|
every good story has an end.. (read inside)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב חבר'ס, אז כמו שאתם רואים, אני כבר לא מוד
:(
החלטתי שאני כבר לא כאן הרבה כמו פעם, אז באמת חשבתי שאני אנוכי שאני משאיר את עצמי כמוד, וחושב שמישהו אחר יכול לעשות כאן עבודה יותר טובה..
אני כרגע, עובד עם הקבוצה שלי
MNS
אני מנהל אותה כבר קרוב לחודשיים, והעניינים דיי בסדר, יש לנו שחרורים דיי טובים...
אבל זה לא העניין.
אני לא יהיה פה הרבה בזמן הקרוב, גם בגלל שאני דיי עסוק עם הקבוצה וגם בגלל שאני מרגיש שאני כבר לא מעודכן.. וכו'.. עם כל מה שקורה פה
אני בטוח שמורן שכבר מגיע יותר הביתה, ורועי (הסוס של הפורום) יעשו עבודה טובה כמו שהם עשו עד עכשיו, ויצרפו אליהם מישהו לצוות שיכול יותר לעזור ולתרום ממני...
So i guess this is goodbye
u can always catch me on ICQ guys..
have a good one
cheers! |
|
|
| nesher |
אז מה
עושים פול כמו פעם קודמת? |
|
|
| DjChook |
יצאת תותח
אני חושב שניתן למודים להחליט איך לאכול את זה
(Pick me pick me ! or mosh) |
|
|
| Rising |
נראה לי רועי ומורן מסתדרים לבד..
מקסימום הם יצטרכו מישהו עם ניסיון
(אהמממ)
הכי טוב לתפקיד.
;) |
|
|
| DjChook |
מתי הצטרפת לפה ?
Nov 2002
מתי אני ?
Sep 2000
קאפיש ?
(אלא אם כן אתה יודע איך לשחד אותי) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
מתי הצטרפת לפה ?
Nov 2002
מתי אני ?
Sep 2000
קאפיש ?
(אלא אם כן אתה יודע איך לשחד אותי) |
מה הקשר לכמה זמן אני פה?
יש פה אנשים שנמצאים פה ביחד עם סוואמפר ולא מבינים כלום מהחיים שלהם.
סתם אתה מתווכח יא רומני ..
רועי ומורן עוד לא כתבו פה שהם רוצים עוד מישהו איתם. |
|
|
| Hell_Copter |
זה חדש לי יובל...
טוב שאני צריך לקרוא את זה פה...:rolleyes:
אבל ת'כלס אני מבין אותך בקטע של החוסר זמן...
בכל אופן... זה שאתה לא מעודכן כל כך זה לא הכי עקרוני ולא תירוץ בשביל לא להיות פה יותר
אז תקפוץ מדי פעם לביקור פה אה :D
דרך אגב... אני מקווה שזה לא בגלל זה שמורן אמר לך שנעשה עליך חרם אם אתה ממשיך לפספס את הפגישות ;)
עכשיו בקשר למוד נוסף...
בעקרון המודים האחרים ממש חושבים שזה מיותר 3 מודים על פורום אחד...
אבל בכל אופן אני ומורן נתייעץ לפני שנפנה לסוואמפר בשאלה או בקשה לצרף עוד מוד
אז עד שמורן יחזור מהאימון שלו מחר או משהו אי אפשר כל כך לדבר על זה... |
|
|
| coby |
מה קרה יובל !?
אתה משאיר אותי פה לבד :nervous: |
|
|
| DjChook |
כן יובל באמת אנחנו לא רוצים שתעזוב אותנו :(
כל האבות האגדיים שלך יעלבו :(
בקשר למה שאמרת רועי , אני חושב שבתכלס, עם כל הכבוד למורן
הוא בכל זאת בצבא
וזה בעייתי
לפחות אני חושב.
למרות שהוא עושה בית זונות
טוב זה באמת החלטה שלכם |
|
|
| MoSH_MaN |
יובל שיהיה לך בהצלחה.......
חפיף לא נורא
אורן ראבק ערס תחזירו את הפורום כבר
אני שוב מוכן להיות כאן
אבל איך שבא לכם |
|
|
| DjChook |
| אני מתלבט עם לבחור בי או במוש עם יהיה פול |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מתלבט עם לבחור בי או במוש עם יהיה פול |
אל תשחק אותה
:D
בכל מקרה, אני בוחר בך
אני שם חן בקלפי
כי רק אתה יכול
;) |
|
|
|
|