return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סקר טראנסאדיקטס - בחירות 2003! :)
View this Thread in Original format
Trance man
ברוח הדמוקרטיה תביעו את דעתכם בסקר דעת הקהל שהכנתי לכם..
תצביעו ותשפיעו!!!
:haha:
אתם כבר יודעים למי אני מצביע..
MoSH_MaN
שינוי!


טוב עכשיו באמת מי כאן בפורום מצביע ש"ס??
Sniper
חחחח
מי באמת הצביע שס
?!
Scorchio
בטח רותם....


אני מצביע איחוד לאומי!!!!!

ליברמן!
nesher
quote:
Originally posted by Scorchio
בטח רותם....


אני מצביע איחוד לאומי!!!!!

ליברמן!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן אחי , רק אני יצביע ש"ס
;)
יש כבר אחד כזה אבל עוד אחד יהיה יותר עדכני , בחרתי שינוי כמובן
עוד יום לבחירות , יוווו
הלוואי שינוי 20 מנדטים , ועבודה לפחות 25 , שלא יפלו חזק מדי
Shahar
וואלק שינוי לוקחים אה?

יפה =]
NaOren
רק מפדל אחים שלי!!!!
Vortex_SA
לפי הסקר הזה עלה ירוק עושה איזה עשרים מנדטים :)
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
לפי הסקר הזה עלה ירוק עושה איזה עשרים מנדטים :)


וגם טומי לפיד יכול לפהוך לדיקקטור :)
DjChook
התכוונת פיהרר

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
התכוונת פיהרר


או שלא...
כנראה שאתה לא יודע מה זה פיהרר אם אתה אומר ככה...
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
או שלא...
כנראה שאתה לא יודע מה זה פיהרר אם אתה אומר ככה...


זה לא איחוד רשויות? שיש למנהיג אחד שליטה על הרשות המחוקקת, מבצעת ושופטת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement