return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Dana live at HMH and broadcasted by ID&T radio
View this Thread in Original format
Wizzie
Hi Mates...

Couldn't find a topic about this... Saturday January 25th Dana will be playing live at the HMH Amsterdam. ID&T Radio will broadcast this event from 2200h - 0700h (Sunday 26th).

For sure I will rip this one, enjoy listening :cool: !

Cheers

Wizz
franzelare
nou joepie!!!! :confused:
Dr. Kuipers
Een beetje vrolijker mag ook wel Frans :p

Wordt wel weer lekker stampfeessie daar in HMH :D

En ook weer eens wat nieuwe livesets erbij :)
Beckham
Hehe

Dat zal wel weer geweldige livesets opleveren ID&T Radio kennende..
Wizzie
quote:
Originally posted by Beckham
Hehe

Dat zal wel weer geweldige livesets opleveren ID&T Radio kennende..


Inderdaad Beckham.... daar ben ik wat minder blij mee... maar ik geef ID&T nog een kans. Who knows :rolleyes: .. I still believe in miracles ;)
New Wave
Ah ze kenne in Nijmegen dus toch nederlands spreken :)
JunKX
.... Dana, Hardstyle... ID-T Radio om het steeds opnieuw verneuken van radio sets en hun kinderachtige opstelling tegenover Tiesto op IC. (Alles uitzenden van de Main Stage maar de set van de man waar iedereen voor kwam lekker laten verknippen) + En het hele ID-T forum met hun onvermogen kritiek te ontvangen.....



Zo ik ga pitten :D
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by JunKX
.... Dana, Hardstyle... ID-T Radio om het steeds opnieuw verneuken van radio sets en hun kinderachtige opstelling tegenover Tiesto op IC. (Alles uitzenden van de Main Stage maar de set van de man waar iedereen voor kwam lekker laten veknippen) + En het hele ID-T forum met hun onvermogen kritiek te ontvangen.....



Zo ik ga pitten :D


anti ID&T ??? :D

De uitzending van Tiesto op IC lag niet aan ID&T, maar aan Tiesto zelf, die wou niet meer uitzendtijd hebben.

Verder heb je gelijk, al dat geouwehoer ertussen door net als met Sensation, Mysteryland en IC.
JunKX
Zeker niet ID-T.. Feesten zijn meestal wel ok, ben het gezeik eromheen zat.
dj_spare
Hopen dat die uitzending een beetje in goeie kwaliteit is ja... aangezien de ups de laatste tijd zou het me niets verbazen als we weer eens op 22Khz mono gaan luisteren :D

M5
...ongetwijfeld beter dan slaappillen...
New Wave
quote:
Originally posted by M5
...ongetwijfeld beter dan slaappillen...


Liever slaappillen dan dat ik naar die hoofdpijnherrie moet luisteren!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement