|
Wat drinken we op een party?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| quote: | Originally posted by cools
Meestal bier, of als ik genoeg geld heb whiskey-cola of vodka-reb bull.
Maar dan betaal je wel een fortuin.
|
Hoeveel kost da bij ulle misschien?Hir bij ons kost da tss de 180 en de 240 FR wa neerkomt op(om toch al e betteke gewoon te worden:)) tss de 4.46€ en de 5.45€ |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by cyberia
Hoeveel kost da bij ulle misschien?Hir bij ons kost da tss de 180 en de 240 FR wa neerkomt op(om toch al e betteke gewoon te worden:)) tss de 4.46€ en de 5.45€ |
Ben toch wel een beetje blij dat die Euro komt. Dan hoef ik niet zo te rekenen als ik Belgie ga stappen. Meestal ben ik tussen de 60 en 150 fr kwijt voor wat drinken. Meestal bier --> als ik niet hoef te rijden of Red Bull --> als ik dus wel moet rijden.
Of zoals Katastroof zegt: Zuipe, zuipe, da kan ik goed. Da kan ikke blindelings, met mijn ogen toe. :D :D :D
Greetz |
|
|
| cyberia |
| Tja ge zult toch moete omreken in euro nu altij hé,zelf sin eigen landje:Dma ze zulle zeker toch in het begin de prijzen in eigen munt op de eticketten laten staan zeker?:) |
|
|
| cools |
| quote: | Originally posted by cyberia
Hoeveel kost da bij ulle misschien?Hir bij ons kost da tss de 180 en de 240 FR wa neerkomt op(om toch al e betteke gewoon te worden:)) tss de 4.46€ en de 5.45€ |
Wiskey-Cola 230 of zo + fooi (dan geven ze betere glazen wiskey) = 250
en zo 4 of 5 op nen avond da is al meer dan 1000 bef.
Waar ge toch al 11 pinten voor kunt drinken.
Vodka red bull kost nog meer natuurlijk.
Die euro's is een goeide zaak. Gedaan met geld gaan wisselen als we onze noorderbuuren bezoeken :-)
Maar volgens mij is termijn tegen wanneer je moet betalen met Euro veel te kort. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
hmm red bull dan maar hehe wel fijn dat je het hier op school zelfs kunt kopen :D
maarre 7up en sinas hebben ook mijn voorkeur en af en toe een biertje. |
waar was ik vroeger mee bezig :eek: :eek:
Wodka-Cola en bier it is... |
|
|
| ZZandirt |
meestal gewoon een paar biertjes. in clubs en op feesten, dan.
geen zin om helemaal naar de kloten te gaan.
wil ik dat wel, dan zoek ik ter plekke de beste alcohol/prijs-coefficent...dat blijkt meestal binnenlands gedestileerd te zijn. (jonge dus) |
|
|
| jp |
| M'n vodka is ook binnenlands gedestileerd :p |
|
|
| Siesta |
niks vna bovenstaand
passoa jus, malibu cola, martini, bacardi-limon cola, vodka bitter lemon etc
:eyes: |
|
|
| ZZandirt |
wijvendrankjes!!!
als het maar zoet is en artificiele bestanddelen bevat.....
(en duur is) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
wijvendrankjes!!!
als het maar zoet is en artificiele bestanddelen bevat.....
(en duur is) |
Moet altijd lachen om die gasten die dat zeggen hahahahaha :stongue: |
|
|
| ZZandirt |
jongejonge,
ik weet waar ik het over heb:
100-en uren bar ervaring, geloof me. de mensen die ziek worden en kotsen, zijn altijd diegenen die dat soort drankjes drinken...
heb indertijd flink wat martini's achterover gewerkt. (toen het nog vijfguldenvijennegentig kostte)
de enige martini die echt lekker is, is gemixed met wodka.
3 daarvan en je loopt niet meer recht geloof me. (vooral die olijf....hmmm)
extreem drinken kan je om meerdere redenen thuis doen waar je iig een schone plee hebt om boven te hangen en je zo maar om kan vallen en blijven liggen....
door de eeuwen heen zijn er een aantal ontstaan:
bier en wijn... en dubbel (tripple) gedestilleerde varianten daarvan.
that's it!!!
passoa en dat soort troep (want dat is het) is niets meer dan een variant daarop met een hoop toevoegingen die VOOR het tijdperk van de electronen microscoop, nog niet bestonden. (aspartaam, xylitol, sinaasappelsmaak etc)
passoa krijg je ook als je bruine rum (geen kleurstof overigens, maar rietsuiker) aanlengt met (suiker-)water en sinaasappelschilfers (de witte aan de binnenkant) toevoegd. |
|
|
|
|