return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
voor iedereen die naar Qlimax gaat....
View this Thread in Original format
Miss Proximus
is een meeting haalbaar? wie kent de hal goed genoeg om ergens af te spreken? of wie wil er gewoon niet afspreken??? :p
michiel
ik ken die hal wel
als je nog een beetj wilt 'meeten' (dus ook 'praten') kun je het beste bij zon kraam bij de ingang gaan
en als je alleen wilt party'en kun je het beste op het podium onder de dj gaan

later

michiel
Remy D
quote:
Originally posted by michiel
ik ken die hal wel
als je nog een beetj wilt 'meeten' (dus ook 'praten') kun je het beste bij zon kraam bij de ingang gaan
en als je alleen wilt party'en kun je het beste op het podium onder de dj gaan

later

michiel

Maar bij Qontact was er dus geen podium onder de DJ. De beste plek is in het computerhokkie denk ik...
Bellie
Nah beste plek is boven voor de ingang van de tribune bij de garderobe ;)....

GREETZ!!!

P.s. Proximus je begrijpt nu wel dat ik nu wel mn water bij jou (***GRATIS***) kom halen he :D.Ik heb me het schompes lopen zoeken op SHOCKERS ;)

RETAL!!!
Miss Proximus
lieve schat, ik ben niet aan het werk ik ben dan gewoon ZWAAR AAN HET BEESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p hahahaha
Robvef
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lieve schat, ik ben niet aan het werk ik ben dan gewoon ZWAAR AAN HET BEESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p hahahaha


Of zoals mijn vrienden en ik altijd zeggen: Is er wat anders dan!!!!! LoL :D
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lieve schat, ik ben niet aan het werk ik ben dan gewoon ZWAAR AAN HET BEESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p hahahaha


Love ya 2 :D
---------
Damn weer geen water.....MWEHEHEHE

C U (maybe) @ Qlimax!! (Heb het eigenlijk niet zo op meeten ;) )

GREETZ!!
Remy D
Nou ik meet wel, lijkt me lachen. :)
Cold
...meeten is leuk maar op zo een feest ga je niet ergens buiten de zaal lopen meeten..., nee ik ga ook (BEESTEN?) feesten...jullie kunnen me vinden voor de dj's...goh

laters
Remy D
quote:
Originally posted by Cold
...meeten is leuk maar op zo een feest ga je niet ergens buiten de zaal lopen meeten..., nee ik ga ook (BEESTEN?) feesten...jullie kunnen me vinden voor de dj's...goh

laters

Daar kom ik ook normaal nooit maar in de hal kan je niet goed meeten en voor de DJ's al helemaal niet want daar kan je niet eens normaal lopen.

M5
quote:
Originally posted by Remy D

Daar kom ik ook normaal nooit maar in de hal kan je niet goed meeten en voor de DJ's al helemaal niet want daar kan je niet eens normaal lopen.


ik vond het daar best wel rustig hoor...op qontact ...het was niet superbenauwd ofzo...helemaal niet..
Akira
je moet gewoon lekker beuken...en dan herken je vanzelf wel wie een TA is hehe :D gewoon die gasten die het hardst beesten ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement