|
Effe logisch nadenken
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
http://www.start.nl/cgi-bin/logischdenkentest.pl
| quote: | Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk? |
|
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk? |
jammer dat je niet ziet hoeveel punten je precies hebt |
|
|
| Blik |
| kan nou niet bepaald zeggen dat het moeilijk was, de laatste paar vragen moest je ff goed bij nadenken |
|
|
| SnuggLe |
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
Sim-pel... denk dat ik er wel 17 of 18 goed had. |
|
|
| Pjotr G |
| heb ook "uitstekend" gescoord, maar ja heb al met succes de vakken "logica" en "computationele logica" afgelegd dus niet zo moeilijk :) |
|
|
| total woot |
| quote: | Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
|
Dit zijn de basisbegrippen van logica. Vond ze niet echt moeilijk, maar tis n leuk testje.
Grtzz
WooT |
|
|
| JunKX |
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
Lachuh test :D, niet echt heel moeilijk maar toch intressant. |
|
|
| Kamaya |
| ik vind dit testje een beetje nergens op slaan, allemaal inkoppers.... |
|
|
| total woot |
[MIERENEUK MODE]
| quote: |
15. Indien en alleen indien appel rot is, is abrikoos onrijp.
Indien en alleen indien banaan onrijp is, is perzik rijp. |
De correct term is Dan en slechts dan als (DESDA), niet indien en alleen indien...:rolleyes:
[/MIERENEUK MODE] |
|
|
| Dj Lex |
| Ja was niet echt hoofdpijn kwekend testje dit, zelfde score als iedereen |
|
|
| AFTERNATIVE |
hier ook 15-18 punten...en 2 weken gelden had ik me ingeschreven bij datzelfde START en dan willen ze me aan de lopende band zetten....DUS:
a Medewerkers van START kunnen zelf niet logisch nadenken
b START zet iedereen aan de lopende band |
|
|
| blighty |
Hi all,
de score "Uitstekend" :)
Greetings,
Blighty |
|
|
|
|