return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כולם שמים ט' בקלפי!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by oDrori
יא אללה מה נסגר איתך, שנייה אחרי שלחצתי על ריפליי שאלתי את עצמי את זה
!!!!


חחחחחחחחחחחחחחח
אמא זה כבר מפחיד !!!

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Sniper
lol
חחחח אף פעם לא הבנתי מה צריך להיות בשביל נהגי מוניות??
משו חסר להם???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
lol
חחחח אף פעם לא הבנתי מה צריך להיות בשביל נהגי מוניות??
משו חסר להם???


הרבה חסר להם :D

חוץ מזה זה מפלגת לזכויות הגברים ונהגי המוניות נכנסים כזה בדוחף...
Sniper
מה חסר להם בדיוק??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
מה חסר להם בדיוק??


זאת לא פרנסה הכי טובה אתה יודע...

ויודע מה... אם אתה חושב שלא חסר להם... לך תהיה נהג מונית :D
Shahar
נהגי מונית זה המקצוע הכי שווה בארץ חופשי מסיעים כוסיות, מסוממים בלאגנים ...... זה חיים כיפים.....
יודעים את כל הצרות של כל העולם וזה
חחחחחחחחח
אבל לא הייייתי רוצה להיות ;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Flotser
חחחחחחחחחחחחחחח
אמא זה כבר מפחיד !!!

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אתם פשוט נועדתם זה לזה ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
נהגי מונית זה המקצוע הכי שווה בארץ חופשי מסיעים כוסיות, מסוממים בלאגנים ...... זה חיים כיפים.....
יודעים את כל הצרות של כל העולם וזה
חחחחחחחחח
אבל לא הייייתי רוצה להיות ;)


כמה כיף להסיע מסוממים
ורק לחלום שהכוסיות האלה ישימו עליך זין בגלל העבודה שלך אה...?

וגם נהגי מוניות העם הכי חרא שיש!!
כולם עצבניים מג'ייפים כאלה
מקללים כל החיים והכל... בלעעעעחחחח
DjChook
חוץ מיזה הם בכלל חרא אנשים

יצא לי כבר כמה פעמים לשבת במונית שאני חוזר מת"א וכאלה יעני אפילו שאני קונה בגדים
(שזה נדיר מאד)

והם משגעים אותי עם המחיר על זה שאני בטח עשיר ובלה בלה
וצריך לתת טיפ, ולשלם הרבה כי הם עושים עבודה חשובה בלה בלה

בניו יורד שהייתי לפני כמה שנים עם אחי נסענו לקנות דיסקים
ולא היה לנו כסף קטן, וגם לא הבנו שצריך לתת שם טיפ
(באמת שם מקובל)

אז הוא התחיל לצעוק עלינו שהוא רוצה את הטיפ שלנו, שאנחנו עם כל השטרות שלנו צריכים לתת לו טיפ

נהגים מטומטמים
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
נהגי מונית זה המקצוע הכי שווה בארץ חופשי מסיעים כוסיות, מסוממים בלאגנים ...... זה חיים כיפים.....
יודעים את כל הצרות של כל העולם וזה
חחחחחחחחח
אבל לא הייייתי רוצה להיות ;)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

oDrori
חחח שחר אהבתי :)

הייתי מסוגל לרחם על נהגי מוניות אם הם לא היו עוקבים בכזה דיוק אחרי הסטריאוטיפ המגעיל שלהם
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח :D
עכשיו מצביעי עלי ירוק יחשבו פעמיים :)


quote:
Originally posted by Shahar
אני בעד ז'..........
"חחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח"

סתם ;)
(שעמוווווווום)


עוד מישהו אולי רוצה להגיד בעד מי אני בוחרת בטוח?!@#:rolleyes: :p :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement