return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כולם שמים ט' בקלפי!!!!
View this Thread in Original format
Flotser
:wtf: :wtf: :wtf:
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מפלגה שרוטה, עזבו אותכם ליכוד, מצנע, שינוי,!!!!!!
כולם מצביעים ט:

מועדונים זולים בעיירות פיתוח
מסיבות טבע בכל סוף שבוע!!!

:crazy: :crazy: :crazy:


מישהו גם ראה את זה??:p
MoSH_MaN
מהההההההה

חחחחחחחחחח
nesher
כן ראיתי אחי
חחחחח
והם גם בעד זכויות הגבר, בעעעע
וגם בעד נהגי המוניות שזה הכי מצחיק
אנשים שרוטים לגמרי
[כאילו שלא חסר לנו אנשים פרימיטיבים מפגרים בממשלה[ע"ע ש"ס
Rising
חחחחחחח
;)
Hell_Copter
חחחחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח :D
עכשיו מצביעי עלי ירוק יחשבו פעמיים :)
Shahar
אני בעד ז'..........
"חחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח"

סתם ;)
(שעמוווווווום)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אני בעד ז'..........
"חחחחחחח אלונה תצביע לזה בטוח"


זה שלא שאני בא לבאס אותך או משהו
אבל היא לא...
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה שלא שאני בא לבאס אותך או משהו
אבל היא לא...


חבל..?
oDrori
חחחח מיכאל יא מלך!!!! איך שראיתי תתשדיר אמרתי לעצמי שאני חייב לכתוב על זה טרד!!!! :) :) :) :)
Flotser
quote:
Originally posted by oDrori
חחחח מיכאל יא מלך!!!! איך שראיתי תתשדיר אמרתי לעצמי שאני חייב לכתוב על זה טרד!!!! :) :) :) :)


אני חושב קצת כמוך אז פתאום אני מלך?!?!?!?!?
:eyespop: :eyespop: :eyespop:




סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם
חחחחחחחחייייייייייי
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

oDrori
quote:
Originally posted by Flotser
אני חושב קצת כמוך אז פתאום אני מלך?!?!?!?!?
:eyespop: :eyespop: :eyespop:


יא אללה מה נסגר איתך, שנייה אחרי שלחצתי על ריפליי שאלתי את עצמי את זה
!!!!
DjChook
חחחחחחחחח מסטולים

אני שיוויוניסטט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement