|
...הספירה החלה, יומיים נותרו עד ש (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by oDrori
דווקא אם יש לכם זין מצידי תעשו את זה... התכוונתי להסכמה בקשר לשאר הפוסט... |
טוב שמעו אני צריך מחר עץ גמור, אפילו אולי עם הגדרה שניים...
אז עשו לי טובה ותחליטו כבר!!!
אני גם דיי משוכנע שאחרי שאנשים יראו שיש אתר "גמור ומוכן ובאוויר" תהיה להם יותר מוטיבציה לכתוב כתבות על מסיבות וה עניין של העץ פחות ישתנה...
אבל זה כולו מאמץ קטן עכשיו ואחרי זה הכול יזרום...
(תראו מה זה הפסקתי ללמוד הסטוריה והתחברתי לפה בשביל לראות מה קורה)
(מה תגיד המורה להסטוריה, ימך שמה)
:D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
טוב שמעו אני צריך מחר עץ גמור, אפילו אולי עם הגדרה שניים...
אז עשו לי טובה ותחליטו כבר!!!
אני גם דיי משוכנע שאחרי שאנשים יראו שיש אתר "גמור ומוכן ובאוויר" תהיה להם יותר מוטיבציה לכתוב כתבות על מסיבות וה עניין של העץ פחות ישתנה...
אבל זה כולו מאמץ קטן עכשיו ואחרי זה הכול יזרום...
(תראו מה זה הפסקתי ללמוד הסטוריה והתחברתי לפה בשביל לראות מה קורה)
(מה תגיד המורה להסטוריה, ימך שמה)
:D |
אם ככה אז אני אהיה אופורטוניסט, אם למישהו יהיה משהו נגד מה שאני נותן עכשיו נשנה את זה בשלב מאוחר יותר, בינתיים משתמשים בזה:
,("טראנס- > > קלאב טראנס, פסיכודאלי\ גואה, אמביינט (בשיתוף עם "צילאאוט
("פרוגרסיב טראנס (בשיתוף עם "האוס") , טכנו-טראנס (בשיתוף עם "טכנו
קלאב טראנס - > מלודי\אפליפטינג, הארד טראנס, יורוטראנס\דאנס
הארד טראנס - > הארד סטייל
House->
Progressive House
Deep House
Tribal House
Techno House
Groove House
Garage House
את הקטע הזה שיסדר מישהו שמתעניין קצת יותר בטכנו^
Techno:
Hard Techno
Tribal Techno
Acid Techno
Drum N Bass
Hardcore
Latin Techno
ועוד אלפים של דברים שנוסיף בהמשך אני מניח
ואני מצטער אבל אני מתנגד להפרדה של הצ'יל בתור סגנון, מאחר וצ'יל זה האופי של הטראק, זה כמו לתת ז'אנר בשם "מרביץ" . לדעתי כל מוזיקת צ'יל שתמצע היא פשוט הגרסא הרגועה של איזשהו ז'אנר ...
(כולל "דיפ טראנס\האוס" (מחק את המיותר
תסכימו איתי או שלא, נשנה את זה מאוחר יותר.
נמרוד שתמש במה שנתתי פה למעלה..
מוש, רצית בזמנו להסביר על ז'אנר ואני מאמין שמאחר ואתה כי בקיא פה בהארד סטייל יהיה טוב אם תעשה על זה... ברויטמן, רצית לעשות על הארד אפליפטינג אז כרגע תבחר אחד מהם ושים כאן... או שלח לי באייסי\ אימייל שננסח את זה ביחד. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
אם ככה אז אני אהיה אופורטוניסט, אם למישהו יהיה משהו נגד מה שאני נותן עכשיו נשנה את זה בשלב מאוחר יותר, בינתיים משתמשים בזה:
,("טראנס- > > קלאב טראנס, פסיכודאלי\ גואה, אמביינט (בשיתוף עם "צילאאוט
("פרוגרסיב טראנס (בשיתוף עם "האוס") , טכנו-טראנס (בשיתוף עם "טכנו
קלאב טראנס - > מלודי\אפליפטינג, הארד טראנס, יורוטראנס\דאנס
הארד טראנס - > הארד סטייל
House->
Progressive House
Deep House
Tribal House
Techno House
Groove House
Garage House
את הקטע הזה שיסדר מישהו שמתעניין קצת יותר בטכנו^
Techno:
Hard Techno
Tribal Techno
Acid Techno
Drum N Bass
Hardcore
Latin Techno
ועוד אלפים של דברים שנוסיף בהמשך אני מניח
ואני מצטער אבל אני מתנגד להפרדה של הצ'יל בתור סגנון, מאחר וצ'יל זה האופי של הטראק, זה כמו לתת ז'אנר בשם "מרביץ" . לדעתי כל מוזיקת צ'יל שתמצע היא פשוט הגרסא הרגועה של איזשהו ז'אנר ...
(כולל "דיפ טראנס\האוס" (מחק את המיותר
תסכימו איתי או שלא, נשנה את זה מאוחר יותר.
נמרוד שתמש במה שנתתי פה למעלה..
מוש, רצית בזמנו להסביר על ז'אנר ואני מאמין שמאחר ואתה כי בקיא פה בהארד סטייל יהיה טוב אם תעשה על זה... ברויטמן, רצית לעשות על הארד אפליפטינג אז כרגע תבחר אחד מהם ושים כאן... או שלח לי באייסי\ אימייל שננסח את זה ביחד. |
איך אמביינט קשור לטראנס?!?!?! מאיפה הקרצת את זה עכשיו? אמביינט זה מתרבות הניו אייג'... זה לא קשור בכלל לאלקטרוני במקורו... |
|
|
| MoSH_MaN |
Tech House
Tech Trance
אל תגיד טכנו למרות שזה שילוב של זה
אבל ככה אומרים
ואמבנייט וצ'יל שוב לא קשור לטראנס |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואמבנייט וצ'יל שוב לא קשור לטראנס |
agree
אני יעשה עד סופ"ש הבא
אפיק\מלודיק\אפליפטינג ... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איך אמביינט קשור לטראנס?!?!?! מאיפה הקרצת את זה עכשיו? אמביינט זה מתרבות הניו אייג'... זה לא קשור בכלל לאלקטרוני במקורו... |
אז תקרע לזה סאונדטראק מצידי... או איך שבא לך לקרוא למה שפחות או יותר מתאים לאפלפטינג טראנס באותה מהירות או במינוס 20 בי פי אם עם אותם אלמנטים.
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Tech House
Tech Trance
אל תגיד טכנו למרות שזה שילוב של זה
אבל ככה אומרים
|
אומרים? אנחנו כותבים רשמית. אומרים "אח שלי" ואומרים "פגזים לאגזוזים". אנחנו באים לרשום את זה בלשון רשמית... אני באמת בספק אם מישהו אי פעם כתב "טכנו-האוס" אבל טק-טראנס בהחלט קיצור של טכנו-טראנס אז לפחות על זה אני מתעקש. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אז תקרע לזה סאונדטראק מצידי... או איך שבא לך לקרוא למה שפחות או יותר מתאים לאפלפטינג טראנס באותה מהירות או במינוס 20 בי פי אם עם אותם אלמנטים.
אומרים? אנחנו כותבים רשמית. אומרים "אח שלי" ואומרים "פגזים לאגזוזים". אנחנו באים לרשום את זה בלשון רשמית... אני באמת בספק אם מישהו אי פעם כתב "טכנו-האוס" אבל טק-טראנס בהחלט קיצור של טכנו-טראנס אז לפחות על זה אני מתעקש. |
דווקא אני מסכים עם מוש
רשמי או לא רשמי
נשמע יותר טוב ... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דווקא אני מסכים עם מוש
רשמי או לא רשמי
נשמע יותר טוב ... |
יאללה עוד שתי התפשרויות מצידי ואני מחוץ לצוות |
|
|
| Hell_Copter |
מה עם הסגנונות ניו אנרג'י והיי אנרג'י
איפה מכניסים את זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
עודד לא אומרים טכנו האוס גם לא רשמי
תמיד אומרים טק האוס
ואם אתה רוצה להיות בחוץ אז תצא.......איך שבא לך |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה עם הסגנונות ניו אנרג'י והיי אנרג'י
איפה מכניסים את זה? |
Good Trance
:toothless
?סתם.....זאת באמת שאלה...........מישהו עוזר |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה עם הסגנונות ניו אנרג'י והיי אנרג'י
איפה מכניסים את זה? |
לא נראה לי שזה קיים בכלל... |
|
|
|
|