return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Such is Life
View this Thread in Original format
Cold
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik kan zowel de normale als de marco v remix nergens vinden ook niet op napster....

Heeft iemand dit nr voor me????

Oh ja en wat vinden jullie van Cygnus X - 'Superstring 2001' (Futurebreeze Remix).... ik vind em super strak.

laters
Remy D
Ik vind het een strak nummertje.

Ik had Such in Life al ergens in dec gedowned op Napster toen nog Many miles, too soon. Maar hij zal nu wel geblokkeerd zijn net als zo veel nummers tegenwoordig.:(
Ding Chavez
Volgens mij is ie gewoon nog niet officieel gereleased...
Akira
op trancetunnel staat dat nummer als het goed is...moet je daar maar es kijken daar heet het nummer many miles too soon...en anders moet je me maar ff ICQ'en dan stuur ik je het nummer wel toe :)
michiel
shadowzone heeft de normale versie (original) van such is life. dat is http://beam.to/s-zone

later

michiel
Blik
cygnus x is inderdaad zeer strak, echt een lekker nummertje

vindplaats van such is life: zie post hierboven van Michiel
Cold
..Rank 1 - Such Is Life (Original Mix) die had ik al ja.....MAAR dit is dus echt niet Such is Life van Rank 1.
Iemand loopt de boel te flessen met dit nep nr...Het lijkt niet eens op Rank1 en zeker niet op such is life. Ik kan ook wel zo een nummer in elkaar zetten met een goedkope kut synthesizer...want de kwaliteit van de gebruikte strings is echt zwaar klote. Nee Rank1 gebruikt beter spul.

Jammer... :(
Jesse
Die "such is life" klopt idd niet, was dezelfde die hier al eerder op de site gepost werd door iemand in de Holland sectie...die heette toen Paradise Of Love. Op zich wel een grappig nummer maar zeker geen Rank 1 produktie...

Op t guestbook van Rank 1 stond trouwens ook nog wat info over Such Is Life:

original versie bevat klassiek stuk + vocalen
deep dub: alleen klassiek stuk
marco v mix: ook vocalen

en verder zijn er nog 2 radio edits: een lange en een kortere versie.
(Jee, weer een nummer wat meteen commercieel gaat)
Blik
Om eerlijk te zeggen ben ik het met jullie eens, de such is life die we nu allemaal kunnen downloaden is helemaal niks, is echt heel saai en goedkoop
tango
De echte such is life is dat nummer wat je nu elke keer op tmf ziet bij de sensation commercial. Oftewel, gewoon een remix van many miles 2 soon. De such is life van rond de 6 minuten is gewoon paradise of love, die niet van rank1 is.

grtz,
TNG

moogwai
De echte Such Is Life is nog niet op het internet te vinden.. alleen de bekende dj's hebben 'm als promo.

Such is Life heeft bovendien geweldige vocals en klinkt zoveeeeeeel beter als die zogenaamde paradise of love ;)
Opti
quote:
Originally posted by Jesse
Die "such is life" klopt idd niet, was dezelfde die hier al eerder op de site gepost werd door iemand in de Holland sectie...die heette toen Paradise Of Love. Op zich wel een grappig nummer maar zeker geen Rank 1 produktie...

Op t guestbook van Rank 1 stond trouwens ook nog wat info over Such Is Life:

original versie bevat klassiek stuk + vocalen
deep dub: alleen klassiek stuk
marco v mix: ook vocalen

en verder zijn er nog 2 radio edits: een lange en een kortere versie.
(Jee, weer een nummer wat meteen commercieel gaat)

weet er ook iemand hoe lang elke versies zijn, dan kan ik weer ff zoeken op t net, en weet ik ook welke ik download:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement