return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Gudrun har gjort bort sig igen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Mirv0
Släng ut vänsterpartiet helt ! :p :D :p :rolleyes:
Glorie
det som oxå var illa var att man upptäckt att fusket var omsorgsfullt, ja nästan professionellt utfört....utstuderat från Gudruns sida även om det låter galet.

två saker hon gjort avdrag för som nästan tar priset var dels Austalien-NyaZeeland resan som hon betalat 457 kr (eurobonus) för och som hon ville dra av typ 17000 kr för...samt när hon lät skicka sin handväska från Mora till Östersund med taxi, eftersom hon glömt den!

Sen ville hon inte åka Arlanda express för hon ville inte prata me fyllon...därför hon åkte taxi HELA tiden.

suck.. :)
Goldiluxe
JAG tycker iaf hon e bra!

hon e koool, och hennes anledningar tycker jag ar ganska bra, alltsa, jag skulle ocksa skicka efter min vaska om jag trodde jag hade rad med det... hehe o taxi, tja varfor inte.. varfor knoka bland massa labbiga folk nar man kan aka mer komfortabelt..
fast iiooooofs. sa skulle hon da sta for detta SJALV..


aja.. kanske andrar mig dara!:o
SteveTranz4ever
Nu är det så att Arlanda Express inte direkt är billigt att åka med så jag tror nog att fyllon hellre skulle åka med kommunal trafik för att spara sina små pengar till sprit...
Mystoz
Schyman avgår!

Aftonbladet

Helt rätt:) hon har gjort så många tabbar..
-=Kotten=-
Fan va skönt :)
reveal
på tiden... så mkt skit som hon hittat på genom åren
Feant
Tycker att Moderater och Sussarna säskilt Moderater borde rensa i sina egan led med tanke på vilka uttalade som gjordes under val kampanjen.
Tycker inte att Gudrun borde avgå pga ett sådant misstag.
----------------------
UPP TILL KAMP!
reveal
quote:
Originally posted by Feant
Tycker att Moderater och Sussarna säskilt Moderater borde rensa i sina egan led med tanke på vilka uttalade som gjordes under val kampanjen.
Tycker inte att Gudrun borde avgå pga ett sådant misstag.
----------------------
UPP TILL KAMP!



hahahah, så du har hittat hit igen din fisk :crazy: :stongue:
moget uttalande dessutom :p :toothless
NordLight
quote:
Originally posted by Feant
UPP TILL KAMP!


Upp till kamp för planekonomi och diktatur?

;) ;) ;)
NL out...

reveal
killen bara plojar :p
Feant
quote:
Originally posted by NordLight
Upp till kamp för planekonomi och diktatur?

;) ;) ;)
NL out...


Inte för marknads ekonomin i alla fall..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement