return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Gudrun har gjort bort sig igen
View this Thread in Original format
reveal
Hur mkt ska man kunna göra innan ens förtroende försvinner? :whip:

(För er som missat detta så kan ni läsa varsomhelst, eller kolla på nyheterna)
dj_hysterix


"MITT PARTI ÄR FÖR MER SKATTER, MEN JAG VILL INTE BETALA SKATT."

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
SteveTranz4ever
Hon kan ju knappast fortsätta som pertiledare för det är väl ingen som har förtroende för henne vilket är mycke viktigt inom politiken...
Dioxys
aldrig gillar varken henne eller hennes parti, och jag kan ju heller inte säga att det här gör det nå bättre! :sadgreen:
reveal
quote:
Originally posted by dj_hysterix



jag har för mig att sipowitz verkligen älskar denna bilden? :stongue:
AC.

Låt se... Vad kan dra av på här näst?


En annan bild som stämmer bra in på situationen
NordLight
Hmmmm....

Nu får hon väl i enlighet med Vänsterpartiets partiledar-tradition ta till flaskan ett tag, så kan Svensson tycka synd om henne. Nykter alkis efter 4 dagar och 5% mer i SIFO.

Empati-tricket har alltid funkat.

Suck
NL
:confused:
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
jag har för mig att sipowitz verkligen älskar denna bilden? :stongue:


Vad sa du din lille dansbandsälskande kommunist? :-)

Usch ett sosse (tm vänstern) samhälle är inget att eftersträva...
Avdrag är en välsignelse, men gör man såna dundertabbar som hon gjort så ska man faen bli av med rätten till att göra avdrag..

Fast jag tror allt det kommer från att reveal missar trance energy 10 ?
Trance Christer
hehe det kan nog inte vara så många som kan lita på henne :)
DJ Monzoon
får hon sitta kvar nu är det inget annat än en präktig skandal...:rolleyes:

Glorie
hela bunten är likadan....
äre inte en vänsterpartist eller miljöpartist är det en moderat eller sosse.

alla försnillar våra pengar....hoppas utredningen de ska göra nu visar det. tror inte alla riksdagsmän granskas dock, men det borde dem.
Vizay
vad som är riktig skandal är att man låter en militant feminist leda ett komunistparti i dagens moderna sverige :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement