return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Coca Cola
View this Thread in Original format
reveal
nån som smakat cc light citron?

dessutom vill jag ha en fullständig lista över alla smaker som finns/funnits :D
dbl
nepp.. gillar inte light colan så tror inte jag kommer testa heller.. skulle isåfall va om nån polare köper
Vizay
asså ska vi lista alla smaker så blir de en lång lista...men aja dom som funnits i sverige är

citroncolan
naturell
cherry coke <---gjordes aldrig i stora mängder men den va god...fock inget man dricker mycket av :p
reveal
och vanilj då...

sen gjorde dom väl om "smaken" på light? vanlig också kanske? kanske man kan räkna som olika :)
NordLight
quote:
Originally posted by reveal
nån som smakat cc light citron?



Jepp!
Bakfull som en örn drog jag en söndag eftermiddag några tunga klunkar CC citron...

Det var som att suga i sig en till CUBA LIBRE - gott, men inte riktigt vad jag ville ha just då:D

Greetz
NL
Endre

förbannade skit! ska vara:


:D
Glorie
hihi, gullit topic!!!

ja har smakat pepsi citron, gälls det?
ccl citron lär ju smaka likadant?

dbl, va? ;) ccl e ju dööööögott :) *besatt! :)

lakritscola fanns ju faktiskt :p ett tag ;)
mindshooter
CC Lemon är sketagod!! smakade den igår.... Pepsi Twist är oxå god men den har mer en eftersmak...lite diskretare....CC Lemon har verkligen en skitgod smak..testa :)
Aendy
quote:
Originally posted by Vizay
cherry coke <---gjordes aldrig i stora mängder men den va god...fock inget man dricker mycket av :p


Vad snackar du om... finns i varje polackalivs. Men Dr Pepper slår Cherrycoke även om jag givietvis köper den om den finns tillgänglig.
Treo
Njäe cola light citron var ingen hit för mig.. skulle vart bättre med mera socker och ingen citron.

-Treo-

reveal
quote:
Originally posted by Glorie
lakritscola fanns ju faktiskt :p ett tag ;)


:eyes: :eyes: :eyes:
allvar? hade jag iiingen aning om... undrar hur det smakar :conf: :crazy:
Glorie
reveal.. haha ja skojja :) ja e fan så busig idag.. vet inte vad det e ;) flåt :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement