|
Je nieuwe platen! - Part VI
|
View this Thread in Original format
| Spinnin Jack |
Deze had ik zaterdag even gehaald...
Misja Helsloot - First Second
Misja Helsloot - First Second (Ralphie B remix)
Robbie Rivera - Harder & Faster (Kobbe & Zzino Duske mix)
Robbie Rivera - Harder & Faster (Guss Carver remix)
Robbie Rivera - Harder & Faster (Marco Bailey & Tom Hades remix)
Robbie Rivera - Harder & Faster (Orginal )
DJ Hansz - Go Bah!
DJ Hansz - Rolling
DJ Hansz - Five |
|
|
| dj_spare |
Vandaag besteld:
- Force Mass Motion - Vanquish
- Sultan & Tonedepth - Sagres
- Chicane - Saltwater (Thrillseekers Remix)
- Young Parisians - You Write The Rules (Solarstone Remix!!)
- Syntax - Pray (Dave London Remixes)
- Syntax - Pray (Original Mixes)
- Plastic Boy - Silver Bath/Dahab
en nog eentje maar die ben ik vergeten :D |
|
|
| tijs08 |
OK, om te beginnen maar even terugkoppelen naar Thread nrtje 5... Je kunt wel zien dat PartyHardy veeeel vrijetijd heeft.. en hij leert al goed hoe hij dat moet invullen..
Eindelijk eens een post van dit aankomende talent ;) in DE thread voor djs.
Gister ff bij de Magik langs geweest, en ze hadden bar weinig. Alleen een zooi whitelabel/promoos. En daar kwam dus deze uitrollen
Andy Jay Powell & Mike Nero - Skyliner (Hiver & Hammer Remix)
wwwwooooowwww!! wat een plaat weer!
:crazy: :crazy: :p :D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by tijs08
Gister ff bij de Magik langs geweest, en ze hadden bar weinig.
|
Ze hadden idd erg weinig...ik was op zoek naar de Tiesto remix van We're all made of stars (die er al maanden lag, maar nu ineens niet meer) en verder was er heel erg weinig..Maar DJ Astrid was er ook en ik geloof dat Marco V - Echoes nu in haar box zit... |
|
|
| basd |
Wie was dat nou die gisteren of eergisteren zei dattie platen bij www.chemical-records.co.uk besteld had.. djmarshal? Die hebben nl. nog wel een aantal platen die ik echt wel wil hebben..
Hoe is de service daar? Duurt het lang voordat de platen hier zijn? En wat moet je aan invoerrechten etc. betalen? De platen zijn daar op zich helemaal niet duur maar de belasting zal er wel een hoop bij doen voordat het hier aanbeland is...
Weet iemand daar meer van? |
|
|
| Dirkie |
| quote: | Originally posted by basd
Wie was dat nou die gisteren of eergisteren zei dattie platen bij www.chemical-records.co.uk besteld had.. djmarshal? Die hebben nl. nog wel een aantal platen die ik echt wel wil hebben..
|
Wil daar ook wat platen bestellen. Je hebt alleen een credit card nodig. Van de verhalen die ik gelezen heb hoef je je nergens druk over te maken. Goede service, snelle levertijden. Dus ... |
|
|
| [SigneT] |
deze plaatjes had ik van t weekend gekocht
Jurgen de vries - the opera song
Green Martian - Wizardry
Kid Vicious - Proceed
D Factor - The Wrong Shake (Jamie Anderson Remix)
Solar Factor - Urban Shakedown
Armin van Buuren - Blue Fear |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by basd
Wie was dat nou die gisteren of eergisteren zei dattie platen bij www.chemical-records.co.uk besteld had.. djmarshal? Die hebben nl. nog wel een aantal platen die ik echt wel wil hebben..
Hoe is de service daar? Duurt het lang voordat de platen hier zijn? En wat moet je aan invoerrechten etc. betalen? De platen zijn daar op zich helemaal niet duur maar de belasting zal er wel een hoop bij doen voordat het hier aanbeland is...
Weet iemand daar meer van? |
Uhh ik heb dan gisteren besteld... de platen zijn opzich niet duur maar er komt nog wel 17.5% BTW bij... en natuurlijk de verzendkosten... maar het viel opzich nog wel mee. Op de website staat dat de platen op de dag van bestelling (mits voor 17.00 ofzo) worden verstuurd... zal mij benieuwen hoelang het duurt... |
|
|
| Apoptosis |
* Airwave - Above The Sky / Alone In The Dark / Innerspace
* Aurora - Hear You Calling (En-Motion rmx)
* Iio - Rapture (Riva rmx) :tongue3
* Mallorca Djs - The Fight --> Ook wel bekend als Cherry Trax - The Fight, maar dat is de label..
Dag :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Uhh ik heb dan gisteren besteld... de platen zijn opzich niet duur maar er komt nog wel 17.5% BTW bij... en natuurlijk de verzendkosten... maar het viel opzich nog wel mee. Op de website staat dat de platen op de dag van bestelling (mits voor 17.00 ofzo) worden verstuurd... zal mij benieuwen hoelang het duurt... |
Hou me op de hoogte :D
Ben vooral benieuwd hoeveel het verzenden kost.. |
|
|
| JdDark |
ik heb dit in de post gekregen vandaag:
sasha & digweed - northern exposure 1 4x12"
frontside - dammerung
hybrid - symphony
danny tenaglia - elements
krystal - burning flame |
|
|
|
|