|
Thhhee Neewwwsss!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Det står ju faktiskt inget om medlems kort så jag vet faktiskt inte.. dom sa det från början iaf
Kan iaf säga att jag är !!!! 100 % !!!! säker på att jag ska åka.... hade jag inte haft nån att åka med hade jag ändå inte tvekat en sekund....
Gott råd... HÄNG PÅ TELEFONEN när biljetterna släpps ;) |
|
|
| dj_hysterix |
varför e jag inte 20 år ?!?!?!?! :crazy:
... Basically....Im ed:rolleyes: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
steve, gaby, sipo, reveal, singularity, aendy
vi verkar bli ett glatt gäng :) |
The partyboy Whiterussian får ni inte glömma!! |
|
|
| mindshooter |
Är det inte 20 för att boka och 18 för att åka?
Hörde nåt om det...fan jag är 20 dagar innan 18 då...jag borde kunna gå ombord även om det inte blir för eldning då... Jag vill verkligen med på detta! Vad tror ni? Kollade dom legg sist? |
|
|
| Treo |
Arrrg jag vill, jag vill, jag vill!!!! men hur fasen ska jag få ledigt från jobbet !? sen har jag ju ingen att åka med heller :(
-Treo- |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gott råd... HÄNG PÅ TELEFONEN när biljetterna släpps ;) |
Det kan du skriva "ÅPP"!!!! ;) :D |
|
|
| zamson |
| aahhh...svenska klubbscenen ar vaknat rejält. FErry corsten :) fyfan va fett.. men jag e inte 20 :( ...d e fan värdelöst att vara 18 i det här landet! Måste fortsätta njuta av MAgik 6 nu :) |
|
|
| mindshooter |
| men är det ¨någon som kan bekräfta åldergränsen innan det blir för sent? |
|
|
| Aendy |
| Någon som har plats över och kan tänka sig att dela hytt med mig? Jag tänker dra själv men jag tänker faen inte dela hytt med folk som jag inte har en minsta koll på vad det är för några? |
|
|
| cviper |
nja, inte bekräfta direkt, men på hemsidan står det ganska klart 20+; SiljaLine's Hemsida säger ju också klart att åldersgränsen på kryssningstrafik är 20 resp. 23 (!).
Fast det står ju att man kan kontakta befälhavaren ombord fartyget...
Håller med zamson här: det är helt värdelöst att vara 18. Det e ju inte fören om 20/22/25/whatever man verkligen kan räkna sig som vuxen :mad: |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
The partyboy Whiterussian får ni inte glömma!! |
:cool: Skulle förvåna mig själv väldigt mycket om jag inte kom, klart jag ska åka.
Singularity skulle säkert bli lite ledsen också om jag inte dök upp, då skulle juh han få betala dyrt hyttpris, :p
Mindshooter: Om du inte är 20 så blir det mycket svårt. Men som sagt jag snackade lite om det där i någon av Lucia kryssningstrådarna, orkar dock inte upprepa mig så du får leta runt lite själv. ;) |
|
|
| Kraith |
| Jag är given! Vi kommer antagligen boka 3-4 hytter. Jag säger till om vi får platser över! Blir lite billigare så. |
|
|
|
|