|
een matig begin???
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Waar blijven al die nieuwe vette trance toppers van 2003???
Ik zit nog steeds in de "Urban Shakedown/Wizardry/Loneliness/Proceed/Rococco" tijd.
Ik heb de laatste tijd ook weinig nieuwe tunez gehoord, maar toch... heb ik iets gemist, of is Januari altijd zwak? |
|
|
| Optimus |
| nee joh, gewoon ff wachten |
|
|
| Partyhardy! |
| check ASOT van afgelopen donderdag, daar zit genoeg nieuw lekker spul tussen dacht ik zo! :) :cool: |
|
|
| Raymond |
Ik som ffe een paar dingen op:
Aly_and_Fila-Eye_of_Horns__Incl_Ronski_Speed_Remix
David_Forbes-Answers
Echomen-Perpetual
Fictivision-Ringworld__Outpost
Grayarea-One_for_the_Road__Gabriel_and_Dresden_Interstate_5_Remix
Midtone_-_Pearl__Incl_Darren_Christian_Remix
Moguai-U_Know_Y__Incl_Starecase_Mix
Silvio_Ecomo-No_Dip__Boca_Mixes
VA_-_Hooj_Classics_LTD._Repress_Series_Disc_Three
En de iets wat matige ITWT 008.........
Dit zijn echt de tunes die je niet mag missen hoor, tja het zijn geen echte knallers ofzo, maar daar hou ik ook nie zo van :D |
|
|
| Rinus |
| Idd genoeg tuners :D maar Januarie is volgens mij nooit echt sterk, de meeste liggen nog op het strand joh |
|
|
| New Wave |
Januarie is altijd een mindere maand kwa producties.
Half februarie begint de ellende weer, dan wordt de bankrekening weer geplunderd:p
Tjow! |
|
|
| LightForce |
Nou je mist toch wel wat hoor:
Rollerball-Ablinoni__Incl_Super_8_Remix-Promo_Vinyl-2003
Riva_Feat_Leann-Suddenly-Promo_Vinyl-2003
Climax_69-First_Contact-Vinyl-2003
Beat_Pushers_-_Murto_(Incl_the_Green_Martian_Remix)-Promo-Vinyl-2003
E-Craig-Drum_Beats-Promo-Vinyl-2003
Hydra-Affinity-Promo_Vinyl-2003
M1_-_Heaven_Sent-Promo-Vinyl-2003 |
|
|
| Switch |
jezus man verwend ventje!!
in 1999 mocht je blij zijn met deze aanbod van muziek, nu ga je piepen dat Urban Shakedown/Wizardry/Loneliness/Proceed/Rococco
oude nummers zijn?
blijf een tijdje van de mp3s af, dan kun je ze veel meer waarderen |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
check ASOT van afgelopen donderdag, daar zit genoeg nieuw lekker spul tussen dacht ik zo! :) :cool: |
Donderdagavond zit ik altijd te voetballen... en voor mij duurt het dus altijd een tijdje voordat ik ASOT weer eens kan checken... heb nog steeds ISDN :(
| quote: | Originally posted by Switch
jezus man verwend ventje!!
in 1999 mocht je blij zijn met deze aanbod van muziek, nu ga je piepen dat Urban Shakedown/Wizardry/Loneliness/Proceed/Rococco
oude nummers zijn?
blijf een tijdje van de mp3s af, dan kun je ze veel meer waarderen |
Ik zeur niet... ik vond het de laatste tijd gewoon rustig :)
En dat rijtje vind ik nog steeds top, net zo goed als bijvoorbeeld Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye, Sasha - Expander, Chicane - Saltwater en zo kan ik nog wel doorgaan...
Goede muziek blijft altijd goed...!!! |
|
|
| Donna |
Das weer een politiek correct antwoord Moogie:D
Wanneer kom jij ons eens verblijden met je komst naar onze TA-Orgies btw?:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by moogwai
Donderdagavond zit ik altijd te voetballen... |
Doe je aan tafelvoetbal of ben je bankzitter? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Doe je aan tafelvoetbal of ben je bankzitter? |
Met tafelvoetbal zit je niet. :) |
|
|
|
|