|
Is Tiësto zn MagiKal touch kwijt....? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Cold
Sjah , hij wordt naar mijn mening steeds minder...zijn muziek zat altijd vol energie enzo...en nu lijkt ie toch meer op de gemiddelde andere dj...zijn muziek is niet bijzonder meer. De stijl waarmee ie bekend is geworden moet ie houden want tiesto is tiesto...en hij moet niet die andere dj's na gaan doen en dus de wel bekende plaatjes gaan draaien zie ---> Qontact...
Uplifting was zijn stijl en moet zijn stijl blijven.
Laters |
Vind ik ook wel. ben het er wel mee ens, misschien had ie beter bij uplifting kunnen blijven, maar misschien gaat het een toekomst nog wel super klinken.
Mzzl |
|
|
| Eye-Riz |
Robvef, Dankjewel voor het 'welkom'. Ik ben hier beland doordat ene Mack iets had gezegd over een feest, Sixpack, in Utrecht(zie www.sixpack.nl) en toen zag ik dus deze thread. Was wel benieuwd wat mensen te zeggen hadden over Tiësto.
Dankjewel voor de opmerking van de site. Hij staat nog in de kinderschoenen, er moet nog veel aan gebeuren...
En oja, de 26e is er dus zo'n feestje van Nexus!
grtz! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Cold
Sjah , hij wordt naar mijn mening steeds minder...zijn muziek zat altijd vol energie enzo...en nu lijkt ie toch meer op de gemiddelde andere dj...zijn muziek is niet bijzonder meer. De stijl waarmee ie bekend is geworden moet ie houden want tiesto is tiesto...en hij moet niet die andere dj's na gaan doen en dus de wel bekende plaatjes gaan draaien zie ---> Qontact...
Uplifting was zijn stijl en moet zijn stijl blijven.
Laters |
ik vind zijn uplifting stijl ook nog alijd het beste maar ik geef hem groot gelijk dat ie met de tijd meegaat..en dat zijn stijl iets veranderd...okay niet dat ie ineens R&B gaat draaien ofzo hahaha |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
ik vind zijn uplifting stijl ook nog alijd het beste maar ik geef hem groot gelijk dat ie met de tijd meegaat..en dat zijn stijl iets veranderd...okay niet dat ie ineens R&B gaat draaien ofzo hahaha |
Nee als ie opeens R&B gaat draaien vinden weinig mensen hem nog maar goed enk ik. Is R&B trouwens te draaien???
Dat zou wel lachuuuh zijn,
laterzzzz |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Robvef, Dankjewel voor het 'welkom'. Ik ben hier beland doordat ene Mack iets had gezegd over een feest, Sixpack, in Utrecht(zie www.sixpack.nl) en toen zag ik dus deze thread. Was wel benieuwd wat mensen te zeggen hadden over Tiësto.
Dankjewel voor de opmerking van de site. Hij staat nog in de kinderschoenen, er moet nog veel aan gebeuren...
En oja, de 26e is er dus zo'n feestje van Nexus!
grtz! |
Hèhè! Eindelijk een lotgenoot! woohaaa...:D Welkom op deze site, en ik hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als ik! doei doei :) :p |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Hèhè! Eindelijk een lotgenoot! woohaaa...:D Welkom op deze site, en ik hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als ik! doei doei :) :p |
Ben je tenminste niet meer zo Remi. :D |
|
|
| Miss Proximus |
| Remi ben ik nooit geweest met zoveel toffe vriendjes! :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Remi ben ik nooit geweest met zoveel toffe vriendjes! :) |
Ok, you got me there :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
| maarree..ben jij niet aan het werk ofzow? ;) hahaha :D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
maarree..ben jij niet aan het werk ofzow? ;) hahaha :D |
Werk??? Het is vrijdag. Er is geen f*ck te doen hier.
Kreeg net alleen op mijn klote van mijn baas. Ik moet wat professioneler omgaan met de stagiaire hier.
Niet al teveel geinen meer, vooral als er klanten binnen staan. :( :( :( |
|
|
| Eye-Riz |
| Hihihi, lotgenoot?! Is het zo erg hier? :-) |
|
|
| Robvef |
Nee, valt wel mee. Leuke collega's. Dus ik red me wel.
Zit nu in werkoverleg. Zitten interessante dingen aan te komen.
Greetz,
Hmm, ik zit rond de 300 posts. Gaat lekker snel nu. |
|
|
|
|