|
Magik 6
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Ik had deze cd weer eens een keer geluisterd na een hele lange tijd en kwam er achter dat er een paar stukken uit geknipt zijn :confused: . Voor zover als ik weet is er een stukje uit de mix van Eyeball (nr2) naar Yahel (nr3) en stuk weggelaten en bij Push (nr13) naar VDM (nr14) is ook een stuk van push weggelaten.
Dit was mij dus opgevallen, zal waarschijnlijk komen omdat ik nu zelf ook draai en deze platen ook gebruik....... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| mmmm, ik snap niet echt waar je heen wilt... |
|
|
| MennoB |
| Ik wil alleen maar zeggen dat hij dus niet echt live was, omdat het anders niet op cd paste;) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Het is en blijft een super cd |
|
|
| arjoderoon |
| tiesto's beste.... maakt me niet uit of er een stukkie uitgeknipt is. t blijft een juweeltje |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
tiesto's beste.... maakt me niet uit of er een stukkie uitgeknipt is. t blijft een juweeltje |
Ik vind het ook zijn beste en het maakt mij ook niet uit dat er stukken zijn uitgeknipt. Het viel me alleen op..... |
|
|
| ahp2002 |
grappig feitje, ik was er echt live bij toen hij het opnam (wist t zelf toen ook nog niet)
en voordat het werd opgenomen draaide hij al een half uurtje in ofzo en toen draaide hij ook: Ian Van Dahl - Castles in the Sky (Absolom Remix)
haha kan je t je voorstellen nu? tiesto die ian van dahl draait;) |
|
|
| Teknikol |
whehe ik schrok al! ik d8 nu komt er geflame over magik 6:wtf:
als tread title: :whip: Magik 6
daar maak je geen vrienden mee :p :D
maja het boeit me niet zoveel dat er stukkies uitzijn..blijft top cd
:) |
|
|
| dj_spare |
| Het klopt idd dat er een stukkie uit Eyeball >> Voyage geknipt is... ik mis ook iets haha... maar het blijft een top cd... het enige nadeel van live cd's is wel het gekrijs op de achtergrond... godverdomme enzow :P |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Het klopt idd dat er een stukkie uit Eyeball >> Voyage geknipt is... ik mis ook iets haha... maar het blijft een top cd... het enige nadeel van live cd's is wel het gekrijs op de achtergrond... godverdomme enzow :P |
Ik quote ffe 'Godverdommmmmme whhhhhaaat drrrrrraaid ie sleecht!'
:D
Maargoed, in live-cds wordt altijd geknipt, dit omdat de mixen altijd langer zijn dan 74 of 80 minuten en sommige overgangen niet gingen zoals het hoort en deze dan worden bijgesteld!! |
|
|
| Jesse |
| Gebeurt wel vaker dat er wat geknipt wordt uit opnames voor een mix-cd. Op ITWT 005 kan je het ook goed horen bij de Rank 1 Remix van Let Me Be Your Fantasy. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Raymond
Ik quote ffe 'Godverdommmmmme whhhhhaaat drrrrrraaid ie sleecht!'
:D
blaat |
Je kan er zoveel in horen... ik hoor zoiets van 'GODVERDOMME... VUILE VIEZE SLET'... zo iemand die net een rode wijn over zijn witte shirtje heeft gekregen... :P |
|
|
|
|