return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אוהב לשתות, אבל שונא להקיא על עצמך? (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
בואנ'ה יא בני זונות !!!

דבר ראשון זה היה הערב הכי זבל שהיה לי בחיים
עד עכשיו נראה לי יש לי פלאשבקים ממנו ...
תשאלו את אריאל - פשוט התחלתי להתגלגל על הרצפה
באמצע הדיסקוטק ולצעוק לכולם לברוח ...

זה מה שסיפרו לי לפחות ...

הקאתי שם בלי סוף כמו איזה טמבל ...
ואז זאתי באה והוציאה אותי משם וישבה איתי בחוץ ונשבע
לכם שהייתי בטוח שאני בשרותים והקאתי עלייה ...
ועל עצמי ...
ואז גם שבר רפאלי עברה כבר לא היה מנוס ...

:(

איזה זבל ...
לפחות היא לא תשכח אותי מעכשיו
DjChook
חחח מורן
תשמע זה יכול להיות שיטה טובה להתחיל עם בחורה


תני לי את המספר שלך אני אשלם על הניקוי היבש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
תשאלו את אריאל - פשוט התחלתי להתגלגל על הרצפה
באמצע הדיסקוטק ולצעוק לכולם לברוח ...


והם ברחו??
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
והם ברחו??

אחרי שאתה מקיא ב360 מעלות לכל הכיוונים כבר אין הרבה
אנשים לידך אחי ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אחרי שאתה מקיא ב360 מעלות לכל הכיוונים כבר אין הרבה
אנשים לידך אחי ...


כמו המשפט הידוע
say it don't spray it
Djsamorai
quote:
Originally posted by luckystrike
אחרי שאתה מקיא ב360 מעלות לכל הכיוונים כבר אין הרבה
אנשים לידך אחי ...



חחחח
קרעת אותי !
אני הקאתי רק פעמיים בחיים שלי ..
ואני שותה כל שישי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Djsamorai
חחחח
קרעת אותי !
אני הקאתי רק פעמיים בחיים שלי ..
ואני שותה כל שישי


לפני שנה וחצי באילת שתיתי איזה שלושת רבעי בקבוק טקילה לבד...
בהתחלה הייתי בסדר גמור
גם אחרי איזה 12 שוטים עדיין לא הייתי מסובב...
ואחרי שנגמר הספרייט אפילו הרווחתי 40 שקל...
אבל אחרי בערך שעה אחרי השוט ה 15 (ה7 האחרונים היו נקיים אם אני לא טועה)1 הייתי שיכור מת
דיברתי ושמעתי את עצמי בהד...
באתי לשומר ועשיתי לו כזה אחי... ואני שומע כזה חי חי חי חי חי
קיצר... הייתי גמור לגמרי!!
ואז הלכתי לישון
ואיך ששכבתי הקאתי את כל השווארמה שאכלתי 7 שעות לפני
אז הלכתי לישון... פחות מ 4 שעות ישנתי וקמתי כמו מלך רענן והערתי את כל החברים שלי
הסתובבנו בטיילת והכל ואז אחד תפס אותנו שאל אם אנחנו רוצים לנהוג בסירה ואבובים והכל... אז הסכמנו
חברים שלי שמו את ה 40 שקל שהם התערבו איתי ולא שילמתי
איך שירדנו מהסירה אני עוצר כזה וחברים שלי ממשיכים.... בעעעע מקיא כמו חמור
חברים שלי עושים לי איבדת הרבה נוזלים תשתה...
שתיתי כמעט בקבוק שלם... בעעעע הקאתי את כל המים
אחר כך המשכנו להסתובב בטיילת והכל והכל טוב ויפה
בשניה שנכנסנו לקניון הרגשתי אני צריך עוד פעם להקיא.... רצתי לשירותים אבל זה לא יצא... אז דחפתי אצבעות... בעעע הקאתי פעם רביעית
אחר כך היינו עוד בקניון והרגשתי שוב אני צריך להקיא אז דחפתי שוב אצבעות... בעעע הקאתי פעם חמישית

עכשיו הקטע הכי יפה בכל הסיפור הזה הוא שהרגשתי בנזונה בלי האנגאובר בלי כלום... כמו מלך הרגשתי
רק שכל שניה הקאתי...

לא אכלתי כלום 20 שעות עד העצירה באוטובוס ששברתי את הצום עם שוקובו :D

היה בנזונה!!!!
DjChook
מסטוללללללללללל
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפני שנה וחצי באילת שתיתי איזה שלושת רבעי בקבוק טקילה לבד...
בהתחלה הייתי בסדר גמור
גם אחרי איזה 12 שוטים עדיין לא הייתי מסובב...
ואחרי שנגמר הספרייט אפילו הרווחתי 40 שקל...
אבל אחרי בערך שעה אחרי השוט ה 15 (ה7 האחרונים היו נקיים אם אני לא טועה)1 הייתי שיכור מת
דיברתי ושמעתי את עצמי בהד...
באתי לשומר ועשיתי לו כזה אחי... ואני שומע כזה חי חי חי חי חי
קיצר... הייתי גמור לגמרי!!
ואז הלכתי לישון
ואיך ששכבתי הקאתי את כל השווארמה שאכלתי 7 שעות לפני
אז הלכתי לישון... פחות מ 4 שעות ישנתי וקמתי כמו מלך רענן והערתי את כל החברים שלי
הסתובבנו בטיילת והכל ואז אחד תפס אותנו שאל אם אנחנו רוצים לנהוג בסירה ואבובים והכל... אז הסכמנו
חברים שלי שמו את ה 40 שקל שהם התערבו איתי ולא שילמתי
איך שירדנו מהסירה אני עוצר כזה וחברים שלי ממשיכים.... בעעעע מקיא כמו חמור
חברים שלי עושים לי איבדת הרבה נוזלים תשתה...
שתיתי כמעט בקבוק שלם... בעעעע הקאתי את כל המים
אחר כך המשכנו להסתובב בטיילת והכל והכל טוב ויפה
בשניה שנכנסנו לקניון הרגשתי אני צריך עוד פעם להקיא.... רצתי לשירותים אבל זה לא יצא... אז דחפתי אצבעות... בעעע הקאתי פעם רביעית
אחר כך היינו עוד בקניון והרגשתי שוב אני צריך להקיא אז דחפתי שוב אצבעות... בעעע הקאתי פעם חמישית

עכשיו הקטע הכי יפה בכל הסיפור הזה הוא שהרגשתי בנזונה בלי האנגאובר בלי כלום... כמו מלך הרגשתי
רק שכל שניה הקאתי...

לא אכלתי כלום 20 שעות עד העצירה באוטובוס ששברתי את הצום עם שוקובו :D

היה בנזונה!!!!



פששששש השפיע עלייך להרבה זמן..
בטוח שאתה לא רוצה להקיא עכשיו אחי?

סתם...
וואלה נשמע פצצה לשמוע את עצמך בהד :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
פששששש השפיע עלייך להרבה זמן..
בטוח שאתה לא רוצה להקיא עכשיו אחי?

סתם...
וואלה נשמע פצצה לשמוע את עצמך בהד :crazy:


כן זה היה מגניב כזה...
אחי חי חי חי חי חי...
אתה יכול לפתוח את השמירת חפצים צים צים צים צים צים...

ומאז עוד עברו הרבה הקאות שלי בירדן...
אני משתכר כמעט כל שבוע... שאני במסיבה...

Djsamorai
חחחחחחח
שישי שעבר שתיתי הרבהה
כולם ישבנו באיזה מקום שאנחנו רגילים לשבת ..
חברים שלי שתו טקילה ..
ואיזה מישהו לא ידע אז הוא הביא וודקה
אז אמרתי יאלה על הוודקה
אני לבד על הוודקה
נישארו שתי כוסות אחרונות בבקבוק
חחח
בקושי ראיתי בעיניים
הייתי כ"כ הפוךךךךךךך
ושהיגעתי הבייתה
קודם כל תמיד שאנשים מסטולים מגיעים הבייתה מנסים להיות הכי שקטים שיש
הם חושבים שהם שקטים
אבל הם הכי מרעישים שיש
חחחח
בקיצור היגעתי הבייתה הורדתי את האול סטאר המעצבנות האלה !!
עד שהם יורדות שנה !
ושאתה מסטול זה שנתיים
איך שאני שוכב במיטה חבר שלי מיתקשר לישאול עם הכל בסדר
איך שאני מסיים את השיחה איתו אני מוצא את עצמי נקיא מהחלון
(חחח קצת פגע בריצפה)
איזה צחוקים
Hell_Copter
לערב שני סוגים אלכוהול זה הכי קטלני
אני זוכר במסיבה של חבר שלי היה וודקה וטקילה
שתיתי כמה כוסות של וודקה ענבים (בסט של הבסט!!!!!!)1
ואז החלטתי להביא אותה בשוט של חצי וודקה חצי טקילה
הבאתי כמו גדול... היה קטלני
אז המשכתי...
4 שוטים כאלה הורדתי!!
אחרי השוט הרביעי יצאתי החוצה מהבית שלו והייתי כבר שפוך... בעעעע הקאתי לו בשביל כניסה לבית...
איזה שטויות עשיתי שם יא רבאק
נספר אחר כך אם בא לכם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement