|
Je nieuwe platen! - Part VI (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Er zijn gewoon teveel goede platen die ik moet hebben... Vooralsnog beslag weten te leggen op:
Fluke - Hang Tough
Grayarea - Yewminyst
Paris&Healey - Ripped
Paul Hamill - Access Psycatron
Satoshi Tomiie - Autoshock
Terry Francis - Freedom EP
ODD - Don't Look At Me (Paul Rogers dub)
Atlas - Compass Error (Fluke)
Bjork - Pagan Poetry (Infusion)
Slacker - A Million Dreams
Infusion - Dead Souls
Nugen - Deliverance
2 Players - Signet (Leama&Moor)
Descent - Gravity Drop
Echomen - Perpetual
Futureshock - On My Mind
Stereonova - Sometimes
Filterheadz - The Rhythm
Sun Decade - I'm Alone (Ronski Speed)
Hydra - Affinity |
Bij In Deep 'n Dance geweest?:D |
|
|
| Wilkman |
| quote: | | Bij In Deep 'n Dance geweest? |
Is dat een platenzaak? Zo ja, dan wil ik graag weten waar die zit. Ik heb de meeste platen bij Juno besteld. |
|
|
| total woot |
| Castor & Pollux - Serenity |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Is dat een platenzaak? Zo ja, dan wil ik graag weten waar die zit. Ik heb de meeste platen bij Juno besteld. |
op de nieuwedijk,schuin tegen over midtown |
|
|
| tijs08 |
Kben ook maar even langs die goeie shop in Den Haag langs geweest. Rhythm Import, homebase van eieregooie :D
Ze hadden nog aardig wat lekkere dingen liggen, en ik had geluk! van Solid Globe en Carlo had ik de laatste :crazy:
- Solid Globe - North Pole (het schijnt dat deze ook op de nieuwe cd komt van Tiesto, die hij vandaag gemixt heeft...)
- Carlo Resoort - Remover (4 Strings Remix!!)
- Rewinders - Pacific Dance |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by DjRV
"In-Deep-'n-Dance" op de nieuwedijk,schuin tegen over midtown |
Ter aanvulling:
Wilkman, moe je zeker eens naar toe gaan als je in de buurt bent.
Ze hebben vaak goeie e en die gasten praten alleen Engels. 't zijn Kroaten of Joegoslaven ofzo.
Zit een klein tourniquette (klappoortje) voor een steile trap naar beneden voor de ingang. 't Is ook een partykleding-zaak.
GreetZ |
|
|
| ChooChoo |
Mijn nieuwe aanwinsten van de laatste tijd:
Télépopmusik - Breathe
Echomen - Perpetual
Queen & Vanguard - Flash
Classified Project - Resurrection 2003
Elesse - Popcorn
The Roc Project - Never (Tiesto remix)
The Roc Project - Never (J.C.A remix)
Marzz - Orbiter
En eindelijk: Chicane - Saltwater (jammergenoeg is dit de re-release, ach ja as je t nr maar hebt :))
greetz |
|
|
| Acidophilus |
| Armin - Lost Soul Society / Virgo [Cyber] :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Kben ook maar even langs die goeie shop in Den Haag langs geweest. Rhythm Import, homebase van eieregooie :D
Ze hadden nog aardig wat lekkere dingen liggen, en ik had geluk! van Solid Globe en Carlo had ik de laatste :crazy:
- Solid Globe - North Pole (het schijnt dat deze ook op de nieuwe cd komt van Tiesto, die hij vandaag gemixt heeft...)
- Carlo Resoort - Remover (4 Strings Remix!!)
- Rewinders - Pacific Dance |
Zozo, Tijsie weer geluk gehad ;) Wat zei je? "Ik ben een vriend van eitje en ik hoor dat jullie hier nog wat leuke promo's achter de toonbank hebben"? :D
Kzie dat ze de website vervroegd online hebben gezet... maarre...
| quote: | www.rhythmimport.nl
Here a small selection of our Customers, one by one very familiar;
JEAN, JURGEN, MARK VAN DALE, THE KLUBBHEADS, JOSE, PRMISS, PETER G, PETER VAN LEEUWEN, MELVIN, E-GRAIG, MARCELLO, GUAN, PERAN, RENE, TON TB, TOMMY, RUUD, MAC ZIMMS, CLUB ENCOUNTERS, OGP, SUCCARGO, PRONTI & KALMANI, 4 STRINGS, ISAAC, GIZMO, SILENCE,
|
:whip: Wrom sta ik er nie bij dan??? :D |
|
|
| Partyhardy! |
Mijn nieuwe platen;
Holden & Thompson - Nothing :cool:
Sasha - Xpander
Bart van Wissen - Illuminate/Deviate
Roc Project - Never (Filterheadz remix)
Rui da Silva - Feel the love
Sonorous - Protonic
System F - Solstice/Out of the Blue
Andy Jay Powell - Skyliner
Orientalist - Tron (Lemon 8 remix) :eyespop:
E-craig - Drum Beats
Dave Holmes - Freedom
Renato Cohen - Pontapé
Talla 2XLC - Can you feel the Silence
Artica - Renaissance
Lange feat Leah - Don't think it (feel it) Dub mixes :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Ter aanvulling:
Wilkman, moe je zeker eens naar toe gaan als je in de buurt bent.
Ze hebben vaak goeie e en die gasten praten alleen Engels. 't zijn Kroaten of Joegoslaven ofzo.
Zit een klein tourniquette (klappoortje) voor een steile trap naar beneden voor de ingang. 't Is ook een partykleding-zaak.
GreetZ |
ze zijn frans
ze spreken wel nederlands maar zijn daar een beetje onzeker in |
|
|
| New Wave |
KLopt, vond het al vreemd. :)
Ik was er al een stuk of 20 keer geweest.
Zijn opzich wel moeilijk bereikbare mensen maar wel sjil. |
|
|
|
|