return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מפתח צבעים אכזר ביותר (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
אלונה נראה לי אדומה אשששש
Rising
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח.....
מי ינחש איזה צבע אני אוהבת...:D :D


מממ כחול וסגול?
Koodoo
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח.....
מי ינחש איזה צבע אני אוהבת...:D :D

אממ יש מצב שסגול?
חחח
כל הבאנר שלה סגול... מן הסתם שהיא תאהב את זה..
או ורוד כמו כל הנשים
חוץ מהבלאקריות האלה..סייטן סיטטן!!!!
:disbelief :disbelief :disbelief
Koodoo
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע הצבע שאני הכי אוהב זה ירוק
אבל גם כחול זה סבבה

לא חושב שהדבר הזה נכון אבל חפיף

אני יודע את היכולות שלי
;)

רב שגל מוש
DjChook
בדוק

סייטן סייטן תגיד ימיני מה עם הפריקיות

מה נסגר עם ורה והחולצה שהציצים בחוץ ? :)
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
בדוק

סייטן סייטן תגיד ימיני מה עם הפריקיות

מה נסגר עם ורה והחולצה שהציצים בחוץ ? :)

חחח איזה חולצה
לא נראה לי ראיתי
coby
כחול שולט !!
Rising
quote:
Originally posted by Koodoo
חוץ מהבלאקריות האלה..סייטן סיטטן!!!!
:disbelief :disbelief :disbelief


חחחח לאלה מתאים להיות עם השטן תאמין לי
Hell_Copter
ת'כלס אני כתום וכחול בחיים
וגם פה אני מאמין שיהיה

ואלונה...
היא שחור בגלל חלק קטן ומסוים שלא נפרט עליו... ;)
ואדום כמובן... :D
oDrori
quote:
Originally posted by Shahar
יש מפתח ל ורדרד?


: ורדרד

אוהבי צבע זה הם בד"כ... פאגים. או בנות. מצטערים, אם הינך זכר והצבע האהוב עלייך הוא הוא ורוד, קרוב לודאי שהינך נוסע על אופנוע הפוך, בוחש בשוקו, סועד בעכוז, ומפליץ קוטג'



סורי, פרץ של
Plitically Incorrect
אין לקחת את הדברים ברצינות

MasterP
חחחחחחחח עודד קרעת אותי
אני ירוק-כחול שזה ה=שילוב
oDrori
חחחחחח אני אתן קרדיט לרועי על "נוסע באופנוע" ו- "סועד בעכוז" (למרות שיש לכתוב אוכל בישבן) ... הזונה עשה לי אדיט לפוסט ושם אותם שם
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement