return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Is Tiësto zn MagiKal touch kwijt....? (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Jukx

Ja daar ben ik het helemaal mee eens!
Tiesto is aan het overschakelen naar progressive en aangezien bijna iedereen nog steeds het liefts naar uplifting/melodic/epic trance luistert zal het in het begin wel ff wennen zijn!

ik luister overal naar :D :p

btw people come and people go.
Is wel van toepassing denk ik er zijn fans die hem nu niks meer vinden maar erzijn nu ook lui die denken van hmm goh die tiesto klinkt nu eigenlijk best wel lekker...

Hehe magik 6 is in mijn ogen een uitschieter geweest (in de negatieve zin) maar ja ieder zijn smaak..
Muppet
Tiesto is niks kwijt

Alleen aan het veranderen...was ook met oakenfold gebeurt(als ik me niet vergis) Maar die is nu ook weer helemaal terug. Iedereen heb geduld want hij was alleen veel bezig met z'n cd's (revolution, solo album en magik 7). Nu die bijna klaar zijn kan hij zich weer helmaal gaan richten op het draaien en op DANCE VALLEY zal hij iedereen is laten zien wat draaien is.

Groetjes
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jesse
Na Magik 6 achteruit? Qua cd's zeker niet, want na magik 6 kwam ISOS2. Als dat geen wrede CD is dan weet ik het ook niet meer. Nu weet ik alleen niet meer of Summerbreeze voor of na Magik 6 kwam, maar desondanks er geen onbekende nummers op stonden, deze is ook echt wel zeer oke.

En live vind ik t ook allemaal wel meevallen, jammer alleen dat ik niet op de eerste Innercity was, dan zou je pas goed kunnen vergelijken ;)

Mzzl

summerbreeze was er volgens mij na en dat is ook een vette cd

laterzz
Bouma-Bros
Iedereen heeft het maar over die set op DD, nou die vond ik echt niet zo geweldig...ennuh overschakkelen op progressive?
Ik weet niet wat jullie allemaal onder progressive verstaan, maar hij draait de laatste tijd juist weer meer platte tranceplaten (david forbes, cj bolland) ik mis de emotie een beetje in zijn sets...iets teveel inkoppertjes.

Tijs is en blijft gewoon de nr.1, maar om nou te zeggen dat ie steeds beter wordt...ik weet het niet!

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement