|
New track ( beta ) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני לא יכול להוריד כי אסור לשים
MP3
באתרים כמו
ANGELFIRE |
|
|
| coby |
כן.. יש בשם מסר סמוי :)
logic audio + wav files = waves of logic :D |
|
|
| YuVaL |
כן
מאז שקובי היה בן שנתיים כבר התחיל לנגן על הפסנתר של סעיד (אביב האהוב) שלימד אותו את סודות המוסיקה האלקטרונית עוד בתקופת שנות ה90 המאוחרות
אבא של קובי (סעיד הידועה לשמיצה) היה נוהג לעשות אל אס די על בסיס יומי עד שהקים משפחה.. והחליט לעביר את הכל בירושה לבנו, קובי השמאס
וככה התחיל קובי התמים להכין טראקים בפרוטי..
עד עצם היום הזה
;) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כן
מאז שקובי היה בן שנתיים כבר התחיל לנגן על הפסנתר של סעיד (אביב האהוב) שלימד אותו את סודות המוסיקה האלקטרונית עוד בתקופת שנות ה90 המאוחרות
אבא של קובי (סעיד הידועה לשמיצה) היה נוהג לעשות אל אס די על בסיס יומי עד שהקים משפחה.. והחליט לעביר את הכל בירושה לבנו, קובי השמאס
וככה התחיל קובי התמים להכין טראקים בפרוטי..
עד עצם היום הזה
;) |
הכל נכון.. אני מודה
אבל למה סיפרתה על האל אס די ! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הלינק לא עובד לי משום מה...
:conf: |
|
|
| Rising |
גם לי לא עובד..
תעלה לאנשהו אני אשמח לשמוע. |
|
|
| oDrori |
| לא מצליח להוריד... שמישהו ישלח במירס\ אייסיקיו! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מאז שקובי היה בן שנתיים כבר התחיל לנגן על הפסנתר של סעיד (אביב האהוב) |
בטח... אביב הוא מאוד אהוב!!! תראה לי אחת שלא אוהב אותו
למרות שהוא קצת סנוב בזמן האחרון...
שמאס... תהיו בריאים :rolleyes: |
|
|
| coby |
אני מחפש מקום להעלות.. אבל כל מקום שאני מוצא יש
file size limit..5 mega
יש למישהו הצעות ? |
|
|
| coby |
| טוב העלתי את זה שוב, תודה פלוצר על הלינק... |
|
|
|
|