return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
קנו לי פלייסטיישן 2!!!יששש!! כנסו
View this Thread in Original format
AnthemFreak
אבא שלי נסע לניו יורק לאיזה חודש מטעם עבודה והוא קנה לי פלייסטיישן 2!!!!!
איזה כיף...
אני מוריד מלא משחקים.. יש לי כבר 50!!
אבל הבעיה היא שצריך לקנות צ'יפ לדיסקים צרובים וזה יקר רצח בארץ
ואבא שלי עוד מאט חוזר לארץ ככה שמאוחר מדי כדי שאני יגיד לו להתחיל לחפש מקום שיש בו שבבים .
אמרו לי גם שכל הקטע הוא שזה קשה לאלה להרכיב את השבבים..
אם משהו מכיר איזה חנות פרטית או משהו שיוכל לעזור לי.. אני יודה לו
למה אני לא הולך לקנות משחקים... 300 שקל משחק למה מה קרה??? אבא שלי לא רוטשילד..
בקיצור.. תגידו לי להתחדש
:crazy: :) :toocool:
DjChook
תתחדש

הבעיה היותר גדולה שלך זה שקנית
PII
של
NTSC

ובארץ המשחקים הם
PAL
כך שגם אם תרצה הם לא יעבדו לך

אתה צריך צ'יפ הכי טוב
שעושה גם מולטיסיסטם וגם קורא צרובים

עניין של בערך 500 שקל

יש חנות בגבעתיים שטובה בזה
nargila-man
אחי אתה יכול להביא כתובת או טלפון
כי אני גם צריך לעשות...
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
תתחדש

הבעיה היותר גדולה שלך זה שקנית
PII
של
NTSC

ובארץ המשחקים הם
PAL
כך שגם אם תרצה הם לא יעבדו לך

אתה צריך צ'יפ הכי טוב
שעושה גם מולטיסיסטם וגם קורא צרובים

עניין של בערך 500 שקל

יש חנות בגבעתיים שטובה בזה

אל תדאג אחי..
לזה דאגתי
אני קונה מכשיר שמעביר את התמונה מהשיטה האמריקאית לשיטה האירופאית..
כנס לפה תראהhttp://www.allgames.co.il/product.cfm?pid=30&cat=3&sub_cat=24

ודרך אגב.. אתה יודע איך קוראים לחנות הזאת בגבעתיים????
נראה לי אני יודע מה אתה מתכוון.. זו זאתי שממול הסביך של עובד לא??
AnthemFreak
הלינק לא יצא טוב.. אז הנה:
הלינק
DjChook
כן אחי אני מדבר על החנות מול עובד
חבר שלי עובד שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
בקיצור.. תגידו לי להתחדש


נקצר....

תתחדש גבר
MoSH_MaN
תתחדש אחי!!

אתה לא צריך צורב DVD...?
AnthemFreak
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תתחדש אחי!!

אתה לא צריך צורב DVD...?

רק לחלק המשחקים צריך צורב די וי די..
אבל לרוב לא...
למשחקים של קונסולות יש שתי סוגים של ריפים..
אחד
DVD RIP
זה הרגיל
צורבים עם
bin+cue
ויש
DVDR
שזה.. צריך צורב די וי די..
וזה מבאס למה יש הרבה משחקים שווים שעשו להם ריפ של די וי די אר..
כמו
GTA Vice City
Kingdom Hearts
The Getaway...
ששלושת אלה הם בין המשחקים הכי יפים שיש ודווקא לאלה לא עשו די וי די ריפ
:rolleyes:
NyKoN
יש חנות בנתניה
הביאו את המשיח החדש
משהו בסט
יש להם אחריות גם
קוראים להם ג'נסיס

תתקשר ל144 ותבקש...

luckystrike
תחדש אחי
:)
מזל"ט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
יש חנות בנתניה
הביאו את המשיח החדש
משהו בסט
יש להם אחריות גם
קוראים להם ג'נסיס

תתקשר ל144 ותבקש...


יש מצב זה רשת?
למה נראה לי יש גם ברעננה חנות שקוראים לה ככה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement