return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
שירים שהופתעם לשמוע ברדיו המגעיל שלכם ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
או שאתה צוחקת....ואני לא מבינה...כי אני קצת חולה עכשיו וזה.....

אבל אצלנו הבלבלות זה עוד ממממזמן ...

:crazy: :crazy:


בטח צוחקת...
ועכשיו בגלל שלא עבדתי היום אני מרגיש צורך להגיד לך
פותחת תיק בבקשה...
warpedd_
pvd - the riddle

ב99

בן זונה
clubber@work
לפני חודש ככה שחזרתי ממסיבה בפארנויה
ואם אנחנו כבר בנושא של !!בלבלות!!!
אז שעה אחרונה הם שמו פסיכדלי חזק!
רק אני וחברים שלי נשארנו לרקוד..
עד שהם פ]תאום שמו את בואי והתחילו להשפריץ עלינו מים מצינור כיבוי
כדי שנלך הביתה...


קיצר בדרך חזרה 102 FM (עוד פעם הצ'נגר נדפק)
בלי שום קשר לסט או משהו
tj travis - wounderful life
איזה כיף היה לשמוע את זה אחרי המסיבה...
!
Trance man
quote:
Originally posted by clubber@work
לפני חודש ככה שחזרתי ממסיבה בפארנויה
ואם אנחנו כבר בנושא של !!בלבלות!!!
אז שעה אחרונה הם שמו פסיכדלי חזק!
רק אני וחברים שלי נשארנו לרקוד..
עד שהם פ]תאום שמו את בואי והתחילו להשפריץ עלינו מים מצינור כיבוי
כדי שנלך הביתה...


אתה רציני? נהנת בפארנויה?
זה מקום ממש גועל נפש..
וחראאאאאאאא של סאונד יש שם..

אבל אתה אומר ששמו פסיכדלי..?
מוזר..
טוב אולי הם השתנו אני הייתי שם לפני חודשיים וחצי בערך,..
clubber@work
quote:
Originally posted by Trance man
אתה רציני? נהנת בפארנויה?
זה מקום ממש גועל נפש..
וחראאאאאאאא של סאונד יש שם..

אבל אתה אומר ששמו פסיכדלי..?
מוזר..
טוב אולי הם השתנו אני הייתי שם לפני חודשיים וחצי בערך,..


לא נהנתי
מקום שכונה וחרא
לא נראה לי שאני אחזור לשם...

פשוט היה DJ מוזר ששם את
silence פתאום
ובסוף בסוף הוא שם פסיכדלי בלי קשר לכלום
שזה דבר טוב כי כבר חשבתי שבשביל לשמוע את זה אני אצטרך ללכת
לאיזה מסיבת יער וזה די בעיה עם כל הגשם הזה...
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
אתה רציני? נהנת בפארנויה?
זה מקום ממש גועל נפש..
וחראאאאאאאא של סאונד יש שם..

אבל אתה אומר ששמו פסיכדלי..?
מוזר..
טוב אולי הם השתנו אני הייתי שם לפני חודשיים וחצי בערך,..


צודק מאה אחוז
אבל פוווול כוסיות אחי
Hell_Copter
היום אני הופתעתי לשמוע דווקא בחדר כושר טראק...!!!
היה שם את לאספרנזה!!!!!!!!!!!
נגנבתי
זה היה בדיוק בסגירה... אין לי מושג מאיזה דיסק הם הביאו את זה...
סוף סוף משהו איכותי מושמע שם!!!
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בכלל ככל שמתרחקים מהמרכז, ומהערים הגדולות ,, יש מלא תחנות

חלקן של ערבים, ששמים מלא טראנסים חדשים

הרבה ב
AM


איזה טראנסים חדשים ישימו לך ברדיו ערבי
רמיקסים של טייסטו לאום קולטום?

ורועי במכון יש מלא טראקים טובים על מה אתה מדבר
לפחות אצלנו יש פול דברים טובים...
אפילו שמעתי שם גירסא עם מילים ואיטית וממש לא טראנס
ל
talla 2xlc - the silence
ואני דלוק על זה ואין לי תשם
נראה לי טאללה חידש והוריד תמילים ועשה מלודיה מהירה יותר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ורועי במכון יש מלא טראקים טובים על מה אתה מדבר


זה תלוי באיזה מכון אתה גאון!!
אצלנו יש דיסק של קוברים של דאנס לשירים ישראליים
ופט שופ בויז
ועוד גועל נפש בצבעים שבא לי להקיא ממנו
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה תלוי באיזה מכון אתה גאון!!
אצלנו יש דיסק של קוברים של דאנס לשירים ישראליים
ופט שופ בויז
ועוד גועל נפש בצבעים שבא לי להקיא ממנו


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה..
במכון שלנו מרוב שזה של מליינים הם מסוגלים לנגן תמוזיקה עם טכניקסים שם..
יש שם תמיד מוזיקה חדשה וטובה..

luckystrike
דווקא הייתי במכון כושר ליד ראש העיין
היה מוזיקה חבל על הזמן !
כל הזמן טראנסים איכותיים וקלאסיקות ...

:)

נסעתי עד לראש העיין כי מישהוא אירגן לי שם חינם ...
איזה ביזבוז דלק ...
Flotser
אצלנו.........

תמיד יש רדיו או אםטיוי ברקע!
במערכת יש טראנסים אבל כמעט אף פעם לא מחברים אותה לרמקולים

אבל במכונות ריצה יש כזה מכשיר שמכניסים אוזניות ואפשר לשמוע כמה ערוצים, ויש ערוץ של הדיסקים במערכת שמה ויש שמה דווקא דברים טובים.
בדרך כלל קלאסיקות

אבל איזה פעמים עליתי על איזה דיסק פסיכודאלי בן זונה , היה שמה גם את
fly agaric - i see myself

זה למה דרך אגב חזרתי לרוץ בחדר כושר, ולהוריד פסיכודאלי כמו משוגע שוב :)
למה איייייייייייייייייייייין על לרוץ עם פסיכודאלי
מי שלא ניסה חייב

פעם גם היה איזה דיסק שנשמע כזה ישן, מן סוג מוזר כזה ישן של טראנס אבל שיא היפה :/ המדריך אמר הוא יבדוק לי איך קוראים לזה אבל הוא שכח מזה ואני שכחתי ואז מצצתי לו והוא אמר תודה...

והיום העיפו אותי משמה חצי שעה אחרי שבאתי, כי מחליפים את כל המכשירים לחדשים!!! וייייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement