|
Armin van Buuren in Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Mack |
He guys,
Voor degenen die in Utrecht en omstreken wonen heb ik een leuk nieuwtje:
30 mei draait Armin in de Central Studios, bij het Sixpack-feest (3000 studenten), samen met DJ Per en een ander Utrechts vrouwtje.
Tickets zijn te koop via www.sixpack.nl
Armin is er, dus ik ook.
Prijs per ticket: fl 12,50
Let's have fun!!! |
|
|
| BlaiR.WitcH |
iedereen die dicht bij Utrecht woont of een OV heeft bedoel je :)
Rally-ho |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Mack
(3000 studenten |
Studenten he, dus ook vrouwelijk, wordt opeens heel interessant, ik werk toch in Utrecht.
Mzzl |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Robvef
Studenten he, dus ook vrouwelijk, wordt opeens heel interessant, ik werk toch in Utrecht.
Mzzl |
he robvef !! dat is niet voor die ouwe lullen zoals jij bedoelt !! ;)
tis voor studenten !! :D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by M5
he robvef !! dat is niet voor die ouwe lullen zoals jij bedoelt !! ;)
tis voor studenten !! :D |
Boehoee, ik mag niet komen, ben te oud. Dat zal de tweede keer worden dat ik ergens wordt geweigerd om dat ik te OUD ben.
Maar ff serieus, 24 is toch niet zo oud?? :D :D
Anders voel ik me echt een oude lul.
Greetz |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Robvef
Boehoee, ik mag niet komen, ben te oud. Dat zal de tweede keer worden dat ik ergens wordt geweigerd om dat ik te OUD ben.
Maar ff serieus, 24 is toch niet zo oud?? :D :D
Anders voel ik me echt een oude lul.
Greetz |
onder studenten is 24 jaar natuurlijk wel oud :).....maare ik zou als ik jou was gewoon gaan hoor !! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by M5
onder studenten is 24 jaar natuurlijk wel oud :).....maare ik zou als ik jou was gewoon gaan hoor !! |
Toen ik in 98/99 nog op de HvU zat, hadden we zelfs een goze van 28 in de klas zitten. Dus je bent nooit te oud om te studeren. :) :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Robvef
Toen ik in 98/99 nog op de HvU zat, hadden we zelfs een goze van 28 in de klas zitten. Dus je bent nooit te oud om te studeren. :) :) |
heb je gelijk in ...ik zit bij paar lui van 25 in de klas .... |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by M5
heb je gelijk in ...ik zit bij paar lui van 25 in de klas .... |
Zie je wel. Ik ben heus niet zo oud dan. LoL |
|
|
| BlaiR.WitcH |
en aangezien vrouwen meestal wel op wat oudere mannen vallen heb jij dus weinig te klagen.
Rally-ho |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
en aangezien vrouwen meestal wel op wat oudere mannen vallen heb jij dus weinig te klagen.
Rally-ho |
Jieehaaa, ik heb weer een reden om te leven.
Ach ja. It's a dirty job, but someone got to do it. :D :D :D |
|
|
| Akira |
ja toen zat inderdaad een gast van een jaar of 28...was toch een blonde knakker??
Maar ja lijkt me wel een lachen party...ARMIN RULEZZZZZZZZZZZ |
|
|
|
|