|
www.raremusicfinder.com
|
View this Thread in Original format
| Badmuts |
Ik ben geen leek maar toch... Ik heb alles geprobeerd maar ik kan niks doen op rmf... geen reply op berichten als ik op DOTD zie ik niets. Moet ik hier member worden zo ja hoe moet ik zelf eerst iets uploaden plz help ! Ik weet het, het staat ook in andere berichten maar om ze allemaal om te spitten is misschien te veel van het goede...
Greetings,
Badmuts |
|
|
| M5 |
| je moet je hier idd eerst even registeren ....er wordt je niet verplicht om iets up te loaden ofzo , maar er wordt van je verwacht dat je andere members uit de brand helpt als dat nodig is..... |
|
|
| Badmuts |
| OK maar ik heb me ook geregistreerd maar ik kan niet op een post reply-en ? |
|
|
| M5 |
| zou moeten kunnen.....ik snap niets wat er aan de hand is.. |
|
|
| Badmuts |
zie hieronder als ik ergens op wil replyen
vBulletin Message
You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
You are not logged in. Fill in the form at the bottom of this page and try again.
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Logged in user: Badmuts [logout]
Dus ik ben ingelogd ?! |
|
|
| Badmuts |
Denk de laatste regel;
dat is mij nog moet verwerken...
3) If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. |
|
|
| M5 |
| volgens mij hoeft ie niet geactiveerd worden ofzo hoor...vaag |
|
|
| Badmuts |
ja zeker vaag maar ik heb de webmaster al gemaild vector ofiets dus ik hoor het wel joh
maar iig bedankt voor de moeite ! |
|
|
| Akira |
| ik vind het wel een lachen site alleen te veel pop ups waar ik helemaal gek van word |
|
|
| SnuggLe |
Popups zijn KUT ja!
Je kan er het volgende tegen doen..helpt deels: Bookmark www.raremusicfinder.com/forums als je ingelogd bent..dat helpt wel.
Greetz,
SnuggLe
RMF-Moderator |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Popups zijn KUT ja!
Je kan er het volgende tegen doen..helpt deels: Bookmark www.raremusicfinder.com/forums als je ingelogd bent..dat helpt wel.
Greetz,
SnuggLe
RMF-Moderator |
ja deed ik altijd al ....ik krijg er denk 1 a 2 per dag
hoeveel krijg je er anders ??? :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
ik vind het wel een lachen site alleen te veel pop ups waar ik helemaal gek van word |
Alt + F4 :D |
|
|
|
|