|
sensationforum
|
View this Thread in Original format
| magrec |
holy als ik van de reacties op het forum daar moet uitgaan dan kan het nogal erg kiddy achtig worden :(
boeien ik ga lekker feesten daar. |
|
|
| Blik |
| hehe, kheb het ook gelezen, TMF-gehalte is heeeeeeeeeeel hoog, trieste gasten die allemaal een super vertrouwens hebben in ID&T, ze praten die gasten zelfs na, dieptriest |
|
|
| Robvef |
Ik ga eens even kijken.
P.S. je kan Snake spelen op de site van Sensation |
|
|
| magrec |
| wel grappig om te zien hoe ze happen |
|
|
| Robvef |
Ben ook bezig daar.
Heb alleen nog niet zoveel gepost --> nog maar 1.
Maar alles begint klein. |
|
|
| Robvef |
Allemaal kindjes daarzo. Wel lachen. Bijna van die Sex en Relatie vragen daaro. Zo van: Kun je zwanger raken door het slikken van sperma e.d.
Allemaal newbies.
Greetz |
|
|
| Obi |
| Over kinderachtige replies gesproken... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Obi
Over kinderachtige replies gesproken... |
sorry hoor maar ben ff in flauwe bui |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Robvef
Allemaal kindjes daarzo. Wel lachen. Bijna van die Sex en Relatie vragen daaro. Zo van: Kun je zwanger raken door het slikken van sperma |
Kan dat eigenlijk???
Hahahahaha, geintje hoor!:D:D:D |
|
|
| Obi |
Wil ik nog even iets aan toevoegen:
Ik begrijp niet wat jullie tegen Sensation hebben. In ieder geval niet waarom jullie er zo op ingaan.
Iemand organiseerd een feest. Het is heel simpel, daar ga je heen, of daar ga je niet heen. Als je jezelf te 'goed' of te 'underground' voelt voor dat feest, ga je dus gewoon niet. Zo simpel is het. Ik begrijp de hele commotie niet moet ik eerlijk zeggen. Als jullie een feest zouden organiseren, en het concept zou mij niet aanstaan, zou ik er niet heengaan, en er verder niet eens aandacht aan besteden. Ik heb het gevoel dat het jullie allemaal erg hoog zit, en ben wel benieuwd waarom.
De hele scene van dance is opgebouwd uit respect. respect voor elkaar. Hier heb ik het gevoel dat jullie jezelf als mega-experts hebben gebombardeerd, en dat alles wat NIET volledig is zoals jullie zouden willen, gewoon slecht is. Dat snap ik niet. Jullie als danceliefhebbers zouden moeten weten dat je nooit iedereen tevreden kan stellen, en dat het ene feest je meer ligt dan het andere. Dus nogmaals,ik snap niet waar jullie je druk om maken.
disclaimer: Ik zeg steeds 'jullie', en scheer de TA's dus nogal over één en dezelfde kam. Ik bedoel natuurlijk niet iedereen, maar diegenen die zich zo druk maken... |
|
|
| magrec |
| ik vind jullie reactie zo leuk :p |
|
|
|
|