return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
...אורן אני מאוכזב (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
חחחחחח בן זונה יצא..
luckystrike
דבר ראשון
סנייפר - אלעד באמת ?
תמיד רואים את פודי לא ?
הוא לא עשוה בעיות דווקא - מתי לא רואים אותו ? סעמק !!!

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני שונא את הדוב הזה!!!
הוא כלכך מעלה לי את הקריזה הוא מעצבן בצורה שלא יאמן כמו הילדים האלה בקלטות של טיף טף טוף רציתי פעם להביא מכות להם אחד אחד!!!!!
גררררררררררררררררר


דבר שני - נימרוד כוסליאמאש'ך !!!
תראה איזה חמוד !
למה מעצבן ?

ראסמי הוא מותק ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
דבר שני - נימרוד כוסליאמאש'ך !!!
תראה איזה חמוד !
למה מעצבן ?

ראסמי הוא מותק ...


חמודים זה האלה שמיכאל שם בט'רד של הבדיחות
הכי חמודים בארץ!!!!
אם למישהו יש עוד כאלה דברים חובה להביא לי
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חמודים זה האלה שמיכאל שם בט'רד של הבדיחות
הכי חמודים בארץ!!!!
אם למישהו יש עוד כאלה דברים חובה להביא לי

סתכל בט'רד השני של הצחוקים
שמתי עוד כאלה חמודים ...
Rising
מורן הדובי חמו אני אוהב אותו אבל החתימה עמוסה מדיי הדרקונים האלה צריכים להגיד שלום..

חחח מי אני שתקשיב לי
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Rising
מורן הדובי חמו אני אוהב אותו אבל החתימה עמוסה מדיי הדרקונים האלה צריכים להגיד שלום..

חחח מי אני שתקשיב לי


אתם רואים!?
!!!אמרתי לכם

אורן חחחחחחחחח תפסתי אותך על חם!!!
!!!אגו אלרט אגו אלרט

טוב שהורדתי אותו קצת לפני שזה יצא מכלל שליטה...
חחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Sniper
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


אגו אלרט חחחחח
Rising
נימרוד תעלהזיןשלי :D :D :D :D
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Rising
נימרוד תעלהזיןשלי :D :D :D :D


דייי ליכלכת!!!

ככה אני מתאמץ עמנת לשמור על נפשך התהורה פן תפגע וככה אתה מודה לי?
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
מורן הדובי חמו אני אוהב אותו אבל החתימה עמוסה מדיי הדרקונים האלה צריכים להגיד שלום..

חחח מי אני שתקשיב לי


:(

אתה לא אוהב את הדרקונים שלי ?
טוב אחי - אני ישלח לך תאור של חתימה שאם יבוא לך
לעשות אני ישמח
:)
ואני יעשה שינוי ...
דרך אגב מה אתה אומר על החתימה העכשווית ?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
:(

אתה לא אוהב את הדרקונים שלי ?


אתה לא אוהב את הדרקון שלי?
הוא רחב וגדול ואוהב לירוק לפעמים אש סמיכה בצבע לבן כזה...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה לא אוהב את הדרקון שלי?
הוא רחב וגדול ואוהב לירוק לפעמים אש סמיכה בצבע לבן כזה...


:stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement