return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Massive zag er echt saai uit!!
View this Thread in Original format
Bellie
om effe terug te komen op de uitzending van Massive afgelopen zaterdag op TMF........
-----------------------------------------------------
Ik had zaterdag nog naar Massive gekeken.Maar het zag er niet echt boeiend uit.Er leek wel helemaal geen vette sfeer te zijn ofzo.Je zag amper mensen dansen,johan gielen stond een beetje rare moves te maken voor die draaitafels.en die liedjes die ze uitzonden waren niet echt wat je zegt:WOW.Nee toen ik het zag was ik echt blij dat ik naar Qontact was geweest.

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
om effe terug te komen op de uitzending van Massive afgelopen zaterdag op TMF........
-----------------------------------------------------
Ik had zaterdag nog naar Massive gekeken.Maar het zag er niet echt boeiend uit.Er leek wel helemaal geen vette sfeer te zijn ofzo.Je zag amper mensen dansen,johan gielen stond een beetje rare moves te maken voor die draaitafels.en die liedjes die ze uitzonden waren niet echt wat je zegt:WOW.Nee toen ik het zag was ik echt blij dat ik naar Qontact was geweest.

GREETZ!!
en ik was gelukkig in de FUN Bij royal edition :D :D
Dj Lex
Ja Bellie ik heb het ook gezien, gaan ze allemaal van die lompe mensen filmen. Film dan gewoon een paar lekkere wijven. Nee gaan ze van die wijven filmen die alleen maar geil naar de camera kijken, maar er weer niet uitzien. Misschien heb je ze gezien twee van die meisjes, beetje aan de mollige kant die helemaal de vingers in de bek stopten enzo.

Het enige positieve van die uitzending vond ik het stuk met Marco v. Die gast vond ik dan wel ff leuk draaien.

Mzzl
magrec
hehe ja video opnames waren niet echt super..

zoals gezegd sfeer was redelijk maar nogal veel stilstaande mensen..........
Dj Lex
Hee ik ga een voorspelling doen, ik denk dat sensation precies zo wordt. Een zaal met stilstaande mensen.

Mzzl :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hee ik ga een voorspelling doen, ik denk dat sensation precies zo wordt. Een zaal met stilstaande mensen.

Mzzl :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Maar als je toch iemand langs een camera ziet springen dan ben ik dat :D:):D:):D:):D:)
magrec
dat vond ik het vorig jaar trouwens ook al:

veel stilstaande mensen op sensation zelfs zo erg..


ik stond redelijk vooraan tijdens tiesto en ik stond lekker uit mijn dak tegaan stond er zo'n gozertje voor mij echt helemaal stil mij alleen maar aan te kijken???????????
echt die gozer stond niet eens met zijn kop te bewegen alleen maar nors kijken ben na 10 minuten gewoon weggelopen khad daar geen zin.
Cold
Goh
Sumaya
Ben ik dan zon uitzondering die dan een uur of 7 (moet ook drinken en alles) me kapot heeft staan dansen?????? Ik heb het er namelijk WEL gezellig gehad en de muziek was ook okeej (naar mijn id)
Blik
ik heb 5 minuten van massive gezien, wvg en ik vroegen ons al af wat het was waar we naar zaten te kijken, het klonk eigenlijk best goed vond ik

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
ik heb 5 minuten van massive gezien, wvg en ik vroegen ons al af wat het was waar we naar zaten te kijken, het klonk eigenlijk best goed vond ik

Ja, het was dus wel Massive, niet echt heel sfeervol, maar bij dat deel was de muziek toch wel goed...
moogwai
Ik heb de uitzending nog niet gezien dus ik kan er nog niks over de filmbeelden zeggen. :confused:

op het balkon en aan de rand stonden inderdaag veel mensen stil... maar ik het midden was het toch wel feest dacht ik :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement