|
CAMIRA !!! heeft iemand er al van gehoord
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ik heb van iemand gehoord dat een nieuwe plaat van CAMIRA zeer gaaf moet zijn. Heeft iemand um of weet iemand er iets meer van.
laat het me weten. |
|
|
| Blik |
| Wie is Camira????????? |
|
|
| M5 |
| of bedoel je CAMISRA ?? |
|
|
| Opti |
| Offe...Carisma????:D:D:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
Wie is Camira????????? |
Ja wie of wat is Camira ?
Nog nooit van gehoord |
|
|
| raoel |
Ja als ik het wist zou ik het je zeggen maar ik weet het ook niet.
Ik ken CAMIRA ook niet en volgens die vriend van me waar ik het van heb was het CAMIRA en niet CAMISRA
want CAMISRA - SHOW YOU ken ik wel (ook een zeer lekkere plaat)
maar het is dus CAMIRA en ik zal het allemaal nog een keer navragen of dat het ook echt zo heet
maar volgens hem moet het een ZEER VET !!!!! nummer zijn |
|
|
| raoel |
he ik weet het nu wel
camilia - Get your thing together (pitfire remix)
en ook
Justing K. & DJ K-Mixx - Northern Lights
ik kan ze nergens vinden heeft iemand ze?
op deze site kun je ze een stukje luisteren http://www.elsombrero.nl/index2.htm |
|
|
| raoel |
kijk daar bij
DJ top 10 |
|
|
| Glaniskanis |
Nou die plaat Camilia staat niet bij die DJ Top 10 en die ken ik iig ook niet.
Maar ik heb
Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights (Promo)
wel aangezien die een tijdje geleden via het forum van Unknown Tracks te downloaden was.
Aangezien ik maar een 56ktje (deze week ADSL) heb kan ik hem (nog) niet voor je uppen.
Maar zodra bovenstaande ADSL is aangelegd zal ik hem ff uppen voor je.
Zwaar relaxt nummer BTW
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
zou wel relaxed zijn als je die kunt uppen
maar camilia staat echt wel in die top 10 van die site die ik erop heb gezet
http://www.elsombrero.nl/index2.htm
dat is de site van de "ELSOM" en daar kijk je onder
The DJ's 10
misschien heb je die camilia daar niet zien staan omdat ie bovenaan staat in het zwart en dus niet opvalt kijk nog maar eens
je kunt die ook luisteren en het is een zeer relaxed nummer!!! |
|
|
| Blik |
| justin k heb ik ook, ik kan hem wel uppen, maar kzou nie weten hoe ik dat moet doen........:( |
|
|
| raoel |
ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt bij freedrive daar kun je die ook uppen
ga dus naar
www.freedrive.com
en log daar in
login: tranceaddicts
pass: tranceaddict
het is heel simpel
je logt in en in het eerste scherm dat je daarna te zien krijgt staat (links)boven "upload" dat open je en de rest wijst zichzelf (dat bladeren en send files to frredrive)
als je dat wil doen
post dan ook even terug |
|
|
|
|