| AnthemFreak |
אבא שלי נסע לניו יורק לאיזה חודש מטעם עבודה והוא קנה לי פלייסטיישן 2!!!!!
איזה כיף...
אני מוריד מלא משחקים.. יש לי כבר 50!!
אבל הבעיה היא שצריך לקנות צ'יפ לדיסקים צרובים וזה יקר רצח בארץ
ואבא שלי עוד מאט חוזר לארץ ככה שמאוחר מדי כדי שאני יגיד לו להתחיל לחפש מקום שיש בו שבבים .
אמרו לי גם שכל הקטע הוא שזה קשה לאלה להרכיב את השבבים..
אם משהו מכיר איזה חנות פרטית או משהו שיוכל לעזור לי.. אני יודה לו
למה אני לא הולך לקנות משחקים... 300 שקל משחק למה מה קרה??? אבא שלי לא רוטשילד..
בקיצור.. תגידו לי להתחדש
:crazy: :) :toocool: |
|
|