return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
מפתח צבעים אכזר ביותר (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חחחחחח אני אתן קרדיט לרועי על "נוסע באופנוע" ו- "סועד בעכוז" (למרות שיש לכתוב אוכל בישבן) ... הזונה עשה לי אדיט לפוסט ושם אותם שם
:)


אין בעד מה אחי :D
זה נראה יבש שאתה אומר רק בוחש בשוקו שדרך אגב זה גם שלי...
ומפליץ קוטג'
אז הרגשתי צורך להוסיף קצת ;)
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין בעד מה אחי :D
זה נראה יבש שאתה אומר רק בוחש בשוקו שדרך אגב זה גם שלי...
ומפליץ קוטג'
אז הרגשתי צורך להוסיף קצת ;)

בוחש בשוקו... שלך?!?!?!?!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
בוחש בשוקו... שלך?!?!?!?!?


לא שלי שלי כהמצאה
אבל ילדים שאני מכיר המציאו את זה...
ואתה שמעת את זה לראשונה פה ממני... ואל תנסה להכחיש!!!!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא שלי שלי כהמצאה
אבל ילדים שאני מכיר המציאו את זה...
ואתה שמעת את זה לראשונה פה ממני... ואל תנסה להכחיש!!!!

דוד, בוחש בשוקו הומצא ע"י בחור מהשכבה שלי במקרה מוחלט ואני שמעתי אותו עוד כשאתה ניגבת משפתייך את חלב אמך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
דוד, בוחש בשוקו הומצא ע"י בחור מהשכבה שלי במקרה מוחלט ואני שמעתי אותו עוד כשאתה ניגבת משפתייך את חלב אמך


בוחש בשוקו לא הומצא על ידי שום איש מהשכבה שלך ואמא שלך יכולה להגיד לך שאני הבאתי את זה לפה מתי שהיא ניגבה את החלב שלי משפתיה
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוחש בשוקו לא הומצא על ידי שום איש מהשכבה שלך ואמא שלך יכולה להגיד לך שאני הבאתי את זה לפה מתי שהיא ניגבה את החלב שלי משפתיה

הבחור מהשכבה שלך הוא מכיר מישהו מכפר-יונה במקרה?

וסליחה, התכוונתי כשאני ניגבתי את החל של אמך משפתיי.

EDIT
חוצמזה שזה לא פייר כי עם השדיים שלך אפשר להפיק יותר מכל רפת געש
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
הבחור מהשכבה שלך הוא מכיר מישהו מכפר-יונה במקרה?

וסליחה, התכוונתי כשאני ניגבתי את החל של אמך משפתיי.

EDIT
חוצמזה שזה לא פייר כי עם השדיים שלך אפשר להפיק יותר מכל רפת געש
:p


הוא לא מהשכבה שלי ולא הוא לא מכיר אף אחד מכפר יונה
מה זה כפר יונה בכלל@#?!$?@!?@#$?%
מוזר... הנוער של היום
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא לא מהשכבה שלי ולא הוא לא מכיר אף אחד מכפר יונה
מה זה כפר יונה בכלל@#?!$?@!?@#$?%
מוזר... הנוער של היום


הבחור שב-א-מ-ת המציא את זה מכפר יונה
DjChook
סתמו שניכם

אני מכיר את זה מרועי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
הבחור שב-א-מ-ת המציא את זה מכפר יונה


טוב תחשוב מה שאתה רוצה...
אלא אם כן הוא משחק כדורסל והוא שמע את זה מהם אתה סתם מזיין בביצים...

Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ואלונה...
היא שחור בגלל חלק קטן ומסוים שלא נפרט עליו... ;)
ואדום כמובן... :D


חחחחחחחחחחחח....
מצחיק אתה... אנשים עוד יבנו אותך לא נכון...:haha: :haha: :stongue: :stongue:

כחול.. כחול הוא הצבע שלי... למרות שרוחו של האדום שלוטת בי בכמה מובנים ...:D :D

קיצר אדום+כחול

אני אוהבת סגול גם.. אבל התכונות שכתובות שם לא מתאימות לי בכלל...:D :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
מצחיק אתה... אנשים עוד יבנו אותך לא נכון...:haha: :haha: :stongue: :stongue:


מה הקשר אליי פה?! :confused:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement