|
Coca Cola
|
View this Thread in Original format
| reveal |
nån som smakat cc light citron?
dessutom vill jag ha en fullständig lista över alla smaker som finns/funnits :D |
|
|
| dbl |
| nepp.. gillar inte light colan så tror inte jag kommer testa heller.. skulle isåfall va om nån polare köper |
|
|
| Vizay |
asså ska vi lista alla smaker så blir de en lång lista...men aja dom som funnits i sverige är
citroncolan
naturell
cherry coke <---gjordes aldrig i stora mängder men den va god...fock inget man dricker mycket av :p |
|
|
| reveal |
och vanilj då...
sen gjorde dom väl om "smaken" på light? vanlig också kanske? kanske man kan räkna som olika :) |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by reveal
nån som smakat cc light citron?
|
Jepp!
Bakfull som en örn drog jag en söndag eftermiddag några tunga klunkar CC citron...
Det var som att suga i sig en till CUBA LIBRE - gott, men inte riktigt vad jag ville ha just då:D
Greetz
NL |
|
|
| Endre |
förbannade skit! ska vara:
:D
|
|
|
| Glorie |
hihi, gullit topic!!!
ja har smakat pepsi citron, gälls det?
ccl citron lär ju smaka likadant?
dbl, va? ;) ccl e ju dööööögott :) *besatt! :)
lakritscola fanns ju faktiskt :p ett tag ;) |
|
|
| mindshooter |
| CC Lemon är sketagod!! smakade den igår.... Pepsi Twist är oxå god men den har mer en eftersmak...lite diskretare....CC Lemon har verkligen en skitgod smak..testa :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vizay
cherry coke <---gjordes aldrig i stora mängder men den va god...fock inget man dricker mycket av :p |
Vad snackar du om... finns i varje polackalivs. Men Dr Pepper slår Cherrycoke även om jag givietvis köper den om den finns tillgänglig. |
|
|
| Treo |
Njäe cola light citron var ingen hit för mig.. skulle vart bättre med mera socker och ingen citron.
-Treo- |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
lakritscola fanns ju faktiskt :p ett tag ;) |
:eyes: :eyes: :eyes:
allvar? hade jag iiingen aning om... undrar hur det smakar :conf: :crazy: |
|
|
| Glorie |
| reveal.. haha ja skojja :) ja e fan så busig idag.. vet inte vad det e ;) flåt :crazy: |
|
|
|
|