return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
שירים שהופתעם לשמוע ברדיו המגעיל שלכם ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
אתמול ב 1 בלילה פתאום אני שומע ב 102 את
Sasha And Junkie XL - Beauty Never Fades [Original Mix]

הייתי בהלם!


זיין !!!

מה הקשר ?!?

איזה קטע ...

בכל מקרה שתבין רק עכשיו חזרתי מאימון - היה סבבה
ואני יודע שזה לא קשור אבל אחד מהצוות מילואימניק בן 35
מתקלט כבר 15 שנה , מפיק מוזיקה ועבד עם עופר ניסים , אלה
גוטמן , דיבר עם טיאסטו , קארל קוקס והוא תותח בינלאומי ...


קיצר - דיברתי איתו פווווול - הוא תותח באלקטרוני - יש לו
5,000
סינגלים על תקליטים
!!!
ועוד 5,500
EP ...
Triple-z
שבוע שעבר אני פותח את ID&T Radio
ופתאום אני שומע את
קובי פרץ - בלבלי אותו

אני חייב להגיד שהייתי דיי מופתע :D :haha: :happy2:
luckystrike
quote:
Originally posted by Triple-z
שבוע שעבר אני פותח את ID&T Radio
ופתאום אני שומע את
קובי פרץ - בלבלי אותו

אני חייב להגיד שהייתי דיי מופתע :D :haha: :happy2:



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח
:stongue: :stongue: :haha: :haha:

הרגת אותי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Triple-z
שבוע שעבר אני פותח את ID&T Radio
ופתאום אני שומע את
קובי פרץ - בלבלי אותו

אני חייב להגיד שהייתי דיי מופתע :D :haha: :happy2:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחד לספרים אחי :D
Sniper
quote:
Originally posted by Triple-z
שבוע שעבר אני פותח את ID&T Radio
ופתאום אני שומע את
קובי פרץ - בלבלי אותו

אני חייב להגיד שהייתי דיי מופתע :D :haha: :happy2:


חחחחחחחח

אני שונא תשיר הזה!!!! בעעע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחח

אני שונא תשיר הזה!!!! בעעע


למה שונא?!
שיר נחמד ביותר...

חוץ מזה ממנו התפתח הבלבלות לא? ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה שונא?!
שיר נחמד ביותר...

חוץ מזה ממנו התפתח הבלבלות לא? ;)


לא יודע פשוט שונא אותו
לא חושב שהבלבלות זה משם
Sniper
פששש אלה צחח מקבל מחמאות מהפיקסיס...:]]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
פששש אלה צחח מקבל מחמאות מהפיקסיס...:]]


מה הקשר בט'רד הזה יא מוזר?!?!?
בלבלות!!!@#!@#$#@$#$%
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר בט'רד הזה יא מוזר?!?!?
בלבלות!!!@#!@#$#@$#$%



טעות... חחח מוזר הנוער של היום

yahel222
quote:
Originally posted by Scorchio
אתמול ב 1 בלילה פתאום אני שומע ב 102 את
Sasha And Junkie XL - Beauty Never Fades [Original Mix]

הייתי בהלם!

בתחנה הזו בלילה תמיד יש סטים לייב מדיסקוטיקים בגלל זה שמעת
חמישי לפני שבוע או שבועיים הייתי בקו
אני בא ללכת נכנס לאוטו שם 103 אפ אם ב4 בבוקר שומע
Conjure 1 - Tears From The Moon (Tiesto Remix)
זה באמת נגנבתי
יעני אחרי מסיבה טובה פתאום לשמוע את זה ברדיו
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה שונא?!
שיר נחמד ביותר...

חוץ מזה ממנו התפתח הבלבלות לא? ;)


או שאתה צוחקת....ואני לא מבינה...כי אני קצת חולה עכשיו וזה.....

אבל אצלנו הבלבלות זה עוד ממממזמן ...

:crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement