return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Kolla vilken grym fest =)
View this Thread in Original format
Glorie
29th of April, QONTACT!

Tre ställen

-Beursgebouw (Eindhoven) NL
-Heineken Music Hall (Amsterdam) NL
-Silverdome (Zoetermeer) NL

http://www.q-dance.nl


Silverdome Zoetermeer:
- Paul van Dyk
- Judge Jules
- Ferry Corsten
- Tomcraft
- Astrid
- Johan Gielen
Beursgebouw Eindhoven:
- Paul van Dyk
- Judge Jules
- Armin van Buuren
- Marco V
- Astrid
- Johan Gielen
Heineken Music Hall Amsterdam:
- Judge Jules
- Scott Bond
- Marco V
- DJ Astrid
- Rank 1
- Emjay



Gärna Beursgebouw Eindhoven elle Silverdome Zoetermeer för mig tack.. ja vill se pvd :)
:rolleyes:
Sand Leaper
Hit vil jeg ja.Jeg bor gratis hos slektninger i eller rett utenfor Amsterdam:DBare to problemer:Må ha nok til flybillett + klare å bestemme meg for hvilken arena jeg skal velge....det blir hodebry,det.:toothless
Goldiluxe
hit maste jag ga! :)

zoetermer, jag vill see ferry o pvd :D
Glorie
helly, ja prata me effe... han ville ju me jobba för ID&T....han skulle fixa in mig där sen sa han :D ja tycker de kan behöva en svensk representant :D

iofs anordnas ju detta av... q-dance :p

scul sa till mig att q-dance ska kanske anordna ett party på en strand i juni!!!! Fatta vaaaaaaaaaa übernice... :D
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
scul sa till mig att q-dance ska kanske anordna ett party på en strand i juni!!!! Fatta vaaaaaaaaaa übernice... :D




quote:
14th of june 2003: Q-Dance plans major attack on Dutch dancescene.

This year it will finally happen: Q-Dance organizes the hardest
Dancefestival in Holland!

Something that has been boiling for years in the kitchen of Holland's
fastest growing eventsorganisation will now become reality.
Not only the hardest, but also the first festival of the year will
make it's debute in the centre of the country.
When it almost becomes summer, a phat outdoor location will be the
scenario for the happening which dancing Holland was waiting for.

5 areas with nothing but stomping music,
40 DJ's that will only bring the hardest records,
25.000 partypeople who don't want anything else..

The 14th of june Holland switches to the first Alarm phase: Defqon 1.

(Maximum Force Readiness)

Further briefing available soon...


it came to my information that the following styles will be represented:

hardstyle, oldstyle, hardtrance, techno. (and a 5th one, yet unknown).
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL



dödligt snygg logga :) lite industrilokal över den... bara den gör mig sugen :)
Glorie
quote:
Originally posted by Glorie
29th of April, QONTACT!


Tillåt mig att skratta! Rolig reklamfilm alltså. :D
INTE MISSA

http://www.q-dance.nl/save_your_energy/01/

:haha: :haha: :haha: :haha: taskig kille hon har alltså :D
Dioxys
en RIKTIG karl ska kunna klara både och :rolleyes:

men han var jävla fyndig och löste problemet :toothless
ScuL
jag går inte till Qontact.
finns en bättre fest på samma dag :D (Som sluter en timme tidigare men det bryr mig inte)..
Dagen efter är Drottningsdagen.. alltså jag skulle inte blir mycket för trött och sova hela dagen efter ..

btw.. här är line-uppen av DefQon (som sagt på 14. juni)

Techno

Billy nasty
Umek
Miss Djax
Kay D Smith
Reno Cerone
Andreas kramer
Pounding grooves
K.Cee
Xanno Gallois

Hardtrance

Scot project
Cosmic gate
Bas & Ram
Marc la cruz
Tomcraft
Yves deruyter
Marcel woods
Rank 1
Dumonde
Talla 2xlc

Hardcore

Bountyhunter
Buzz Fuzz
Darkraver
Bass-D & King matthew
Promo
Endymion
Outblast
Nosferatu
Gizmo

Hardstyle (Main area, outdoors)

Pavo
Super marco may
the prophet
Luna
Scot project
Daniele mondello
Charly Lownoise
Dana
Donkeyrollers LIVE
Haze & Abyss

Hardstyle 2 (Inside tent)

Pila
Jimmy the sound
Claudio diva
Activator
Zenith
Max B grant
Alpha twins
Isaac
Sunny D
Showtek LIVE

Jag hoppas att solen skiner... Det börjar kl.11 till 23 :p
Dioxys
ehh.. "hardtrance: dumonde/rank 1" ? :)

ShyTrance
quote:
Originally posted by ScuL
Hardtrance

Scot project
Cosmic gate
Bas & Ram
Marc la cruz
Tomcraft
Yves deruyter
Marcel woods
Rank 1
Dumonde
Talla 2xlc


Hardstyle (Main area, outdoors)

Pavo
Super marco may
the prophet
Luna
Scot project
Daniele mondello
Charly Lownoise
Dana
Donkeyrollers LIVE
Haze & Abyss


:eek: vilken grym o fet lineup där :D
dj_hysterix
JÄVLAR VILKEN LAJN-UP !!!!
ALLA KOMMER JU DIT! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement