|
New track ( beta ) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| coby |
בפוסט הראשון...
עשיתי edit |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי אני חייב להגיד לך שהטראק מדהים !
ממש ממש יפה
חוץ מהעלייה שהשתמשת לדעתי ב
SNARE
לא משהו, ולא עוצמתי מספיק
הכל ממש ממש יפה |
|
|
| Rising |
משהו טוב אחי באמת..
כמה דברים לשיפור:
ה-
snare
כמו שחן הזכיר...תחפש איזה סאמפל יותר מתאים ושהעלייה תיהיה יותר מורכבת כי על הקטע הזה פחות השקעת..
יש כל מיני חלקים בטראק שיש צלילים יותר מדיי גבוהים ואז האיכות מתקלקת..
תוריד קצת את הצלילים..לדוגמא דקה
2:08 תשמע יש פאק..
מלודי ואחלה באסליין אולי שמלודיה תיהיה יותר חזקה..תוסיף קצת אנרגיה
חוץ מיזה טראק חזק
יש פונטציאל! :) |
|
|
| elad11 |
גברררררררר
עשית משו תותח!!
באמת!
אהבתי!!
:D
?מרשה לי להעלות את זה לאיזה אפטיפי?
---
ולאורן:
אני לא מוצא את הפאק ב
2:08
:conf: |
|
|
| coby |
אוקיי.. תודה על התגובות :)
העצמתי את העלייה, ושיפרתי כמה דברים...
elad - על תעלה את הגירסא הזאת, חכה שאני יסיים את הגרסא הסופית...
אני מכיר גם מישהו שיש לו קשרים עם חברות תקליטים, יכול להיות שזה יצא לאור :D
אבל אי אפשר לדעת :rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
אוקיי.. תודה על התגובות :)
העצמתי את העלייה, ושיפרתי כמה דברים...
elad - על תעלה את הגירסא הזאת, חכה שאני יסיים את הגרסא הסופית...
אני מכיר גם מישהו שיש לו קשרים עם חברות תקליטים, יכול להיות שזה יצא לאור :D
אבל אי אפשר לדעת :rolleyes: |
ואלה אחי בהצלחה!! |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by coby
אוקיי.. תודה על התגובות :)
העצמתי את העלייה, ושיפרתי כמה דברים...
elad - על תעלה את הגירסא הזאת, חכה שאני יסיים את הגרסא הסופית...
אני מכיר גם מישהו שיש לו קשרים עם חברות תקליטים, יכול להיות שזה יצא לאור :D
אבל אי אפשר לדעת :rolleyes: |
אוקיי
דבר כשיהיה משו חדש.. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
אוקיי.. תודה על התגובות :)
העצמתי את העלייה, ושיפרתי כמה דברים...
elad - על תעלה את הגירסא הזאת, חכה שאני יסיים את הגרסא הסופית...
אני מכיר גם מישהו שיש לו קשרים עם חברות תקליטים, יכול להיות שזה יצא לאור :D
אבל אי אפשר לדעת :rolleyes: |
אחי
דבר עם
Sahid Incorporated
שמעתי הם משחררים דברים חבל"זזזזזז
אפילו ת'סינגל החדש של גיל שוורץ
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
| אני ורותם נסכים להפיץ אותו בין כל מנוינו |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אחי
דבר עם
Sahid Incorporated
שמעתי הם משחררים דברים חבל"זזזזזז
אפילו ת'סינגל החדש של גיל שוורץ
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חחח
אבל נראה לי שיש לי יותר סיכוי עם
Sigal Releases
:tongue3 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בכלליות הטראק מאוד טוב, נשמע מקצועי ועשוי היטב
:D
חוץ מזה יש לי כמה הערות קטנות:
0:00-0:40
משהו לא נשמע נחמד בפרקשן
הסווישים האלה לא ממש משתלבים והם דיי נגררים אחרי הבאס והקיקים
אני יודע שאתה משתמש בזה גם בהמשך אבל שם זה פחות בולט ונשמע בסדר
בטראק במקומות מסויימים יש עודף דיסטורשן
1:50
4:47
אולי זה חלק מהפרקשן וזה מוסיף עומק לטראק, אבל מצד שני זה גורם לו להישמע מעורפל ומוזר
הבילד אפליפטינג אופייני
אינטרו+קצת מלודיה - ברייק - סטרינגים -בילד אפ - מלודיה - אווטרו
זה לא דבר רע, אבל אני אישית אוהב יותר גיוון בטראנסים, ואלמנטים מפתיעים
מספר בילד אפים, מלודיות שונות, קטע ברייק ביט אולי.
המלודיה גם דיי פשוטה ואופיינית לטראנס אפליפטינג
שום דבר מיוחד...
חוץ מזה הכל סבבה
:)
יש רמה! |
|
|
| oDrori |
שמעתי בחטף, אני אשמע תיכף כמו שצריך ואתן הערות נוקבות יותר, הדברים הבולטים הם :
א) הבייסליין יורד ממש נמוך מדי לפעמים ומאבד את ההרמוניה שלו
ב) הבראשים האלה שיש כבר מההתחלה (דאבל אוף-ביט) באמת קצת מאחרים, תקדים אותם קצת או שתוריד את ה-
Attack
על הפתיחה שלהם. |
|
|
|
|