|
Thhhee Neewwwsss!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ... jag börjar fundera om inte detta är riktigt riktigt bra :D istället för en, för tillfället lite sunkig, tiesto, så får man både och ;) har inte hört nåt set av corsten på senaste, men vad jag vet kör han fortfarande lika bra som förr :D |
|
|
| Vizay |
jävligt fet lineup...men de måste ju va ganska mycket tack vare cream också eller hur? :)
jäkla synd att man inte kommer med men om det fortsätter så här i framtiden så får jag nog fler chanser :)
senaste jag hörde va rykten om att gielen ska komma till sverige också...nån som vet mer om detta?
aja får väl önska dig mind lycka till å alla andra som ska åka....ha det fett kul :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag e redan självskriven sen länge.... jag ska med och inget ska stoppa mig...
Glorie... skärp dig nu... klart så inåt helvete du ska med !!!! |
|
|
| dbl |
| JAG VILL OOOOCKSÅÅÅÅ VARA DÄÄÄR :( |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Ålder
20+
|
arghh.. :sadgreen: :( |
|
|
| Amnezia |
WohOO this looook tokgrymt ju....uj vilken lineup..
corsten, adam beyer,john creamer m.m...sweeeeet...
vem behöver tiesto..:crazy:
å bäst av allt.....jag har muuuuuuuuckat då.....tokparty:eyespop: :crazy: finns d nått större än å fira att man e fri från det mest meningslösa d kan göra under så lång tid???
ere nån som bestämmt sig än??????+ |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
ere nån som bestämmt sig än??????+ |
frågan är om det nån som INTE bestämt sig :p
följande har bestämt sig vad jag vet, men jag har säkert missat massa, så fyll på bara!
steve, gaby, sipo, reveal, singularity
läge för tröjorna att vara klara då tycker jag :) |
|
|
| Aendy |
| T.o.m. jag, världens största banger ska försöka vara med! |
|
|
| reveal |
steve, gaby, sipo, reveal, singularity, aendy
vi verkar bli ett glatt gäng :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Har två polare som har sagt att dom ska med, ska bara få det 100% bekräftat dagen innan biljetterna släpps så kan ni räkna med mig!
Steve: Är det fortfarande endast medlemmar som kan köpa den 5:e?? |
|
|
| Amnezia |
hm kommer nog till 90 % åka på detta....
ere mondaybar melemdskortet man ska ha för å köpa 5:e???? |
|
|
|
|