|
סקר טראנסאדיקטס - בחירות 2003! :)
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
ברוח הדמוקרטיה תביעו את דעתכם בסקר דעת הקהל שהכנתי לכם..
תצביעו ותשפיעו!!!
:haha:
אתם כבר יודעים למי אני מצביע.. |
|
|
| MoSH_MaN |
שינוי!
טוב עכשיו באמת מי כאן בפורום מצביע ש"ס?? |
|
|
| Sniper |
חחחח
מי באמת הצביע שס
?! |
|
|
| Scorchio |
בטח רותם....
אני מצביע איחוד לאומי!!!!!
ליברמן! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בטח רותם....
אני מצביע איחוד לאומי!!!!!
ליברמן! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן אחי , רק אני יצביע ש"ס
;)
יש כבר אחד כזה אבל עוד אחד יהיה יותר עדכני , בחרתי שינוי כמובן
עוד יום לבחירות , יוווו
הלוואי שינוי 20 מנדטים , ועבודה לפחות 25 , שלא יפלו חזק מדי |
|
|
| Shahar |
וואלק שינוי לוקחים אה?
יפה =] |
|
|
| NaOren |
| רק מפדל אחים שלי!!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| לפי הסקר הזה עלה ירוק עושה איזה עשרים מנדטים :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לפי הסקר הזה עלה ירוק עושה איזה עשרים מנדטים :) |
וגם טומי לפיד יכול לפהוך לדיקקטור :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
התכוונת פיהרר |
או שלא...
כנראה שאתה לא יודע מה זה פיהרר אם אתה אומר ככה... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
או שלא...
כנראה שאתה לא יודע מה זה פיהרר אם אתה אומר ככה... |
זה לא איחוד רשויות? שיש למנהיג אחד שליטה על הרשות המחוקקת, מבצעת ושופטת? |
|
|
|
|