return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
...אורן אני מאוכזב (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יא חארות תנו לי לישון ...
יש לי צבא מחר !
ואני מפסיד חברים ...

ADDICT ... :(


נראה לי נגמרו השידורים של חברים בלילה
אתמול לפחות לא היה...
אולי רק העבירו את זה שעה...
מוזר... הנוער של היום
Trance man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי נגמרו השידורים של חברים בלילה
אתמול לפחות לא היה...
אולי רק העבירו את זה שעה...
מוזר... הנוער של היום


על מה אתה מדבר?
יש כל יום בשעה
2:25
אני לא מחמיץ אף פרק...
חוץ מימי חמישי בלית ברירה :(
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
מה ???!?!?!?
על הזיין שלי !
כוס אמק אני רואה את זה יופי טופי !
פעם בשנה זה כותב לי מה שאמרת אבל בכלליות
רוב הזמן אני רואה אותה כמו שצריך ...
אינעל אבוק !

ומה עם פודי הדוב שלי ?


רועי צודק בקושי רואים תחתימה לפעמים אני רואה את פודי
Dj-2TaLL
אני שונא את הדוב הזה!!!
הוא כלכך מעלה לי את הקריזה הוא מעצבן בצורה שלא יאמן כמו הילדים האלה בקלטות של טיף טף טוף רציתי פעם להביא מכות להם אחד אחד!!!!!
גררררררררררררררררר

חחחחחחחח
ועכשיו לחתימה האמיתית...
ומי שנותן לאורן מחמאה אחת על החתימה הזאת ינקמו בו...

כל הדבר הזה בא כמחאה נגד טיפוח האגו של אורן...
חחחחחחחחחחחחחח

:)
DjChook
הקודמת יותר יפה
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
הקודמת יותר יפה


חושב גם אני ככה!!:]
חחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חושב גם אני ככה!!:]
חחחחח


אם אתה ככה מדבר אז אני מבין למה... :stongue:
Sniper
חחחחח
אוהבתך
Rising
וואלה אני באמת מאוכזב מעצמי...
למה להוריד לי את האגו ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
וואלה אני באמת מאוכזב מעצמי...
למה להוריד לי את האגו ?


בא לי לקבל הסבר מכם............
לא יודע מה עם אחרים

Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בא לי לקבל הסבר מכם............
לא יודע מה עם אחרים


מה?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Rising
מה?


חחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement