return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Wat drinken we op een party?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Creamfields23
Veul Baco's. Mmmmmmmm overmorgen weer met wat oppepmiddel, he JP ;) :D
jp
quote:
Originally posted by Creamfields23
Veul Baco's. Mmmmmmmm overmorgen weer met wat oppepmiddel, he JP ;) :D


Boliviaans marcheerpoeder :haha:
ZZandirt
sinds de co uit de coke is is de cuba libre niet zo libre meer


dat oppepmiddel is historisch gezien eigenlijk wel een moetje...dus
jp
Ze zouden iets uit moeten vinden wat nog duurder is dan coke. Dat is ultra hip namelijk.

Speed is voor de armen
Coke is voor de stylish
Ubersos is voor de extreme elite

:D
Loraine
(Rooie) Wodka (evt met Rooie Stier) of alleen RB
Soms een wijntje
Als een bepaalde Noor op feest is, ook nog wel eens een Tequila Zonsopgang
MikeVee
Vloeibaar GHB :tongue2
jp
GHB is al een kleine 2 jaar uncool

Sos is het gewoon helemaal. Beetje in de cola en dan drink je echte Coke :D
MikeVee
Kies zelf uw antwoord:

a) Dit topic is dan ook al jaren oud.

b) Belgen lopen achter zeg jij toch geregeld.
jp
A) Dit topic is tijdsloos ;)

B) Inderdaad. Zo'n 2 jaar ongeveer :p
Creamfields23
Bij mij bij de appie viel wel eens een belg (Maikel) in op kantoor. Ze hadden hem een keer in de nacht op ontvangst gezet. Moest je in een hok/kantoor alleen het papierwerk van leveranciers verwerken.

Kom ik daarbinnen om hem wat extra werk te geven zat ie gewoon te snuiven die gek. :wtf: Maandag morgen 02:00. Meneer had een zwaar weekend achter de rug . :stongue:

Loraine
EI: DUS GEEN









Muppy
Cola:o

heel saai, ik weet het
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement