| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתמול ב 1 בלילה פתאום אני שומע ב 102 את
Sasha And Junkie XL - Beauty Never Fades [Original Mix]
הייתי בהלם! |
זיין !!!
מה הקשר ?!?
איזה קטע ...
בכל מקרה שתבין רק עכשיו חזרתי מאימון - היה סבבה
ואני יודע שזה לא קשור אבל אחד מהצוות מילואימניק בן 35
מתקלט כבר 15 שנה , מפיק מוזיקה ועבד עם עופר ניסים , אלה
גוטמן , דיבר עם טיאסטו , קארל קוקס והוא תותח בינלאומי ...
קיצר - דיברתי איתו פווווול - הוא תותח באלקטרוני - יש לו
5,000
סינגלים על תקליטים
!!!
ועוד 5,500
EP ... |
|
|