return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טרקטורון...
View this Thread in Original format
Segev
אני יודע שזה ממש ממש לא המקום אבל אני פשוט לא מוצא מקום אחר שיענו לי שם אני מחפש טרקטורוןעם רשיון טרקטור או שרשום כרכב חקלאי או
ex 300 or warrior
עם אתם יודעים איפה אני יכול למצוא אוו שאולי אתם רוצים למכור אז זה מאוד יעזור לי תודה
Hell_Copter
ממממממ שאל אנשים מהשכבה שלך או שכבה מעליך
יש הרבה שרוצים להפטר מזה אחרי שיש להם רשיון לאוטו
באיזור כפר שמריהו פיתוח ככה יש ים ילדים עם טרקטורונים... תשאל את מוש
DjChook
תשאל את עודד

(רכב חקלאי)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תשאל את עודד

(רכב חקלאי)


לא למדת בהסטוריה שבקיבוץ זה רכוש משותף של כולם?
למפוצצים מהשכונות של מוש זה פרטי שלהם
Q-PiXeL
יש את לוח פוקוס שזה לוח מכוניות אז יש גם טרקטורונים....

הוא מחולק חינם בתחנות הדלק, חפש דוכן אדום כזה...
Sniper
היה לי כמה פעמים טרקטורנים
אני יכול לשאול את אח שלי השני (לא זה מנטויז'ין) אם יש לו איזה משו
Segev
טוב תודה עם משהו מוצא איזה משהו אז תודעו לי בבקשה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
היה לי כמה פעמים טרקטורנים
אני יכול לשאול את אח שלי השני (לא זה מנטויז'ין) אם יש לו איזה משו


היה לך שלך יענו?
תסביר את עצמך... מעניין כזה
oDrori
quote:
Originally posted by DjChook
תשאל את עודד

(רכב חקלאי)



רכב שטח בלאגאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאן







ורוווווווום ורוווווווווווום
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היה לך שלך יענו?
תסביר את עצמך... מעניין כזה


חהה
לי היה אחד משלי הונדה 300
עד שמכרתי אותו ואז לאח שלי היה גם הונדה 300 מכר אותו גם ואז קנה לא זוכר בדיוק איזה דגם ואז האקסית של אח שלי הגדול שמה את הטרקטרון שלה אצלנו

בקיצר היה לי:P

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חהה
לי היה אחד משלי הונדה 300
עד שמכרתי אותו ואז לאח שלי היה גם הונדה 300 מכר אותו גם ואז קנה לא זוכר בדיוק איזה דגם ואז האקסית של אח שלי הגדול שמה את הטרקטרון שלה אצלנו

בקיצר היה לי:P


לא חסר כסף :D
מה זה הונדה 300?
הדברים היחידים שאני מכיר זה מיול, ריינג'ר וטום קאר...
וראיתי בפיתוח איזה טרקטורון קטן כתום כזה... אולי מוש יודע על מה אני מדבר...
Sniper
5 5 5

הונדה 300 זה האלה בצבע אדום
תבטוח יודע על מה אני מדבר

בכל אופן אני יחפש תמונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement