|
כולם שמים ט' בקלפי!!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
:wtf: :wtf: :wtf:
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מפלגה שרוטה, עזבו אותכם ליכוד, מצנע, שינוי,!!!!!!
כולם מצביעים ט:
מועדונים זולים בעיירות פיתוח
מסיבות טבע בכל סוף שבוע!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
מישהו גם ראה את זה??:p |
|
|
| MoSH_MaN |
מהההההההה
חחחחחחחחחח |
|
|
| nesher |
כן ראיתי אחי
חחחחח
והם גם בעד זכויות הגבר, בעעעע
וגם בעד נהגי המוניות שזה הכי מצחיק
אנשים שרוטים לגמרי
[כאילו שלא חסר לנו אנשים פרימיטיבים מפגרים בממשלה[ע"ע ש"ס |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח :D
עכשיו מצביעי עלי ירוק יחשבו פעמיים :) |
|
|
| Shahar |
אני בעד ז'..........
"חחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח"
סתם ;)
(שעמוווווווום) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני בעד ז'..........
"חחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח"
|
זה שלא שאני בא לבאס אותך או משהו
אבל היא לא... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה שלא שאני בא לבאס אותך או משהו
אבל היא לא... |
חבל..? |
|
|
| oDrori |
| חחחח מיכאל יא מלך!!!! איך שראיתי תתשדיר אמרתי לעצמי שאני חייב לכתוב על זה טרד!!!! :) :) :) :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחחח מיכאל יא מלך!!!! איך שראיתי תתשדיר אמרתי לעצמי שאני חייב לכתוב על זה טרד!!!! :) :) :) :) |
אני חושב קצת כמוך אז פתאום אני מלך?!?!?!?!?
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם
חחחחחחחחייייייייייי
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני חושב קצת כמוך אז פתאום אני מלך?!?!?!?!?
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
|
יא אללה מה נסגר איתך, שנייה אחרי שלחצתי על ריפליי שאלתי את עצמי את זה
!!!! |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחח מסטולים
אני שיוויוניסטט |
|
|
|
|