return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
CAMIRA !!! heeft iemand er al van gehoord
View this Thread in Original format
raoel
Ik heb van iemand gehoord dat een nieuwe plaat van CAMIRA zeer gaaf moet zijn. Heeft iemand um of weet iemand er iets meer van.
laat het me weten.
Blik
Wie is Camira?????????
M5
of bedoel je CAMISRA ??
Opti
Offe...Carisma????:D:D:D
moogwai
quote:
Originally posted by Blik
Wie is Camira?????????


Ja wie of wat is Camira ?
Nog nooit van gehoord
raoel
Ja als ik het wist zou ik het je zeggen maar ik weet het ook niet.

Ik ken CAMIRA ook niet en volgens die vriend van me waar ik het van heb was het CAMIRA en niet CAMISRA

want CAMISRA - SHOW YOU ken ik wel (ook een zeer lekkere plaat)

maar het is dus CAMIRA en ik zal het allemaal nog een keer navragen of dat het ook echt zo heet
maar volgens hem moet het een ZEER VET !!!!! nummer zijn
raoel
he ik weet het nu wel

camilia - Get your thing together (pitfire remix)

en ook

Justing K. & DJ K-Mixx - Northern Lights

ik kan ze nergens vinden heeft iemand ze?

op deze site kun je ze een stukje luisteren http://www.elsombrero.nl/index2.htm
raoel
kijk daar bij

DJ top 10
Glaniskanis
Nou die plaat Camilia staat niet bij die DJ Top 10 en die ken ik iig ook niet.

Maar ik heb
Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights (Promo)
wel aangezien die een tijdje geleden via het forum van Unknown Tracks te downloaden was.
Aangezien ik maar een 56ktje (deze week ADSL) heb kan ik hem (nog) niet voor je uppen.
Maar zodra bovenstaande ADSL is aangelegd zal ik hem ff uppen voor je.
Zwaar relaxt nummer BTW


Greetz,
Glaniskanis
raoel
zou wel relaxed zijn als je die kunt uppen
maar camilia staat echt wel in die top 10 van die site die ik erop heb gezet

http://www.elsombrero.nl/index2.htm

dat is de site van de "ELSOM" en daar kijk je onder
The DJ's 10
misschien heb je die camilia daar niet zien staan omdat ie bovenaan staat in het zwart en dus niet opvalt kijk nog maar eens
je kunt die ook luisteren en het is een zeer relaxed nummer!!!

Blik
justin k heb ik ook, ik kan hem wel uppen, maar kzou nie weten hoe ik dat moet doen........:(
raoel
ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt bij freedrive daar kun je die ook uppen

ga dus naar
www.freedrive.com
en log daar in

login: tranceaddicts
pass: tranceaddict

het is heel simpel
je logt in en in het eerste scherm dat je daarna te zien krijgt staat (links)boven "upload" dat open je en de rest wijst zichzelf (dat bladeren en send files to frredrive)
als je dat wil doen

post dan ook even terug
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement