אני גם בקושי מדבר איתה |
אני מדבר.. ידידים..
אבל יש מישהי חדשה
והשמועות אומרות שהיא הרבה יותר יפה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
זה יותר מתאים אבא רועי, אמא מורן לא?, אלה אם כן אתה רוצה אמא עם ידיים בגודל של מגדלי התאומים
ז"ל....
:p |
משהו רע בידיים שלי??!
ודימוי לא משהו מגדלי התאומים...
כי אין לי ידיים יותר מדי ארוכות או משהו
| quote: | Originally posted by DjChook
וגם לרועי יש יותר ציצים |
אתה מסתלבט עליי?!
יש לי ציצים?!
זה לא שזה שומן או משהו
זה נקרא חזה בעברית........
היום בא אליי אחד בקניון ועושה לי בואנה תפסיק כבר לעבוד מה זה החזה הזה... אבל שתדע לך שזה בנוי יפה
משהו בסגנון
סתם אחד מעפן מהשכבה שלי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה מסתלבט עליי?!
יש לי ציצים?!
זה לא שזה שומן או משהו
זה נקרא חזה בעברית........
היום בא אליי אחד בקניון ועושה לי בואנה תפסיק כבר לעבוד מה זה החזה הזה... אבל שתדע לך שזה בנוי יפה
משהו בסגנון
סתם אחד מעפן מהשכבה שלי |
מי פותח פול... הציצים של רועי נגד של צח!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מי פותח פול... הציצים של רועי נגד של צח!!!! |
קוף בצנצנת שכמוך... :D
זה אם כבר מי לוקח את מי
רועי או הפטמה של צח... |
|
|
| DjChook |
לי יש ציצים לך יש חזה לשחר יש שדיים
:stongue:
ובקשר לפיטמה של צח, מספר אחת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לי יש ציצים לך יש חזה לשחר יש שדיים
:stongue:
ובקשר לפיטמה של צח, מספר אחת |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמוד אתה חן :D
וכן... לא חשבתי שאני באמת מסוגל על הפטמה המהוללת.... |
|
|
| Tarantula |
איזה חולי נפש, מתחילים לריב פה.. על מי יהיה המוד הבא... חחחח....:stongue: :stongue:
קצת כבוד ליובל, רק יצא וכבר מחפשים מחליף?!:rolleyes: :toothless
אבבלל אם כבר.. אז חסר לנו יצוג נשי במודים....:toothless :toothless :toothless
חחחח...:D |
|
|
| DjChook |
| את בקושי יודעת לפתוח טרד את רוצה לסגור ?! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
את בקושי יודעת לפתוח טרד את רוצה לסגור ?! |
ששששששששששששקט אתה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איזה חולי נפש, מתחילים לריב פה.. על מי יהיה המוד הבא... חחחח....:stongue: :stongue:
קצת כבוד ליובל, רק יצא וכבר מחפשים מחליף?!:rolleyes: :toothless
אבבלל אם כבר.. אז חסר לנו יצוג נשי במודים....:toothless :toothless :toothless
חחחח...:D |
המממממ
רועי - בכל מקרה אם כבר הזכרנו את
הנושא - יום רביעי\שלישי נשב על כיפה נחליט ...
מחר אני נוסע לאימון של יומיים ... |
|
|
| MoSH_MaN |
לדעתי צריך עוד מוד כמו שהיה צריך אז
לא חושב שהשתנה משהו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לדעתי צריך עוד מוד כמו שהיה צריך אז
לא חושב שהשתנה משהו |
ברמת העיקרון אני מסכים
אני פשוט חושב שהעניין לא כזה דחוף כמו שעשיתם
מזה איזה מקרה חירום או משהוא כזה ...
צריך - עם זה אני מסכים ...
אבל זה לא איזה מלחמת עולם או משהוא כזה ... |
|
|
|
|