|
...הספירה החלה, יומיים נותרו עד ש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by elad11
חסר גם יורוטראנס או משו כזה לא?
?ואיפה שמים לדוגמא את לאסגו |
Bull trance
אמממ
Eurodance
אמממ........זה לא קלאב טראנס זה בטוח
-----------
New-York House
צודק |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Bull trance
|
חחח חזק!!!
ניראה לי לסאגו זה יורו אהוס |
|
|
| DjChook |
יש סגנון שהולך חזק שנקרא
L.A. House
בארה"ב בכלל כמעט בכל מדינה יש דיג'יים מרכזיים שקוראים למה שהם מנגנים לפי שם המדינה, כך ש... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Sniper
ניראה לי לסאגו זה יורו אהוס |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איפה אתה חי
ולא שקיים כזה דבר בכלל
יורודאנס זה אייפל 65
E type
השאלה אם אפשר לשייך את זה לשם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איפה אתה חי
ולא שקיים כזה דבר בכלל
יורודאנס זה אייפל 65
E type
etc |
אם אתה אומר אתה יודע:]]
אני לא מבין בסיגנונות כמו שתיודע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחח חזק!!!
ניראה לי לסאגו זה יורו אהוס |
קיים כזה דבר?!
טוב לדעת...
אם כבר אז יורו טראנס..
אבל זה יותר מוגדר כדאנס |
|
|
| Sniper |
חחח אין לי מושג איך קוראים לזהה
:\\ |
|
|
| DjChook |
חחח מסכן אלעד מה אתם רוצים ממנו
תנו תנו למוש להחליט, אני אוהב שכל פעם הוא מפציץ עם שמות של סגנונות :) |
|
|
| MoSH_MaN |
:D :D :D
תראה אני לא ממש רואה הבדל בין
Prezioso - Tell My Why
ל
Lasgo - I'm Cheesy As
So its
Euro Dance ! |
|
|
| oDrori |
צאו מזה אנשים. מוזיקת דאנס זה מוזיקת רחבות... לצערי הרב נפוצה הדעה שמוזיקתץ דאנס זה ז'אנר. דאנס זה גם איאן ואן דאהל, גם פרי קורסטן, גם איי טינס וגם ג'סטין טימברלייק. תפסיקו להדחיק. לאסגו וכו' זה טראנס מהסוג המסחרי כיום.
האוס זה ממש לא.
ומאחר ואנחנו עכשיו מה זה נתקעים על מה להכניס ולאיזה ז'אנר וזיוני שכל (סתם למשל, תתחשבו בזה שהיפ הופ זה מוזיקה אלקטרונית), אני מציע שנתחיל רק מטראנס.
,("טראנס- > > קלאב טראנס, פסיכודאלי\ גואה, אמביינט (בשיתוף עם "צילאאוט
("פרוגרסיב טראנס (בשיתוף עם "האוס") , טכנו-טראנס (בשיתוף עם "טכנו
קלאב טראנס - > מלודי\אפליפטינג, הארד טראנס
הארד טראנס - > הארד סטייל
בלי יותר מדי כניסה לפרטים כי שמה ייתגלו כל מיני חילוקי דעות ועניינים להתפלסף איתם מכאן ועד להודעה חדשה, ואז גם נבלבל את הקוראים.
בבוא הזמן נוסיף האוס , טכנו ואת כל הקימבונים האלה כמו הארד אפליפטינג וכו'.
?ב-ב-ק-ש-ה תסכימו איתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
?ב-ב-ק-ש-ה תסכימו איתי |
NOPE
אני דווקא חושב שאין בעיה להתחיל מכולם ...
זה לא כזה עניין וחבל סתם לדחות ... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
NOPE
אני דווקא חושב שאין בעיה להתחיל מכולם ...
זה לא כזה עניין וחבל סתם לדחות ... |
דווקא אם יש לכם זין מצידי תעשו את זה... התכוונתי להסכמה בקשר לשאר הפוסט... |
|
|
|
|