return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Massive zag er echt saai uit!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Mirnakz
Op TV zag het er misschien saai uit, maar ik vond het een van de beste feesten ooit...Op Johan Gielen na waren er gewoon alleen maar goeie Dj's...en ik heb de hele nacht op de dansvloer rondgesprongen....

Heeft iemand trouwen de livesets opgenomen, 1.5 week terug op 538???
M5
quote:
Originally posted by Mirnakz
Op TV zag het er misschien saai uit, maar ik vond het een van de beste feesten ooit...Op Johan Gielen na waren er gewoon alleen maar goeie Dj's...en ik heb de hele nacht op de dansvloer rondgesprongen....

Heeft iemand trouwen de livesets opgenomen, 1.5 week terug op 538???


ja dat heeft idd iemand gedaan....:D
Akira
quote:
Originally posted by M5


ja dat heeft idd iemand gedaan....:D

hendrik je word erg bijdehand met je opmerkingen haahahaha :D :D zaterdag starlight he???lekker stampen
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira

hendrik je word erg bijdehand met je opmerkingen haahahaha :D :D zaterdag starlight he???lekker stampen


Samen met john em moreno!
K.nattick
Ben zelluf ook naar Massive geweest...in tegenstelling wat TMF liet zien waszut echt wel een goeie party. Op teevee lijkt Johan Gielen een commerciele dwaas, maar hij was wel de man die de sfeer heeft gemaakt vindtik. Grzzzz
M5
quote:
Originally posted by K.nattick
Ben zelluf ook naar Massive geweest...in tegenstelling wat TMF liet zien waszut echt wel een goeie party. Op teevee lijkt Johan Gielen een commerciele dwaas, maar hij was wel de man die de sfeer heeft gemaakt vindtik. Grzzzz


eej !! als ik ergens nieuw binnenkom stel ik me altijd eerst ff voor !!!......just kidding ;)
K.nattick
Sorries idd....K.nattick is m'n naam...kga helemaal loss op Tiesto, Lucien Foort, Ferry Corsten en Marco V. ...doe geen drugs, wel NRG drinxx & maak boswandelingen. Vorige feest was Massive...volgende wordt Qlimax. MzzzzzzzL
M5
quote:
Originally posted by Akira

hendrik je word erg bijdehand met je opmerkingen haahahaha :D :D zaterdag starlight he???lekker stampen


hehe ik weet het ik ben irritant...:)


quote:
Originally posted by Henkie_henk


Samen met john em moreno!


ik hoop dat die jon echt bruut hard draait .....dat je er gewoon van staat te kijken ...



quote:
Originally posted by K.nattick
Sorries idd....K.nattick is m'n naam...kga helemaal loss op Tiesto, Lucien Foort, Ferry Corsten en Marco V. ...doe geen drugs, wel NRG drinxx & maak boswandelingen. Vorige feest was Massive...volgende wordt Qlimax. MzzzzzzzL


See you @ Qlimax K.nattick ;)
D?eame?
Het zag er inderdaad niet spectaculair uit op TV. Ik ben d'r zelf geweest en dat was beter. Veel mensen die stil stonden waren er wel ja(zeker de eerste keer op zo,n feestje)! De sfeer was verder wel goed(zeer relaxed)!
Akira
quote:
Originally posted by M5


hehe ik weet het ik ben irritant...:)


ik hoop dat die jon echt bruut hard draait .....dat je er gewoon van staat te kijken ...

wij gaan knallen !!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

moogwai
quote:
Originally posted by DŽeameŽ
Het zag er inderdaad niet spectaculair uit op TV. Ik ben d'r zelf geweest en dat was beter. Veel mensen die stil stonden waren er wel ja(zeker de eerste keer op zo,n feestje)! De sfeer was verder wel goed(zeer relaxed)!


Precies... ik heb de uitzending gisteren gezien en vond het ook niet spectaculair.. Het feest was zeker wel relaxed met zeer goede muziek.. ik geniet nog enkele dag na met die sets die ik nu heb :D


Oh ja.. ik heb ff bijgehouden wat er uitgezonden is op TMF :D

Johan Gielen:
1. Nino Lopez Project - E-Xperience
2. Coast To Coast - Home
3. DJ Tiesto - Flight 643

Armin van Buuren:
1. Signum - First Strike
2. Bismark - Just A Moment (Melodymaker or Clubby Remix)

Ferry Corsten:
1. Trisco - Musak (Steve Lawner? Remix)
2. System F - Needlejuice

Scott Bond:
1. Members Of Mayday - 10 In 01
2. ID

Marco V:
1. Marco V. - In Charge
2. DJ Tiësto - Flight 643
3. Wheed Baskin - Castle Rock (Fred Numf VS. Five Point 0 Remix)
Dj Lex
Ja het zag er wel saai uit, maar klonk zeker niet saai, vooral marco V en Scott Bond rulen hard. echt geweldige sets.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement