return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
New track ( beta ) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אני לא יכול להוריד כי אסור לשים
MP3
באתרים כמו
ANGELFIRE
coby
כן.. יש בשם מסר סמוי :)

logic audio + wav files = waves of logic :D
YuVaL
כן
מאז שקובי היה בן שנתיים כבר התחיל לנגן על הפסנתר של סעיד (אביב האהוב) שלימד אותו את סודות המוסיקה האלקטרונית עוד בתקופת שנות ה90 המאוחרות
אבא של קובי (סעיד הידועה לשמיצה) היה נוהג לעשות אל אס די על בסיס יומי עד שהקים משפחה.. והחליט לעביר את הכל בירושה לבנו, קובי השמאס
וככה התחיל קובי התמים להכין טראקים בפרוטי..
עד עצם היום הזה
;)
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
כן
מאז שקובי היה בן שנתיים כבר התחיל לנגן על הפסנתר של סעיד (אביב האהוב) שלימד אותו את סודות המוסיקה האלקטרונית עוד בתקופת שנות ה90 המאוחרות
אבא של קובי (סעיד הידועה לשמיצה) היה נוהג לעשות אל אס די על בסיס יומי עד שהקים משפחה.. והחליט לעביר את הכל בירושה לבנו, קובי השמאס
וככה התחיל קובי התמים להכין טראקים בפרוטי..
עד עצם היום הזה
;)



הכל נכון.. אני מודה

אבל למה סיפרתה על האל אס די !
DJ-Kreing^^
הלינק לא עובד לי משום מה...
:conf:
Rising
גם לי לא עובד..
תעלה לאנשהו אני אשמח לשמוע.
oDrori
לא מצליח להוריד... שמישהו ישלח במירס\ אייסיקיו!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
מאז שקובי היה בן שנתיים כבר התחיל לנגן על הפסנתר של סעיד (אביב האהוב)


בטח... אביב הוא מאוד אהוב!!! תראה לי אחת שלא אוהב אותו
למרות שהוא קצת סנוב בזמן האחרון...

שמאס... תהיו בריאים :rolleyes:
coby
אני מחפש מקום להעלות.. אבל כל מקום שאני מוצא יש
file size limit..5 mega


יש למישהו הצעות ?
Flotser
http://www.iuma.com

coby
טוב העלתי את זה שוב, תודה פלוצר על הלינק...
DjChook
לינק ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement