|
שירים שהופתעם לשמוע ברדיו המגעיל שלכם ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
או שאתה צוחקת....ואני לא מבינה...כי אני קצת חולה עכשיו וזה.....
אבל אצלנו הבלבלות זה עוד ממממזמן ...
:crazy: :crazy: |
בטח צוחקת...
ועכשיו בגלל שלא עבדתי היום אני מרגיש צורך להגיד לך
פותחת תיק בבקשה... |
|
|
| warpedd_ |
pvd - the riddle
ב99
בן זונה |
|
|
| clubber@work |
לפני חודש ככה שחזרתי ממסיבה בפארנויה
ואם אנחנו כבר בנושא של !!בלבלות!!!
אז שעה אחרונה הם שמו פסיכדלי חזק!
רק אני וחברים שלי נשארנו לרקוד..
עד שהם פ]תאום שמו את בואי והתחילו להשפריץ עלינו מים מצינור כיבוי
כדי שנלך הביתה...
קיצר בדרך חזרה 102 FM (עוד פעם הצ'נגר נדפק)
בלי שום קשר לסט או משהו
tj travis - wounderful life
איזה כיף היה לשמוע את זה אחרי המסיבה...
! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by clubber@work
לפני חודש ככה שחזרתי ממסיבה בפארנויה
ואם אנחנו כבר בנושא של !!בלבלות!!!
אז שעה אחרונה הם שמו פסיכדלי חזק!
רק אני וחברים שלי נשארנו לרקוד..
עד שהם פ]תאום שמו את בואי והתחילו להשפריץ עלינו מים מצינור כיבוי
כדי שנלך הביתה...
|
אתה רציני? נהנת בפארנויה?
זה מקום ממש גועל נפש..
וחראאאאאאאא של סאונד יש שם..
אבל אתה אומר ששמו פסיכדלי..?
מוזר..
טוב אולי הם השתנו אני הייתי שם לפני חודשיים וחצי בערך,.. |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Trance man
אתה רציני? נהנת בפארנויה?
זה מקום ממש גועל נפש..
וחראאאאאאאא של סאונד יש שם..
אבל אתה אומר ששמו פסיכדלי..?
מוזר..
טוב אולי הם השתנו אני הייתי שם לפני חודשיים וחצי בערך,.. |
לא נהנתי
מקום שכונה וחרא
לא נראה לי שאני אחזור לשם...
פשוט היה DJ מוזר ששם את
silence פתאום
ובסוף בסוף הוא שם פסיכדלי בלי קשר לכלום
שזה דבר טוב כי כבר חשבתי שבשביל לשמוע את זה אני אצטרך ללכת
לאיזה מסיבת יער וזה די בעיה עם כל הגשם הזה...
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
אתה רציני? נהנת בפארנויה?
זה מקום ממש גועל נפש..
וחראאאאאאאא של סאונד יש שם..
אבל אתה אומר ששמו פסיכדלי..?
מוזר..
טוב אולי הם השתנו אני הייתי שם לפני חודשיים וחצי בערך,.. |
צודק מאה אחוז
אבל פוווול כוסיות אחי |
|
|
| Hell_Copter |
היום אני הופתעתי לשמוע דווקא בחדר כושר טראק...!!!
היה שם את לאספרנזה!!!!!!!!!!!
נגנבתי
זה היה בדיוק בסגירה... אין לי מושג מאיזה דיסק הם הביאו את זה...
סוף סוף משהו איכותי מושמע שם!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכלל ככל שמתרחקים מהמרכז, ומהערים הגדולות ,, יש מלא תחנות
חלקן של ערבים, ששמים מלא טראנסים חדשים
הרבה ב
AM |
איזה טראנסים חדשים ישימו לך ברדיו ערבי
רמיקסים של טייסטו לאום קולטום?
ורועי במכון יש מלא טראקים טובים על מה אתה מדבר
לפחות אצלנו יש פול דברים טובים...
אפילו שמעתי שם גירסא עם מילים ואיטית וממש לא טראנס
ל
talla 2xlc - the silence
ואני דלוק על זה ואין לי תשם
נראה לי טאללה חידש והוריד תמילים ועשה מלודיה מהירה יותר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ורועי במכון יש מלא טראקים טובים על מה אתה מדבר
|
זה תלוי באיזה מכון אתה גאון!!
אצלנו יש דיסק של קוברים של דאנס לשירים ישראליים
ופט שופ בויז
ועוד גועל נפש בצבעים שבא לי להקיא ממנו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה תלוי באיזה מכון אתה גאון!!
אצלנו יש דיסק של קוברים של דאנס לשירים ישראליים
ופט שופ בויז
ועוד גועל נפש בצבעים שבא לי להקיא ממנו |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה..
במכון שלנו מרוב שזה של מליינים הם מסוגלים לנגן תמוזיקה עם טכניקסים שם..
יש שם תמיד מוזיקה חדשה וטובה.. |
|
|
| luckystrike |
דווקא הייתי במכון כושר ליד ראש העיין
היה מוזיקה חבל על הזמן !
כל הזמן טראנסים איכותיים וקלאסיקות ...
:)
נסעתי עד לראש העיין כי מישהוא אירגן לי שם חינם ...
איזה ביזבוז דלק ... |
|
|
| Flotser |
אצלנו.........
תמיד יש רדיו או אםטיוי ברקע!
במערכת יש טראנסים אבל כמעט אף פעם לא מחברים אותה לרמקולים
אבל במכונות ריצה יש כזה מכשיר שמכניסים אוזניות ואפשר לשמוע כמה ערוצים, ויש ערוץ של הדיסקים במערכת שמה ויש שמה דווקא דברים טובים.
בדרך כלל קלאסיקות
אבל איזה פעמים עליתי על איזה דיסק פסיכודאלי בן זונה , היה שמה גם את
fly agaric - i see myself
זה למה דרך אגב חזרתי לרוץ בחדר כושר, ולהוריד פסיכודאלי כמו משוגע שוב :)
למה איייייייייייייייייייייין על לרוץ עם פסיכודאלי
מי שלא ניסה חייב
פעם גם היה איזה דיסק שנשמע כזה ישן, מן סוג מוזר כזה ישן של טראנס אבל שיא היפה :/ המדריך אמר הוא יבדוק לי איך קוראים לזה אבל הוא שכח מזה ואני שכחתי ואז מצצתי לו והוא אמר תודה...
והיום העיפו אותי משמה חצי שעה אחרי שבאתי, כי מחליפים את כל המכשירים לחדשים!!! וייייי |
|
|
|
|