return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Effe logisch nadenken
View this Thread in Original format
jploveparade
http://www.start.nl/cgi-bin/logischdenkentest.pl

quote:
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.

Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
arj1o1
quote:
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


jammer dat je niet ziet hoeveel punten je precies hebt
Blik
kan nou niet bepaald zeggen dat het moeilijk was, de laatste paar vragen moest je ff goed bij nadenken
SnuggLe
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?

Sim-pel... denk dat ik er wel 17 of 18 goed had.
Pjotr G
heb ook "uitstekend" gescoord, maar ja heb al met succes de vakken "logica" en "computationele logica" afgelegd dus niet zo moeilijk :)
total woot
quote:
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


Dit zijn de basisbegrippen van logica. Vond ze niet echt moeilijk, maar tis n leuk testje.

Grtzz
WooT
JunKX
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


Lachuh test :D, niet echt heel moeilijk maar toch intressant.
Kamaya
ik vind dit testje een beetje nergens op slaan, allemaal inkoppers....
total woot
[MIERENEUK MODE]
quote:

15. Indien en alleen indien appel rot is, is abrikoos onrijp.
Indien en alleen indien banaan onrijp is, is perzik rijp.



De correct term is Dan en slechts dan als (DESDA), niet indien en alleen indien...:rolleyes:

[/MIERENEUK MODE]
Dj Lex
Ja was niet echt hoofdpijn kwekend testje dit, zelfde score als iedereen

AFTERNATIVE
hier ook 15-18 punten...en 2 weken gelden had ik me ingeschreven bij datzelfde START en dan willen ze me aan de lopende band zetten....DUS:

a Medewerkers van START kunnen zelf niet logisch nadenken
b START zet iedereen aan de lopende band
blighty
Hi all,

de score "Uitstekend" :)

Greetings,
Blighty
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement