| Flotser |
יצא חמוד, וגם המנגינה יצאה דומה :p
אבל הקיק חזק מדי, גם הקלאפ לא מתאים ממש..
וזה די ריק... אני לא שומע באס, או שהוא פשוט מאוד חלש...
או
שעד דקה ככה אתה מחשיב את המנגינה לבאס, :)
תמשיך לעבוד על זה לדעתי, תוסיף עוד שכבות, ובילבולים
הקטע בין 1:00 בערך עד הסוף
1:36 ":)
נשמע דווקא אחלה, אבל שוב זה ריק ותוסיף עוד שכבות
:crazy: |
|
|