| Dj-2TaLL |
אני שונא את הדוב הזה!!!
הוא כלכך מעלה לי את הקריזה הוא מעצבן בצורה שלא יאמן כמו הילדים האלה בקלטות של טיף טף טוף רציתי פעם להביא מכות להם אחד אחד!!!!!
גררררררררררררררררר
חחחחחחחח
ועכשיו לחתימה האמיתית...
ומי שנותן לאורן מחמאה אחת על החתימה הזאת ינקמו בו...
כל הדבר הזה בא כמחאה נגד טיפוח האגו של אורן...
חחחחחחחחחחחחחח
:) |
|
|