|
אוהב לשתות, אבל שונא להקיא על עצמך? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
However, and here I gotta gree with Roee, one shouldn't unerestimate the alcohol in one's body on the following day: Feeling superb I decided to order chinese food, what happened is the biggest puke in the universe, it was so poweful and gigantic that after doing it I had a tremendous hedache and slept. :stongue: :stongue: :stongue:
Oh and bout that girl..very disgusting indeed, but who knws..maybe she pukled before, too? ;) |
שלא תבין אותי לא נכון אחי...
זה לא שלא אכלתי בגלל שלא רציתי להקיא...
פשוט לא הייתי רעב :D
אבל הקאתי כמו בהמה שם... למרות שהרגשתי בנזונה
חברים שלי רצו לקחת אותי לבית חולים שם... ואני עושה להם עזבו אנימרגיש סבבה... בשביל מה עכשיו בית חולים :)
ודרך אגב... זה
Roy
ובקשר למה שאמרת למורן...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק!!! |
|
|
| Shahar |
| חח מוכר אחי.. נחמד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ובקשר למה שאמרת למורן...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק!!! |
בני-זונות ...
:( |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בכיתה יוד אלף גם קרה לי משהוא כזה
הייתי מסטול והקאתי
והייתי עם איזה אחת בדיסקוטק , יצאתי איתה החוצה לאוטו של חבר
שלי שרק קיבל רישיון - אוטו טרנטה אחושרמוטה
קיצר נכנסנו והתחרמנו רק שהיא לא ידעתי שהקאתי דקה קודם ...
איזה גועל - איך היא לא שמה לב אלוהים יודע ... |
בעעע מזכיר לי שהיתנתשקתי עם ידידה שלי (שעכשיו היא 1 הידידות הכי טובות וניראת סופנית אש) בקיצררר היא רוסיה עכשיו זה היה בטיול שנתי אחרי שכולם היו שתויים קצת ואני לא שתתי אני הייתי זה ששומר אם מורה מגיעה יענתו זה היה התור שלי בעע יום אחרי זה אני הייתי גמור מוות בקיצררר אני מתנשק איתה וזהה והיה לה טעם ממש ממש לא נעים ולא טעים..:(
היום הייתי מתתתת להיתנשק איתה שוב! אבל הגרזן הזאת לא מוכנה לוותר על הידידות שלנו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
בעעע מזכיר לי שהיתנתשקתי עם ידידה שלי (שעכשיו היא 1 הידידות הכי טובות וניראת סופנית אש) בקיצררר היא רוסיה עכשיו זה היה בטיול שנתי אחרי שכולם היו שתויים קצת ואני לא שתתי אני הייתי זה ששומר אם מורה מגיעה יענתו זה היה התור שלי בעע יום אחרי זה אני הייתי גמור מוות בקיצררר אני מתנשק איתה וזהה והיה לה טעם ממש ממש לא נעים ולא טעים..:(
היום הייתי מתתתת להיתנשק איתה שוב! אבל הגרזן הזאת לא מוכנה לוותר על הידידות שלנו |
זיין !
גם שלי הייתה רוסיה ...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ניראת סופנית אש
בקיצררר אני מתנשק איתה וזהה והיה לה טעם ממש ממש לא נעים ולא טעים..:(
|
אם היא נראית סופנית אש לא חושב שלי היה מפריע עד כדי כך.... :D
לי יצא להתנשק רק עם אחת שהייתה שיכורה... אבל לא הפריע לי יותר מדי כמו שאמרתי :D
היא פיצתה על זה בדברים אחרים ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם היא נראית סופנית אש לא חושב שלי היה מפריע עד כדי כך.... :D
לי יצא להתנשק רק עם אחת שהייתה שיכורה... אבל לא הפריע לי יותר מדי כמו שאמרתי :D
היא פיצתה על זה בדברים אחרים ;) |
אזהו שהיא לא הייתה עדיין בקטע של לפצות
ועכשיו היא בקטע של לפצות ואני מתתתתתתתתתתתתתת
שהיא תתן לי איזה פיצוי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אזהו שהיא לא הייתה עדיין בקטע של לפצות
ועכשיו היא בקטע של לפצות ואני מתתתתתתתתתתתתתת
שהיא תתן לי איזה פיצוי |
שמע אחי... רוסיה רוסיה אבל כמה היא כבר יכולה להיות שיכורה? :)
תשקה אותה ותקבל את הפיצוי שלך.. לא? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי... רוסיה רוסיה אבל כמה היא כבר יכולה להיות שיכורה? :)
תשקה אותה ותקבל את הפיצוי שלך.. לא? |
תיודע שזה ניקרא אונס.. חח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
תיודע שזה ניקרא אונס.. חח |
כן?
אז זה אומר שאנסתי את אלונה?!?!?!?!
שיט ניצחתם בפול הזה שלכם.... :(
סתם :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן?
אז זה אומר שאנסתי את אלונה?!?!?!?!
שיט ניצחתם בפול הזה שלכם.... :(
סתם :D |
hahahahah |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן?
אז זה אומר שאנסתי את אלונה?!?!?!?!
שיט ניצחתם בפול הזה שלכם.... :(
סתם :D |
מה אומר?! למה מתי?! איך?! איפה?!4 באיזה אופן!?$?
אני דורשת הסברים!$$
אני נאנסתי ואפילו לא שמתי לב לזה?!:eek: :eek: |
|
|
|
|