return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Armin van Buuren in Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by Akira
ja toen zat inderdaad een gast van een jaar of 28...was toch een blonde knakker??


Ja, met krulletjes. Ben zijn naam alweer kwijt. Hij kwam uit Woudenberg ofzo.
Akira
dat zal wel kunnen....zat jij niet bij sonja enzo in de klas???
Robvef
quote:
Originally posted by Akira
dat zal wel kunnen....zat jij niet bij sonja enzo in de klas???


Nee, niet bij Sonja. Bij Haico, Jeroen, Arno, Jacco. Jeroen heeft/had iets met Annelieke. Ik weet niet of dat al over is. Wij hadden wel de meeste vrouwen bij ons in de klas.

Ben jij toen ook meegeweest naar introductiekamp in Someren?
Akira
quote:
Originally posted by Robvef


Nee, niet bij Sonja. Bij Haico, Jeroen, Arno, Jacco. Jeroen heeft/had iets met Annelieke. Ik weet niet of dat al over is. Wij hadden wel de meeste vrouwen bij ons in de klas.

Ben jij toen ook meegeweest naar introductiekamp in Someren?


Ah jeroen ken ik wel...nee die twee hebben niet meer met elkaar...dat is al een tijd uit zo ver ik weet en allebei zijn ze van school afgetrapt.Annelieke zat toen bij mij 2 jaar lang in de klas...

Ja ik was toen ook mee met dat kamp...waar de leraren helemaal naar de KLOTE waren echt geweldig :D:D
Robvef
quote:
Originally posted by Akira


Ja ik was toen ook mee met dat kamp...waar de leraren helemaal naar de KLOTE waren echt geweldig :D:D


Ja dat was echt goed ja. :D :D --> Er was ergens een site waar foto's van dat kamp opstonden, maar ik weet het adres niet meer.
Akira
dat was inderdaad een lachweekend maar ja de school is nou niet echt super want anders zat jij er ook nog op :)...heb je ICQ ofzoiets??
Robvef
quote:
Originally posted by Akira
dat was inderdaad een lachweekend maar ja de school is nou niet echt super want anders zat jij er ook nog op :)...heb je ICQ ofzoiets??


Ik moest ervanaf, omdat ik niet genoeg punten had. Had verschillende redenen.

1 --> teveel feesten
2 --> dat mijn relatie tijdens de laatste tentamenweek uitging

Oh well, happens


Nee, heb ik helaas niet. Moet ik nog installeren.
Akira
quote:
Originally posted by Robvef


Ik moest ervanaf, omdat ik niet genoeg punten had. Had verschillende redenen.

1 --> teveel feesten
2 --> dat mijn relatie tijdens de laatste tentamenweek uitging

Oh well, happens


Nee, heb ik helaas niet. Moet ik nog installeren.


nou ja ik heb ook ongeloofelijk veel geluk gehad hoor.ik had namelijk in het tweede jaar mijn p ook niet gehaald maar na een gesprek met de examencommisie mocht in uiteindelijk toch wel blijven vette mzzl dus :) Dat klote vak van een JAVA heb ik nu eindelijk gehaald...dat was dus een dikke opluchting :)anneliek enzo werden er toen afegkickt...
Robvef
quote:
Originally posted by Akira


JAVA!!!!



Ik wil het er niet over hebben. Ik had geloof ik een 1 daarvoor, net zoals zovelen. Maar ja het hoort erbij. Ze hadden beter iets van ASP o.i.d. kunnen pakken, dan dat klote Java.
Akira
quote:
Originally posted by Robvef



Ik wil het er niet over hebben. Ik had geloof ik een 1 daarvoor, net zoals zovelen. Maar ja het hoort erbij. Ze hadden beter iets van ASP o.i.d. kunnen pakken, dan dat klote Java.


Ja ik had er ook een 1 voor!!! zeg wat was dat dikke klote zooi zeg hoe ze daar les gaven over java!!!vooral die GUUS KONING was zo'n dikke nicht die het liefst de hele klas een onvoldoende gaf....erg jammer

Robvef
quote:
Originally posted by Akira


dikke nicht


hmmm, daarvan zat er een van bij ons in de klas. Haico, die is homo. Heeft iets gehad of nog steeds met die Barry Paf van 538 (komt dat nu overal terug dat 538)

Greetz
NILA.NL
THNX 4 de tip, MACK!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement