return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Dj Jurgen - Better Of Alone (Dj Shahar's 2003 Dub Remix) INCOMPLETE
View this Thread in Original format
Shahar
מממ
ניסיתי לעשות לזה רמיקס נחמד.. מי שיכול לבדוק ולהגיב אני אשמח לשמוע כל תגובה..

dj_jurgen_-_better_of_alone__dj_shahars_2003_dub_version
DjChook
אני מוריד
לא יכולת למצוא סרבר יותר איטי ?
אני מוריד ב 5 קיי
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אני מוריד
לא יכולת למצוא סרבר יותר איטי ?
אני מוריד ב 5 קיי


זה שרת בחו"ל וזה שרת שחבר שלי קיבל בתור פיצוי מהחברת שאלים שהוא קנה בה ומישומה הוא עזב אותם והם שכחו להפסיק לו תחשבון אז הוא מעלה עליו
בטח סתם הגבילו לו מהירות שליחה ....
הוא העלה של 17
DjChook
העיקר שזה חוקי
Shahar
תכלס כן..
עדיף לי על שרת לא חוקי..
עד מחר אני אשיג שרת ששולח מעל 100 קי פשוט אני ממהר כי אני זז עם חבר לריצה....

אתה יודע שבענייני שרתים אנלי בעיות ;)
DjChook
אהה דיי נרדמתי

כאילו תגיע למלודי ואז אפשר יהיה לדעת
בינתיים ההערה שלי זה שהמלודי חזקה מדי
והקול שלה לא משתלב טוב עם קטעי הרקע שנורא צנועים
Shahar
טנקס מותק :)
(מותר לי לדמיין לעצמי אותך אומר את זה בקול הסקסי החדש שך?:P)

Edit:
ובקשר למלודי כבר העירו.. פשוט היה מאוחר מדי לתקן כי חבר שלי העלה כבר.. אני אעלה את זה לשרת מהיר שלי שאני אחזור עם התיקון..
Flotser
יצא חמוד, וגם המנגינה יצאה דומה :p

אבל הקיק חזק מדי, גם הקלאפ לא מתאים ממש..
וזה די ריק... אני לא שומע באס, או שהוא פשוט מאוד חלש...
או
שעד דקה ככה אתה מחשיב את המנגינה לבאס, :)
תמשיך לעבוד על זה לדעתי, תוסיף עוד שכבות, ובילבולים
הקטע בין 1:00 בערך עד הסוף
1:36 ":)
נשמע דווקא אחלה, אבל שוב זה ריק ותוסיף עוד שכבות

:crazy:
Sniper
מממ אחי יש הרבה מקום לשיפור הקלאפ באמת לא מתאים
ואין באסס
תשפר את זהה:]
Shahar
תודה לכל מי שהגיב !
באמת זה עזר! ואני אשמח להוסיף...
אני אעבוד על זה בימים הקרובים..

luckystrike
אני יוריד + יגיב מחר אחי
:)
Gil Shwarts
שחר
במידה ושכחת מהפוסט שלך בamature music
אני כותב לך גם כאן

הכנתי לך דוגמית שתעזור לך להבין למה התכוונתי בטרד
אני מקווה שכשתשמע את זה תבין על מה דיברתי

DJ_Jurgen_-_Better_Off_Alone-Gil_Schwartz_Demo_Mix.mp3


כמובן שזאת לא כל המנגינה... זה רק לעצם ההמחשה בלבד...

בהצלחה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement