return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
OT: Astronauterna
View this Thread in Original format
Glorie
Är det bara jag som tycker det blivit otroligt hajpat? E det bara för att det e i USA eller för att NASA är inblandat? Tror folk verkligen att det är säkert att åka upp i rymden med en rymdfarkost? Såklart är det tragiskt, men det e ju massor me mer folk som dör varje dag i hemska olyckor på andra sätt och på andra ställen.

Pollen på aftonbladet idag lyder: Ska rymdfarkoster förbjudas?
Mogen fråga.
Glorie
läste precis att George Bush ringt upp de anhöriga...:eek:
SteveTranz4ever
Låt säga att min brorsa skulle va med och Bush ringde mig så skulle jag svara.... George who ?
Vizay
asså visst ok de e tragiskt...människor dog...men jag tänkte precis som du glorie....varför i helvette e dom här 8 personerna (eller hu många dom nu va) så jävla mycket mer speciella än oss andra "vanliga" människor?

nae för mycke hype...de enda jag verkligen tycker e synd med det hela e att rymdprojekten stannar av för en tid nu.....om vi la alla resurser som lagts på krig å dåliga saker på rymdforskning istället så skulle vi inte behöva oroa oss över att jordens resurser kommer ta slut osv :)
cviper
Tja... såna här nyheter säljer ju mycket bättre än resten. Och det är det som räknas idag :(
dj_hysterix
okey dom dog ... men varför skulle rymdfärjor förbjudas ? :conf:
Glorie
quote:
Originally posted by cviper
Tja... såna här nyheter säljer ju mycket bättre än resten. Och det är det som räknas idag :(


sant....Sen är det ju USA me. Liknande grej var när det stackars paret tog självmord i Borås för nån månad sen å just Expressen (men enbart Expressen) hade världens special..flera sidor om det i tidningen....

medan Aftonbladet (heder åt dem) inte ville gotta sig i andras olycka..

såg reportaget på tv efteråt som nån gjort...där d ställde chefen för Expressen till svars o.s.v. De anhöriga som hade lämnat ut avskedsbreven och allt skulle iaf stämma Expressen och tidningen lär ha blivit fälld.

tragiskt...
cviper
Hitta iaf ett originellt svar på en liknande thread här. Kolla fjärde post:en (lite tragiskt och sjukt iofs, men..) :crazy:

Hörde precis också att alla bemannade "flyg" har inställts åtminstånde tills man har hittat felet. Farsan sa också att det tog 1.5 år förra gången nåt sånt hände, innan man börja skjuta upp folk igen. Men sen finns ju 3 stycken astronauter uppe just nu; undrar vad som händer med de. :eyes:
fruktsoppa
påminner mig om filmen Wag The dog.
mindshooter
Är det bara jag och fruktsoppa som ser det hela ut en annan vinkel? USA är i krig i princip....och "hoppsan" där hände nånting som fick tidningarna att skriva om någonting annat....

Vet inte om det finns några andra som har hört de antal teorier som finns om att amerika aldrig landade på månen... dom gjorde det mitt under en liknande situation...och det blev jättestort! All uppmärksamhet drogs till detta... Sedan dog alla astronauterna i konstiga olyckor utom Armstrong, som lika gärna kan vara med i hela konpirationen. Säger inte att det är så, men man kan se det så ;)
Skulle det inte vara typiskt amerika? och dessutom ruggigt smart

Vizay
den enda konspirationen jag tror USA ligger bakom är nog att rymdvarelser har landat i rosswell :p
AC.
Tror inte på månkonsperationen även om en är lite smårolig.

En sak jag funderat ltie på nu när jag läst igenom tråden
heter det Hypat eller hajpat? Forumets språkkung reveal?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement